En toen had ik ook nog een hele kast vol kleding waar ik vanaf moet, en het meeste ervan heb ik in vuilniszakken gestopt en ga ik gewoon naar de weggeefwinkel brengen, denk ik. Maar hieronder toch nog een paar dingen waarvan ik het nogal zonde vind om ze weg te gooien. Sorry als sommige dingen nogal gekreukeld zijn (dat gebeurt als dingen in een kast liggen en nooit gedragen worden

). Ik heb de mogelijkheid er nog meer foto's van te maken als het gewenst is (de foto's zijn namelijk niet echt geweldig). Er is alleen 1 "probleempje": Mijn huid gaat irriteren van merkjes, dus bij sommige kledingstukken zijn ze eruit geknipt (bijvoorbeeld niet bij jassen), maar soit.
Ik kan de spullen versturen tot en met 20 februari! Oh en over de prijzen kan natuurlijk gesproken worden. Alles is inclusief verzenden.
Okay, even zien. Ten eerste dit jasje. Zwart velours (denk ik, zo voelt het in ieder geval). Vrij dik, grote capuchon. Merk: ART. Maat: M. Twee zakken, geen binnenzakken. Hooguit drie keer gedragen. Het was een impulsaankoop. Ik vond hem leuk (dat is 'ie ook), maar ik heb zoveel jassen dat ik hem eigenlijk nooit draag. €25 inclusief verzenden.
Foto's:
Nog een zwart jasje. Het lijkt op corduroy, maar dan anders. Ook velours-achtig (ik ben zo slecht in dit soort dingen

). Vrij netjes, niet warm, maar wel perfect voor officiële aangelegenheden. Twee zakken, geen binnenzakken. Geen capuchon. Hij heeft maar 1 knoop, maar dat hoort zo.

Merk: ART, maat ES (hij viel groot uit). Iets meer gedragen dan de jas hierboven, maar eigenlijk ook vrijwel niet. €21 inclusief verzenden.
Foto's:
Een paar laarzen, ze komen tot halverwege je kuiten. Zwart, met rits. Ik heb ze ooit gekregen, ongeveer 4 keer aangehad (alleen waar die persoon bij was of course

), maar het is totaal mijn smaak niet. Er is verder niets mis mee. Ze zijn trouwens wel lekker warm. Merk: Hotsite (never van gehoord), maat 38. €16 euro inclusief verzenden.
Foto's:
T-shirtje, grijs met bloemen aan de onderkant. Hij zit bovenaan strak, valt iets losser aan de onderkant. Heb hem ooit samen met een vriendin gekocht bij de H&M, maar als ik 'm drie keer heb gedragen is het veel. Het merkje is eruitgehaald, maar het is aan de stijl ook wel te zien.

De maat is S (en dit weet ik omdat ik
altijd S'jes nodig heb bij topjes en shirts. €9 inclusief verzenden.
Foto's:
Ik noem het een vest, maar blijkbaar is het een "hoodie."

Donkerblauw, met rits en capuchon (duh) en twee zakken aan de voorkant. Er staat een tribalprint op in een grijzige kleur. Ooit gekocht op het bevrijdingsfestival in Zwolle. Ik heb hem een korte tijd intensief gedragen, daarna eigenlijk helemaal niet meer. Alles is nog goed. Merk: Active2Wear. De maat kan ik niet vinden, hoewel het merkje er nog aan zit, beetje vaag. Maar als ik het vergelijk met mijn andere vesten zal het een M zijn. €14 inclusief verzenden.
Foto's: