Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2012, 13:13
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 16-03-2012, 13:13
Martiño
Martiño is offline
Wat ik nog wilde zeggen is dat een e-reader een soort elektronische etch-a-sketch is.
Oud 16-03-2012, 13:14
Rationeel
Rationeel is offline
hehehe, martin. soms vind ik je maar een zeikwijf, maar nu ben ik het met je eens
Oud 16-03-2012, 13:14
Carn
Carn is offline
bam, 32 Efteling-zegelunits.
Oud 16-03-2012, 13:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hehehe, martin. soms vind ik je maar een zeikwijf, maar nu ben ik het met je eens
Oud 16-03-2012, 13:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ieder z'n ding, maar ik kan echt niet aan die e-readers wennen. En aan de smartphones evenmin, de dag dat ik gedwongen wordt zo'n ding te kopen, neem ik geen mobiele telefoon meer.
Verwijderd
@Martin: nee, ik vind het niet lezen als papier. Ik heb een ding in mijn hand waaraan ik geen papier voel, ik kan bladzijdes omslaan etc. Dat leest niet als papier. Ik vind het lelijke kutdingen.
Verwijderd
Voor de fijn en de heb liever een papieren boek ja, maar ik ben toch ook zeer content met m'n e-reader

En Miekje! bedankt voor je kaartje.
Oud 16-03-2012, 13:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ieder z'n ding, maar ik kan echt niet aan die e-readers wennen. En aan de smartphones evenmin, de dag dat ik gedwongen wordt zo'n ding te kopen, neem ik geen mobiele telefoon meer.
Ga je ook met paard en wagen van A naar B? Minder snel dan de trein, maar wel authentieker!
Verwijderd
Citaat:
Ik stel het ook het liefst zo lang mogelijk uit.
Verwijderd
Forumen jullie ook allemaal wit? Jesus Christ. Elitair gedoe.
Oud 16-03-2012, 13:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
@Martin: nee, ik vind het niet lezen als papier. Ik heb een ding in mijn hand waaraan ik geen papier voel, ik kan bladzijdes omslaan etc. Dat leest niet als papier. Ik vind het lelijke kutdingen.
Hmm, ik vind dat juist wel handig aan die readers, gewoon -click-volgende pagina. Best fijn als je in bed ligt en je hebt een dik/zwaar boek, scheelt een hoop gehannes
Oud 16-03-2012, 13:18
Rationeel
Rationeel is offline
embrace progress, bitches
Oud 16-03-2012, 13:19
Verwijderd
Ik vond het idee van e-books eerst ook doorgedraaide electronica-afhankelijkheid, maar een nicht van me houdt erg van lezen maar kan door dyslexie niet overweg met de kleine print in pockets en kan doordat ze hetstellend van cvs is geen zware tassen met hardcovers meenemen, en ze volgt een studie naast haar werk en reist per trein daarvoor, dus is ze early adapter wat betreft e-books want dat is echt een uitkomst voor haar. En ik heb haar e-book mogen proberen en het leest gewoon zoals papier en werkt heel makkelijk en de batterij opladen hoeft maar eens per maand ofzo, doordat het scherm geen licht geeft.

Maargoed, zelf heb ik het tot nu toe niet echt nodig ofzo.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Voor de fijn en de heb liever een papieren boek ja, maar ik ben toch ook zeer content met m'n e-reader

En Miekje! bedankt voor je kaartje.
Graag gedaan .
Citaat:
Ga je ook met paard en wagen van A naar B? Minder snel dan de trein, maar wel authentieker!
Het gaat mij niet om het authentieke, want mijn mobiele telefoon is ook niet authentiek. Dan kan ik net zo goed iemand een postduif sturen.
Verwijderd
Citaat:
Oh shut up.
Oud 16-03-2012, 13:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vol gas richting The Omega Point
Oud 16-03-2012, 13:20
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh shut up.
kst, terug naar het aanrecht jij!
Oud 16-03-2012, 13:21
Rationeel
Rationeel is offline
Martiño
Martiño is offline
Oh fijn, nu ben ik het wachtwoord van mijn router weer eens vergeten
Verwijderd
Citaat:
kst, terug naar het aanrecht jij!
Serieus, ik word stikchagrijnig van al dat 'het moet nog nieuwer en nóg nieuwer' en als je niet meegaat ben je debiel, of weet ik wat.
Verwijderd
En dat gezegd hebbende ga ik maar eens naar mijn werk. Kan ik nog chagrijniger worden
Martiño
Martiño is offline
Oh nee, toch niet
Oud 16-03-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Forumen jullie ook allemaal wit? Jesus Christ. Elitair gedoe.
Natuurlijk, ziet er toch wat mooier uit!
Oud 16-03-2012, 13:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Serieus, ik word stikchagrijnig van al dat 'het moet nog nieuwer en nóg nieuwer' en als je niet meegaat ben je debiel, of weet ik wat.
Nee tuurlijk niet, maar als je klaagt dat je niet al je boeken mee kunt nemen, terwijl er een prima acceptabele oplossing in de vorm van een e-reader voorhanden is, maar geen e-reader wil overwegen omdat ze STOM! zijn, moet je ook niet klagen. Er is een alternatief, en als je daar niet aan wil, moet je ook niet miepen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En breder En het kleurt zo fijn bij mijn SMARTPHONE
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, ik vind dat juist wel handig aan die readers, gewoon -click-volgende pagina. Best fijn als je in bed ligt en je hebt een dik/zwaar boek, scheelt een hoop gehannes
Daar is paperback voor uitgevonden!

En e-readers stinken, een echt boek ruikt heerlijk naar boek. Dan kun je lekker de inktdeeltjes uit het papier snuiven! En bladzijdes omslaan is ook een deel van de leeservaring.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ow, maar ik vind mensen die een ipad 2 hebben en vervolgens met dat ding in de hand in een slaapzak voor de deur van de winkel gaan liggen om als eerste een ipad 3 te kopen ook stom hoor.

ik ben alleen niet tegen de ipad 3 (lees: vooruitgang/ontwikkeling). hoewel ik er zelf momenteel geen hoef
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ook, ook omdat mooier Maar het is ook hipper en je zou het dus MOETEN gebruiken.
Oud 16-03-2012, 13:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgens mij zegt niemand dat hoor. Maar het is een beetje makkelijk om af te geven op iets nieuws omdat je het huidige gewend bent. Het is niet alsof het niet beiden naast elkaar kan bestaan ofzo. Voor veel dingen zullen e-readers populairder worden; het is gewoon praktischer en zuiniger en makkelijker in het gebruik (bijvoorbeeld voor scholen, bedrijven, overal waar veel papier in omloop is). Wil niet zeggen dat er geen boeken meer zullen zijn.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

En e-readers stinken, een echt boek ruikt heerlijk naar boek. Dan kun je lekker de inktdeeltjes uit het papier snuiven! En bladzijdes omslaan is ook een deel van de leeservaring.
Paperbacks en pockets lezen vaak niet echt handig als je in bed ligt.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind een e-reader wel een uitkomst voor arme brugpiepers die elke dag met 20 kilo boeken op hun rug naar school fietsen, dat moet ik toegeven.
Oud 16-03-2012, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Nee tuurlijk niet, maar als je klaagt dat je niet al je boeken mee kunt nemen, terwijl er een prima acceptabele oplossing in de vorm van een e-reader voorhanden is, maar geen e-reader wil overwegen omdat ze STOM! zijn, moet je ook niet klagen. Er is een alternatief, en als je daar niet aan wil, moet je ook niet miepen.
Niet helemaal eens, maar goed.
Oud 16-03-2012, 13:25
Verwijderd
Het heeft niet te maken met 'alles moet nieuwer', het is gewoon eem extra mogelijkheid die in bepaalde situaties handig is, en het is wat raar om daar chagrijnig van te worden
Oud 16-03-2012, 13:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar voor de rest is het kut als je batterij uitfloept, of geen stroom voor handen hebt.
Verwijderd
Citaat:

juistem.
Carn
Carn is offline
Rationeel! Wil je niet zo'n ding in je tuin? Dat lijkt me behoorlijk gaaf

Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Paperbacks en pockets lezen vaak niet echt handig als je in bed ligt.
Ik vind juist van wel . Beter dan een hardcover, die glijden sneller uit mijn handen. Ik heb wel liever een gewone paperback dan een pocket, alleen weet ik niet waarom. Voor het formaat misschien, dat een gewone paperback meer 'boek' voelt als zo'n pocketje. Het is meer het gevoel, denk ik.
Oud 16-03-2012, 13:27
Rationeel
Rationeel is offline
dat past niet in mijn 'tuin'
Verwijderd
Citaat:
Het heeft niet te maken met 'alles moet nieuwer', het is gewoon eem extra mogelijkheid die in bepaalde situaties handig is, en het is wat raar om daar chagrijnig van te worden
Ehh, lees enkele reacties die al door de mannen gegeven zijn. En nu ga ik. Blugh.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar voor de rest is het kut als je batterij uitfloept, of geen stroom voor handen hebt.
Een e-reader is geen tablet he (veel mensen schijnen dat te denken), en verbruikt alleen stroom als je een pagina "omslaat". Je kunt dus weken doorlezen zonder dat de batterij leeg gaat, dus je hebt wel op tijd door of je het ding moet opladen
Oud 16-03-2012, 13:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mij zul je nooit horen klagen over teveel boeken in mij tas, hoor. Ik weet niet waar je dat nu opeens vandaan vist .
Oud 16-03-2012, 13:28
Martiño
Martiño is offline
We gaan gewoon een muur bouwen en dan gaan de mannen aan de ene kant allemaal biefstuk eten en sciencefictionverhalen lezen op hun e-bookreader, en de vrouwen gaan aan de andere kant keukenmeidenromannetjes lezen terwijl ze de afwas doen.
Oud 16-03-2012, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ehh, lees enkele reacties die al door de mannen gegeven zijn. En nu ga ik. Blugh.
Ja sorry, il forum niet zo snel want op mn mobiel
En ik ga ook, wandeling maken
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mij zul je nooit horen klagen over teveel boeken in mij tas, hoor. Ik weet niet waar je dat nu opeens vandaan vist .
Ik zeg toch ook niet dat ik het over jou heb?
Rationeel
Rationeel is offline
je hoeft niet mee te doen aan vooruitgang, maar er TEGEN zijn is gewoon... stom...
Neko*
Neko* is offline
Mag ik dan bij de biefstuk kant? Ik houd wel van mijn e-reader.
Oud 16-03-2012, 13:30
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
We gaan gewoon een muur bouwen en dan gaan de mannen aan de ene kant allemaal biefstuk eten en sciencefictionverhalen lezen op hun e-bookreader, en de vrouwen gaan aan de andere kant keukenmeidenromannetjes lezen terwijl ze de afwas doen.
en ik ga een glory-hole boren
Oud 16-03-2012, 13:30
Noedelhap
Noedelhap is offline

Ziet er toch niet uit, dit KOM NOU.
Oud 16-03-2012, 13:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en ik ga een glory-hole boren
Is dat niet zonde van de e-reader?

Regels voor berichten