![]() |
|
Verwijderd
|
Door haartjes te scheren, snijd je ze eigenlijk af waardoor er stompjes verder groeien, in plaats van uiteindes die geleidelijk dunner worden te hebben. Hierdoor prikt het meer en lijken de haartjes op het oog wat dikker.
Epileren is de eerste paar keer pijnlijk, maar tegenwoordig voel ik er echt niks meer van. Ik vind epileren dan ook veel en veel fijner. Niet alleen blijft het langer weg, als ik een tijdje lui ben heb ik ook nog eens niet die 'stompjes' zoals het bij scheren ontstaat, waardoor het nauwelijks opvalt. |
![]() |
|
ik heb hetzelfde behoorlijk,
iedereen zei altijd bij armen scheren van nee niet doen! niet doen! maar ik scheer ze nu al een tijdje, en ik zie niet waarom ik het niet had moeten doen, armen scheren is binnen een paar seconden klaar gwoon even hupsakkee dr overheen, en nu durf ik mn armen tenminste te laten zien! en als het je toch niet bevalt kun je toch gewoon w88 tot het zomer is en de haartjes weer blond terug laten groeien? en anders laseren ja, maar dat is duuur ![]() Laatst gewijzigd op 22-05-2012 om 10:49. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en haar ex Different | 1 | 04-06-2014 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL] Tou-Fe en haar verboden liefde ook hallo | 0 | 19-12-2005 19:42 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Hij en haar egoïsme. Soapsie | 18 | 25-04-2005 14:45 |