Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2012, 13:30
Records070
Records070 is offline
Ik heb een vraag ivm met roti en shoarma.. Wat is er nou echt zo slecht aan beiden?
Is het uberhaupt slecht voor je? Ik zit nu in de cut (Een fitness term, voor afvallen.) En neem daarom veel eiwitten etc. Maar je zou toch denken, dat als je een KIP shoarma neemt.. Er lekker veel eiwitten in zitten en niet per se heel slecht voor je is?

En hoe zit dat met roti? Ik heb het nooit echt vet of iets dergelijks gevonden

Bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 13:36
Verwijderd
Shoarma wordt over het algemeen gegrilld en een kipshoarma is dus op zich niet slecht voor je (voor lams- of varkensshoarma wordt meestal wel weer vet vlees gebruikt). Knoflooksaus is dan wel weer min of meer hetzelfde als mayonaise, dus die kun je er dan beter niet op doen. En misschien moet je even kijken of er ruimte in je eetschema zit voor het broodje dat erbij zit, want je zult ook wel koolhydraten minderen tijdens het cutten, neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 13:54
Records070
Records070 is offline
Oke dan en jah ik minder KH, Thx

Hoe zit het met roti?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 15:50
Rivka
Rivka is offline
Roti lijkt me vrij gezond. Tenminste, de roti die ik heb gegeten zou wel in een dieet passen.
Oud 29-01-2012, 15:16
Verwijderd
Je kan ook zelf knoflooksaus maken door een halve teen knoflook in een bakje (magere)yoghurt te persen en daar dille, peper, zout en andere kruiden naar smaak aan toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 17:18
Records070
Records070 is offline
Nog andere? xD Heb nog niet echt me antwoord
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 17:33
Pluis
Pluis is offline
Vlees op zich is niet slecht, maar wat er op wordt gegooid aan kruiden en saus wel. Bij de kruiden zit namelijk over het algemeen VEEL te veel zout en de saus is te vet.

Regels voor berichten