![]() |
||
Citaat:
En ik denk dat mannen er wel minder last van hebben. Misschien omdat de media niet zo hammert op perfecte mannen zoals ze dat bij vrouwen doen of omdat we care hebben.
|
Ik denk omdat de media er niet zo op hammert, maar ik denk absoluut niet dat jullie 'care' hebben. Kijk alleen al naar alle topics op dit forum over of de grootte, vorm, hoeveelheid sperma etc. van het mannelijk geslachtsdeel wel goed, normaal of prettig is. Mannen worden met andere dingen onzeker gemaakt. Maar het ging mij vooral om het "je bent liever x dan y hoor!". Dat zegt iemand die y heeft. Iemand die x heeft denkt: helemaal niet, het is makkelijker om y te hebben/zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
je hoeft je niet zo onzeker te voelen
![]() veel meisjes zijn niet blij met hun lichaam omdat ze andere meisjes kennen die er misschien dan mooier uitzien maar wie bepaalt wat mooi is? als ik mag kiezen tussen een beeldschone kreng en een normaal meisje dan kies ik voor het normale meisje innerlijk telt uiterlijk vaagt later toch weg als jullie echt van elkaar houden gaat het idd zoals cloeii en andere zeiden om je innerlijk en niet om je uiterlijk
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
vereniging nerveuzestudent | 2 | 21-10-2015 12:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
waar schaam jij je voor? larsmeister | 52 | 26-02-2013 21:41 | |
Seksualiteit |
Wie vd meisjes heeft wel eens ''iets laten zien'' op de cam ? drs-Y | 214 | 22-07-2005 23:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
gewichts onderzoekje Verwijderd | 210 | 14-07-2004 18:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 | |
Lifestyle |
Schamen of schijt? Verwijderd | 53 | 07-05-2002 15:14 |