![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik schaam me niet echt ergens voor. Toen ik overdreven transpireerde, vond ik dat wel heel vervelend en nu vind ik het heel irritant dat ik een hele dag schraap en rochel, maar er is niet echt veel aan te doen. Het zal ooit wel overgaan, mag ik hopen.
Wat ik wel minder vind is dat ik mijn borsten niet meer mooi kan vinden. Er zit nog genoeg vulling in, maar er heeft veel meer ingezeten, dus dat valt behoorlijk op. Ik weet niet of ik ze ooit zou willen laten liften, of ik dat nog zou durven. Tot nog toe vind ik ze nog prima met een goede BH en de rest van mijn lichaam is ook niet onbeschadigd gebleven, dus iemand zal sowieso wel schrikken als hij me onverwacht (half)naakt zou zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben soms onzeker als ik een puistje heb... maar iedereen is bezig met zichzelf en met dat ene ding waar hij/zij zich over schaamt. En eigenlijk valt het ding (een puistje, of een grote neus) dan niet zo op omdat iedereen met zichzelf bezig is! Ja toch?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
wat vind jij mooi aan jezelf? DaichiDechu | 118 | 27-09-2012 19:48 | |
De Kantine |
Waar schaam jij je voor? Verwijderd | 35 | 02-08-2008 21:06 | |
Seksualiteit |
Waar schaam jij je voor op seksueel gebied? Muchacha | 143 | 20-05-2007 17:57 | |
De Kantine |
waarvoor schaam jij je? Boogie | 26 | 23-04-2002 21:30 | |
Films, TV & Radio |
schaam jij je voor de programma's die je kijkt??? Verwijderd | 28 | 28-01-2002 19:26 |