![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik Heb al heel lang de droom om naar de VS te gaan studeren, Ik heb al helemaal mijn ideale opleiding uitgekozen enzo. Even wat informatie: Ik wil graag Animator worden en wil dan deze opleiding er bij volgen: http://www.academyart.edu/animation-school/index.html Deze opleiding staat hoog aangeschreven en ook veel bekende Animators uit het wereldje komen daar ook vandaan. De University zit in San Francisco gevestigd. En volgend jaar haal ik mijn MBO diploma en dan wil ik dolgraag door stromen naar de VS! Nu mijn volgende probleem: Ik loop op de volgende dingen vast: - Weet iemand of er een degelijke beurs is die een Arme student als ik kan krijgen? ( aangezien er heel veel beurzen zijn waar je zoiezo al een HBO diploma moet hebben ) - Heeft iemand op dit forum al een ervaring met deze University? - Weten jullie nog waar ik rekening mee moet houden? - Tips & trics? Ik zou jullie hulp echt waarderen! Groeten, Daniel |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in het buitenland Mirabelle_Sch | 8 | 04-06-2015 18:27 | |
Studeren |
Studeren en wonen in het Buitenland met een uitwonende studiebeurs RutmerdeRoover | 0 | 17-07-2014 10:04 | |
Studeren |
studeren in het buitenland (Hongarije) Robin_B | 5 | 31-07-2009 15:36 | |
Algemene schoolzaken |
Buitenland studeren+ Monster89 | 4 | 14-01-2007 11:59 | |
Studeren |
Studeren in het buitenland? ikkeleerlinge | 15 | 02-12-2004 18:54 | |
Algemene schoolzaken |
studeren in het buitenland d0pe | 27 | 13-07-2004 15:57 |