Advertentie | |
|
![]() |
|
Stem even op de poll, ik heb medestanders nodig
![]() http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1866438
|
Zelfs als ik heb gedouchet meur ik de volgende ochtend nog. Maar dat verhelp ik dan weer met deo.
![]() Ik douche overigens zelden 's avonds hoor, alleen als ik heel vies/zweterig ben. Maar zelfs 's ochtends douchen helpt weinig met de geur die ik verspreid. Dat moest ik van de week al van 3 kerels horen, want we zaten in een loeihete auto en toen zweette (zwat) ik...Als zij al vinden dat ik stink. ![]() Maar goed, busje mannendeo delen en ik kon er weer tegenaan.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De stemmers in de gemeente Beemster (Noord-Holland) hebben hun mede-inwoner Hero Brinkman bij de verkiezingen links laten liggen. Brinkmans nieuwe partij DPK (Democratisch Politiek Keerpunt) kreeg maar 12 stemmen. De gemeente telt 8.733 inwoners.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb veel zin om dit recept te maken. Maar ik wil ook nog even m'n haar verven zo. Decisions decisions.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En welke kleur? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nu een deal gemaakt met die andere kandidaat, voor de boeken!
Ik dacht dat dat niet meer goedkwam, maar eind goed al goed! ![]() Had ik ook niet moeten toestaan, maarja. Mijn hart is gemaakt van snoepjes en puppydons. |
![]() |
|
|