Hallo lieve forummers,
Net als denk ik vele leerlingen die nu een profiel keuze moeten maken, zit ik heel erg in de war.
Ik weet wel al heel zeker welk profiel ik wil kiezen en graag zou ik ook alle talen incl.spaans willen nemen, maar het probleem is dat ik niet weet of dat wel moet.
Want later wil ik graag iets doen met media, een journaliste of een presentatrice, ik weet nu wel dat veel mensen op media willen werken, maar ik weet ook dat mijn kansen groot zijn om een baan daar te krijgen.En het is ook niet zo een wil om op te vallen en beroemd te worden etc., het is gewoon dat ik mijn toekomst niet anders kan zien.Ik kan nu al vloeiend 5 talen en aan het eind van mijn studie hoop ik nog frans, spaans en duits te kunnen. Camebridge engels zou ook heel mooi op mijn CV staan

, (als ik het aan kan).(Ik kom nu wel heel arrogant over )
Tot nu toe dacht dat ik later Media en Cultuur wou studeren, maar na een beetje te googlen, wist ik eindelijk wat voor een studie het eigenlijk was, ik ben echt heel teleurgesteld, ik dacht al inmiddels zeker te weten wat ik wil

.
Mijn vraag is , kent iemand een studie waarmee je later mogelijk een baan zou kunnen krijgen op televisie?