Oud 22-01-2003, 17:18
Verwijderd
Zoals waarschijnlijk bekend is bij de meeste mensen, is het mogelijk geld te verdienen met het lezen van e-mail. Nu kunt U ook geld verdienen door het verzenden van e-mail. Hoe U dit doet? Het is eigenlijk vrij gemakkelijk.
Het duurt maar 3 minuten om door te lezen, maar het is een van de beste legale manieren om lekker wat geld bij te verdienen.
U zult waarschijnlijk denken: er zit een addertje onder het gras. Ik kan U verzekeren dat dit niet het geval is.
Het kost niets, U hoeft geen visa of één of ander creditcardnummer te geven en zelfs uw bank/girorekeningnummer hoeft U niet te verstrekken. Hoe kan dat nou? Door alleen e-mail te openen en te versturen?? Ik kon het ook niet geloven, totdat ik het stomweg eens probeerde.
De volgende paar stappen zullen minstens 1200 dollar opleveren, mits bij precieze uitvoering van de hieronder vermelde stappen:
1.) Open een e-mail account bij Zwallet. Het kost U niets en is altijd vrijblijvend. U kunt dit doen via de volgende link:

....

2.) U moet ervoor zorgen dat U per dag minstens 20 e-mails leest en verstuurt. Dit bereikt U gemakkelijk. U hoeft U alleen op te geven voor diverse nieuwsbrieven en U heeft dagelijks een volle mailbox. Deze stuurt U weer door naar iemand anders.
Natuurlijk kunt U het adres ook gebruiken als normaal e-mail adres.

3.) Zorg dat U dagelijks bij ...... inlogt. U wordt zelfs betaalt voor het aanklikken van het adresboek en de diverse mappen. Doe ook dit geregeld voor meer inkomsten.

4.) Nu komt het belangrijkste! Maak mensen lid via uw URL. Dit is uw persoonlijk Zwalletadres, waar mensen via U lid kunnen worden. De URL van Zwallet is dan:
.......
Op de plaats van de 'xxxxxx' komt uw username. Uw username is bijvoorbeeld henkjan, dan is uw URL:
.......

5.) Adverteer met uw URL op diverse sites, nieuwsgroepen, forums, messageboards, adverteerpagina’s, msn, enz.
Het is de bedoeling dat U minsten 7 leden werft via uw account. Dit is niet moeilijk, want ik had dit al na één dag. U leest dit toch nu ook.
Nu spreek ik over 7 leden + uzelf die gezamenlijk per maand = 1200 dollar verdienen.
Heeft U er tien dan spreken over zo’n slordige 7200 dollar per maand.
U bent echt binnen wanneer deze leden ook weer nieuwe leden werven en dit doen ze, want zij willen ook veel geld verdienen.
Wanneer U 7 leden vindt, die zelf in totaal 24 leden werven, verdient U per maand= 255913 dollar!!!!!
Hoe actiever U werkt, hoe meer U verdient.Maar denk er echt aan dat u zoveel mogelijk refferals vindt.

Ook ik kon het niet geloven, maar het werkt echt. Wat heeft U te verliezen? Helemaal niets. Het is gratis en brengt als U genoeg leden werft, heel veel geld binnen. In het ergste geval vangt u alleen voor uzelf 50 dollar. Opbrengen doet het zeer zeker.
Veel succes met geld verdienen!

Als u besluit dit te zullen overwegen en u aan te melden bij de volgende link: ....... , zou ik het erg op prijs stellen als u een mailtje zou willen sturen naar: .... , zodat ik alles een beetje bij kan houden.

Ik hoop echt met deze brief uw vertrouwen te hebben verworven, want het werkt echt.

Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 17:24.
Advertentie
Oud 22-01-2003, 17:23
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Reclame is niet toegestaan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Geld verdienen aan erotische verhalen?
Scarlet Spider
14 05-11-2012 11:41
Werk, Geld & Recht Baantje? Wat verdien jij?
isisnoort
75 18-03-2012 09:02
Lifestyle Bucketlist
Fosca
13 01-09-2010 14:48
Algemene schoolzaken hoeveel vrije tijd blijft er over bij een studie
de abt van sion
159 15-12-2007 07:42
Werk, Geld & Recht Geld verdienen
Zeratul99
52 19-05-2006 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.