Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2012, 23:13
Max^.^
Max^.^ is offline
hey, ik krijg binnekort een flink som geld, 40k en ik zou het denk ik graag willen wisselen in Pond, maar weet iemand toevalig de beste wisselkoersen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2012, 14:03
Verwijderd
1. Op een scholierenforum zul je weinig mensen tegenkomen die verstand hebben van huidige wisselkoersen.
2. Zeker niet als het dergelijke grote bedragen betreft.
3. Als je zoveel geld krijgt ga je toch niet af op wat iemand hier te zeggen heeft? Regel een professional of in ieder geval iemand die meer van geld begrijpt dan jijzelf.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 18:29
hookee
hookee is offline
Ik kijk altijd hier voor een indicatie
Hier is zelfs het verloop te zien per dag/maand/jaar zodat je kan bepalen wanneer je ze het beste kunt inwisselen.
Trouwens, je kunt ook een bankrekening openen waarin je vanaf je bankrekening euro's stort die vervolgens voor de dan geldende koers als Ponden worden bijgeschreven. Terugboeken idem.
Je betaalt vaak echter wel een maandelijks bedrag voor "beheer".
Vergeet bij dit bedrag ook niet OGG (Onze Grote Graaier) de belasting. Je hebt een bepaalde vrijstelling, maar over alles daarboven trekt de belasting graag een jaarlijks rentepercentage voor zichzelf.

Laatst gewijzigd op 28-01-2012 om 18:35.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 05:24
Max^.^
Max^.^ is offline
cheers voor de antwoorden, ik zall zeker eens kijken op de link die je hebt gepost ty!

slotje mag erop,
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 16:10
Verwijderd
Bij diverse banken, zoals de ABN AMRO bijvoorbeeld, kan je rekeningen in buitenlandse valuta openen. Dit is echter niet goedkoop. Ik zou niet zo snel voor ponden gaan trouwens. De valutamarkt is een beetje stom op dit moment. Ertur nog toevoegingen?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Bij diverse banken, zoals de ABN AMRO bijvoorbeeld, kan je rekeningen in buitenlandse valuta openen. Dit is echter niet goedkoop. Ik zou niet zo snel voor ponden gaan trouwens. De valutamarkt is een beetje stom op dit moment. Ertur nog toevoegingen?
Nou, ik ben vooral benieuwd waarom hij het wil wisselen in ponden. Uit speculatief oogpunt? Daar heb ik wel wat over te vertellen maar het komt vooral neer op NIET DOEN.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 21:58
Verwijderd
Daar ben ik het mee eens
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 01:56
Max^.^
Max^.^ is offline
ik ga verhuizen naar schotland, ben ook niet van plan om gelijk alles te wisselen, maar well zeker een dikke 10k voor flat/meubels enzv
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten