Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2012, 18:01
Verwijderd
wie heeft er een pws aardrijkskunde over Amerika, new York voor mij? 1tje die nog niet op internet staat...! Ben met alles tevreden!!! zit nogal in nood..... bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2012, 18:05
Winstanley
Winstanley is offline
Plagiaat ten strengste verboden. Had je maar eerder moeten beginnen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Plagiaat ten strengste verboden. Had je maar eerder moeten beginnen
Snap ik, maar anders ben ik nog een jaar kwijt...
Wou het eigenlijk bij geschiedenis doen, maar die klas zat vol.
Dit interesseert mij veel meer dan ak, weetwel weer de geschiedenis van New YORK!
En ik weet dat ik voor mijn vervolgopleiding dat scheiss werkstuk echt niet nodig heb....

Dus a.u.b., laat mij voor deze ene keer plagiaat plegen en stuur mij je werkstuk
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 19:50
Kitten
Kitten is offline
Ik stel voor dat jij je heel diep gaat schamen.

Daarna ga je met je docent overleggen, want die weet echt wel dat het niet jouw werk is. PWS is namelijk iets dat echt begeleid moet worden en als je dat niet met je docent hebt gedaan, zal hij/zij doorhebben dat het niet klopt.
Oud 26-01-2012, 21:42
Verwijderd
Niemand gaat je een pws geven.

Bovendien is dit behoorlijk je eigen schuld, dus ga inderdaad maar eens met je docent praten.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 22:13
Verwijderd
Lullige reacties

Nee maar gozer, waarom zouden we je een heel pws geven? Niemand hier kent je neem ik aan, en zelf hebben de meesten er waarschijnlijk best veel tijd ingestopt. Mijn pws moet ik trouwens bijna inleveren, maar het gaat niet over amerika, dus helaas. En ik zou gewoon zomaar wat in elkaar flansen nog ff snel, niet plakken en knippen, wel echt eigen woorden, en het dan via een herkansing ophalen naar een voldoende
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 04:36
Verwijderd
Yess thanks guys voor jullie support.
Elmar, was een goed plan, ben nu op de helft. Gaat best lekker.
Maar ben kapotmoe, morgen weer verdert.
Volgende x toch maar even wat eerder beginnen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Yess thanks guys voor jullie support.
Elmar, was een goed plan, ben nu op de helft. Gaat best lekker.
Maar ben kapotmoe, morgen weer verdert.
Volgende x toch maar even wat eerder beginnen
Ik herken het tijdstip en het voornemen eerder te beginnen, succes ermee, is mij nog niet gelukt tot op heden..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 17:32
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik zou een briefje aan je docent geven:

'beste meneer,
ik DavidEzinge ben zo idioot geweest om op een internetforum een oproep te plaatsen of er nog iemand een werkstuk voor me heeft. Geschiedenis interresseert mij veel meer en daarom doe ik maar niets aan dit vak. Dat scheitwerkstuk heb ik toch niet nodig voor mijn opleiding.
Lieve lieve lieve leraar, als ik nu op mijn knieeen ga en zeg dat het me spijt, heb jij dan een werkstuk voor mij, of kun je me ook een voldoende geven zonder dat ik zelf ook maar de helft van de inhoud van het werkstuk heb gelezen?
Gegroet,
DavidEzinge.'
Reageren

Regels voor berichten