Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik stel voor dat jij je heel diep gaat schamen.
Daarna ga je met je docent overleggen, want die weet echt wel dat het niet jouw werk is. PWS is namelijk iets dat echt begeleid moet worden en als je dat niet met je docent hebt gedaan, zal hij/zij doorhebben dat het niet klopt.
|
Verwijderd
|
Lullige reacties
![]() Nee maar gozer, waarom zouden we je een heel pws geven? Niemand hier kent je neem ik aan, en zelf hebben de meesten er waarschijnlijk best veel tijd ingestopt. Mijn pws moet ik trouwens bijna inleveren, maar het gaat niet over amerika, dus helaas. En ik zou gewoon zomaar wat in elkaar flansen nog ff snel, niet plakken en knippen, wel echt eigen woorden, en het dan via een herkansing ophalen naar een voldoende ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zou een briefje aan je docent geven:
'beste meneer, ik DavidEzinge ben zo idioot geweest om op een internetforum een oproep te plaatsen of er nog iemand een werkstuk voor me heeft. Geschiedenis interresseert mij veel meer en daarom doe ik maar niets aan dit vak. Dat scheitwerkstuk heb ik toch niet nodig voor mijn opleiding. Lieve lieve lieve leraar, als ik nu op mijn knieeen ga en zeg dat het me spijt, heb jij dan een werkstuk voor mij, of kun je me ook een voldoende geven zonder dat ik zelf ook maar de helft van de inhoud van het werkstuk heb gelezen? Gegroet, DavidEzinge.'
|
![]() |
|
|