Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 14:27
Droyd
Droyd is offline
Wow

Das dus gebaseerd op doom III algorithmes, ziet er verbazend goed uit voor een spel van 8 jaar oud!

Wel zeer traag, zelfs met een gf2 en p4 1500!!!! wat moeten we verwachten voor doom III dan?

Meer info:http://users.pandora.be/hollemeersch...rose/tenebrae/

Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 14:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 15:12
Hellracer
Hellracer is offline
denk wel dat het mee valt het is nog lang niet geoptimalieseert. zitten nog veel foutjes in. Heb de mod en het gewoon gaaf.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:37
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
denk wel dat het mee valt het is nog lang niet geoptimalieseert. zitten nog veel foutjes in. Heb de mod en het gewoon gaaf.
Idd... Ik heb ergens gehoord dat de target platform met alles op low vanaf Geforce 256 DDR dus G1 is dat heb je minimaal voor dat spel nodig om er enigzins mee te kunnen gamen ( doom III)

Het ziet idd er goed uit voor een spel van 8 jaar oud
Doom III zuigt

* heb gezocht op google*wat zijn de minimale systeem eisen van Doom III?

Q3 draait lekker op me ouwe bak
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:29
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
* heb gezocht op google*wat zijn de minimale systeem eisen van Doom III?
Een of andere 12 ghz PC en een GeForce 28?

Ik ga iig niet Doom3 aanschaffen, Unreal 2 ziet er stukken beter uit en is waarschijnlijk veel groter.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:09
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
spawn again schreef:

Een of andere 12 ghz PC en een GeForce 28?

Ik ga iig niet Doom3 aanschaffen, Unreal 2 ziet er stukken beter uit en is waarschijnlijk veel groter.

doom 3 is leuk voor de graphics. Ik ga zelf ook voor unreal 2 (en als ut2003 voor een redelijk prijsje ergens ligt tuurlijk ook). Je hebt met unreal 2 ook grote buiten levels en dat ga je met doom 3 niet krijgen kan de engenine niet af
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Hellracer schreef:
doom 3 is leuk voor de graphics. Ik ga zelf ook voor unreal 2 (en als ut2003 voor een redelijk prijsje ergens ligt tuurlijk ook). Je hebt met unreal 2 ook grote buiten levels en dat ga je met doom 3 niet krijgen kan de engenine niet af
Yep, en er is ook nergens water in Doom 3 bijvoorbeeld. Alleen maar krappe omgevingen en max 4 player multiplayer.

Unreal 2 = 1 team singleplayer
UT2003 = 1 team multiplayer

Zo krijg je 2 hele vette games en niet 1 game met afgerafelde singleplayer en 1 multiplayer vol met bugs.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:47
Verwijderd
Quake is in '96 released, dus officieel is het 6 jaar oud (tenzij je de productiejaren erbij optelt )

Maareh Doom II algoritmes? Wat houdt dat in? Ik vind de screenshots niet echt bijzonder...Zoveel is het er ook niet op vooruit gegaan.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:52
Droyd
Droyd is offline
Woosh...vindt je dat dan...down hem even ofzo...de belichting is zot...gewoon de dot3 bumpmapping met de belichting erboven op ...met dan nog eens alles maar dan ook alles die schaduw werpt...er zit gewoon meer diepte in de textuur...precies also alles bedekt is met een laag olie die je wil aflikken ondanks het slechts een videospel is

En idd...ik heb verkeerd opgeteld silly me
Oud 31-08-2002, 11:17
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
spawn again schreef:

Yep, en er is ook nergens water in Doom 3 bijvoorbeeld. Alleen maar krappe omgevingen en max 4 player multiplayer.

Unreal 2 = 1 team singleplayer
UT2003 = 1 team multiplayer

Zo krijg je 2 hele vette games en niet 1 game met afgerafelde singleplayer en 1 multiplayer vol met bugs.
ben ik helemaal met je eens. Ik ga voor unreal 2 en ut 2003.

trouwens wil hierbij niet doom 3 afkraken maar in mijn OGEN lijkt het me niet zo gaaf. (nogmaals mijn eigen mening)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 09:35
king112
king112 is offline
unreal heeft een bettere sfeer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten