Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geleerd te stijldansen ^^ (op een blauwe maandag).
|
Verwijderd
|
Ben je gestopt met stijldansen dan? (Ik heb wel eens een blauwe maandag overwogen om op flamenco te gaan. Maar ik heb het temperament en dansgevoel van een tandenstoker.)
Ik stel voor dat Vogelvrij met Lavender gaat schuifelen, zodat ik met mijn lieftallige mammoetvoeten op Halogeens teergevoelige tenen kan gaan staan stampen. Daar komt vast wel een heftig gedicht van. Halogeen, je staat aangekruist in mijn balboekje hoor, jongeman. |
![]() |
|
haha, ik vind het leuk dat iedereen zo enthausiast bezig gaat.
![]() ![]()
|
Flyaway en ik hebben ons gedicht (op de titel na) af. We zijn begonnen met het idee om om en om een regel te schrijven, en commentaar te geven op de ander en andere ideeën te opperen en te kijken naar waar we heen wilden met het gedicht. Uit eindelijk is het weinig om en om geworden, maar vooral samen kijken en brainstormen over wat de volgende zin kan zijn. En elkaar helpen om ideeën te formuleren in een gedicht. Ik vond het écht héél erg leuk om te doen!
![]()
|
Wat Neko* zegt! Ik kwam nog vaker dan normaal op het forum om te kijken of er al antwoord was. Voor zover ik kan beoordelen is het via PM leuker dan via MSN, juist door het ge-F5 en de hoop dat er al gereageerd is.
Voor herhaling vatbaar ![]() En inmiddels is hij af, de titel is besloten en hij wordt gepost zodra mijn partner daarin toestemt ![]() Zullen we daar een nieuw topic voor maken of hierin posten? |
![]() |
|
Lavender en ik wisten eerst niet goed hoe we moesten beginnen en nu hebben we ineens allebei al een (half) gedicht geschreven en moeten we proberen om daar één van te maken
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 70 | 08-07-2012 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De schapenvanger van Pangea Verwijderd | 49 | 23-08-2005 14:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |