Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2012, 13:23
Caviamax
Caviamax is offline
Hallo,

Voor mijn PWS heb ik een enquête gemaakt op enquetemaken.be. In totaal hebben +- 50 mensen de enquête ingevuld. Vandaag wil ik de resultaten verwerken. Echter, sommige mensen hebben mijn enquête niet afgemaakt. Daardoor komen niet alle vragen op totaal 100 % uit. De vraag: hoe zorg ik nu dat ik alles op 100% krijg zodat de antwoorden kloppen?

De site heeft de mogelijkheid ingevulde enquetes te verwijderen. Echter geeft het programma niet aan welke enquête onvolledig zijn...

Kan iemand mij helpen? Dat zou erg fijn zijn!

Caviamax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2012, 14:43
Dasherman
Dasherman is offline
Je hoeft niet op 100% uit te komen? Zet er een notitie bij, waarin staat dat niet alles op 100% uitkomt omdat niet iedereen de enquete heeft afgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 15:37
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Je hoeft niet op 100% uit te komen? Zet er een notitie bij, waarin staat dat niet alles op 100% uitkomt omdat niet iedereen de enquete heeft afgemaakt.
Dank voor je antwoord! Maar mag dat? Serieus? Staat dat niet een beetje slordig of is dit de beste oplossing? Ik weet ook geen andere... Het PWS wordt volgens mij op mijn school streng nagekeken, dus ik wil het wel goed doe.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 17:08
Naimin
Naimin is offline
Je kan toch ook gewoon elk antwoord apart bekijken?
Bekijk gewoon het aantal stemmen per vraag, en de gene die het niet helemaal hebben ingevuld zullen dan geen probleem vormen
Oud 18-01-2012, 18:00
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Je kan toch ook gewoon elk antwoord apart bekijken?
Bekijk gewoon het aantal stemmen per vraag, en de gene die het niet helemaal hebben ingevuld zullen dan geen probleem vormen
Dat laatste is helaas niet mogelijk...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 18:20
ThomasJu
ThomasJu is offline
Dat leek volgens mij ook de beste optie.
dan heb je overal 100%, alleen niet altijd zelfde aantal antwoorden.

Is dit niet mogelijk door het programma?
zou je de gegevens dan naar een excel bestand kunnen exporteren? dan kan je ze zelf verwerken en dan zou het wel mogelijk moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 19:32
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Dat leek volgens mij ook de beste optie.
dan heb je overal 100%, alleen niet altijd zelfde aantal antwoorden.

Is dit niet mogelijk door het programma?
zou je de gegevens dan naar een excel bestand kunnen exporteren? dan kan je ze zelf verwerken en dan zou het wel mogelijk moeten zijn.
Ik snap het niet. Wat kan ik het best doen? Zie bijlage voor Excel-sheet.

Laatst gewijzigd op 19-01-2012 om 20:50.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 18:37
ThomasJu
ThomasJu is offline
Kijk ik niet goed of zie ik geen open vragen in de sheet?

Als je alle gegevens in excel hebt staan kan je per vraag aangeven hoeveel mensen er geantwoord hebben, en hier op in spelen met het maken van een grafiek oid.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 20:49
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Kijk ik niet goed of zie ik geen open vragen in de sheet?

Als je alle gegevens in excel hebt staan kan je per vraag aangeven hoeveel mensen er geantwoord hebben, en hier op in spelen met het maken van een grafiek oid.
Het zijn gesloten vragen. Ik heb maar gewoon de bovenstaande tip opgevolgd en het erbij gezet. Bovendien kwam ik na het nageteld te hebben uit op kleine verschillen, dus zo erg is het gelukkig niet.

Bedankt voor jullie hulp!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten