![]() |
|
Wow
![]() ![]() ![]() Das dus gebaseerd op doom III algorithmes, ziet er verbazend goed uit voor een spel van 8 jaar oud! Wel zeer traag, zelfs met een gf2 en p4 1500!!!! wat moeten we verwachten voor doom III dan? ![]() Meer info:http://users.pandora.be/hollemeersch...rose/tenebrae/
Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 14:31. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
doom 3 is leuk voor de graphics. Ik ga zelf ook voor unreal 2 (en als ut2003 voor een redelijk prijsje ergens ligt tuurlijk ook). Je hebt met unreal 2 ook grote buiten levels en dat ga je met doom 3 niet krijgen kan de engenine niet af |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Unreal 2 = 1 team singleplayer UT2003 = 1 team multiplayer Zo krijg je 2 hele vette games en niet 1 game met afgerafelde singleplayer en 1 multiplayer vol met bugs. |
![]() |
|
Woosh...vindt je dat dan...down hem even ofzo...de belichting is zot...gewoon de dot3 bumpmapping met de belichting erboven op ...met dan nog eens alles maar dan ook alles die schaduw werpt...er zit gewoon meer diepte in de textuur...precies also alles bedekt is met een laag olie die je wil aflikken ondanks het slechts een videospel is
En idd...ik heb verkeerd opgeteld ![]()
||
Citaat:
trouwens wil hierbij niet doom 3 afkraken maar in mijn OGEN lijkt het me niet zo gaaf. (nogmaals mijn eigen mening) |
![]() |
|
|