Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als het kan, kies dan voor een natuur profiel, met een natuur profiel kan je echt overal naartoe. Als je niet goed bent in die vakken, doe dan een van de maatschappij profielen, met wiskunde. Met C&M kan je het minste kiezen, vooral als je ervoor kiest geen wiskunde te doen. Volgens mij kan je dan ook echt alleen maar talen oid doen.
|
![]() |
|
![]() |
Hoi,
Maak je inderdaad nog niet te druk over je studie. Voorlopig hoef je nog niet te kiezen. Wat je wel kunt doen is voor jezelf opschrijven wat je allemaal leuk vindt om te doen/lezen/horen en ook wat je niet leuk vindt. Ook handig om beroepen en studies op te schrijven die je interessant lijken. En dan bewaar je dat in een mapje of op je PC, zodat je het paraat hebt als je je profiel moet gaan kiezen of straks als je je studie gaat kiezen. Ook kun je testjes doen op internet. En je kunt eens kijken op algemene sites als TKMST en Studiekeuze123. Maar waarschijnlijk vind je die nu nog niet zo interessant. Verder gewoon veel plezier maken op school en zorgen dat je over gaat ! Succes, Marline Tjeenk Willink |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psyche van de mens Verwijderd | 63 | 02-10-2009 16:31 | |
De Kantine |
De "wat wil je later worden curve" trophus | 54 | 16-07-2007 04:11 | |