Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 15:28
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Op de Catwalk zie je vaak kleding die amper draagbaar is. Ik denk dan weleens 'Wie trekt dit in hemelsnaam oooooit aan?'
Ja beroemdheden op premieres misschien, maar over het algemeen zie je vaak dingen voorbij komen die volstrekt onpraktisch, ondraagbaar en zeer gewaagd zijn.
Zou je zulke dingen durven dragen? Als we even aannemen dat je er het geld voor hebt

Voorbeeldje:



*oude topic bubbeltjes
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2003, 15:29
Verwijderd
Nou, nee. Ik denk niet dat het me staat
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:32
nps
Avatar van nps
nps is offline
hehe

nee ik vind catwalkcreaties meestal maar lelijk
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:35
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Sommige dingen zijn walgelijk, maar de meeste zijn enorm creatief. En ik houd van creatieve dingen

Goed tis niet zo van he dat doe ik morgen aan naar school, maar naar een chique iets, of naar een groot feest, zou ik 't absoluut aan trekken
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:35
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom deze 'ontwerpers' van die onmogelijke dingen maken, het is niet mooi en de bijzonderheid ervan komt voornamelijk uit de absurdheid ervan. Het excuse dat het de extremere versie is van wat er in de winkels te koop is gaat bij mij ook niet op.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:38
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
veels te moeilijk
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:38
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
AtHell schreef op 26-04-2003 @ 16:35:
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom deze 'ontwerpers' van die onmogelijke dingen maken, het is niet mooi en de bijzonderheid ervan komt voornamelijk uit de absurdheid ervan. Het excuse dat het de extremere versie is van wat er in de winkels te koop is gaat bij mij ook niet op.
Het is ... kunst.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:42
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 26-04-2003 @ 16:38:
Het is ... kunst.
Dan kan je net zo goed een schilderij aantrekken

oh ja, en meestal vind ik het inderdaad lelijk, ALS ik al de moeite neem om catwalkcreaties te bekijken ( ik heb zown catwalk-tv-net, dodelijk saai. Zie je 24-7 geraamtes langsbanjeren).

Maar nee, ik zou het niet fijn vinden als vrouwen er met die kleding bij zouden lopen. Maar uitzonderingen zijn er altijd.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:42
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
rodina schreef op 26-04-2003 @ 16:38:
Het is ... kunst.
Kunst my ass.

Dat is gewoon een slappe smoes Het schilderij "who's afraid of Red, Yellow and Blue" is ook kunst maar om eerlijk te zijn is het gewoon een doek met vierkantjes in een verschillende kleur er op en dat gaat ook door als kunst.

Bah, kunst.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:45
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ligt er aan of het lekker zit en niet teveel 'skin' laat zien. Wat dus bijna nooit het geval is, als je die creaties ziet. Ik vind het wel leuk om er naar te kijken maar ik zou ze niet (zo snel) aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:54
Verwijderd
was laatst gevraagd (toen ik op de HVA design en styling was) of ik voorn examenstudent modeshow voor haar wilde lopen, ik had ja gezegd. Alleen naderhand bedacht ik me dat je grote kans hebt dat je half naakt moet lopen... en daar doe ik dus echt niet aan hehehehe..
heb uiteindelijk gezegd dat ik toch nie tkon want ik moest op vakantie de dag dat die modeshow was.
Maar anders had ik denk ik wel vreemde dingen aagetrokken zolang er maar geen naakt in zit.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:56
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 26-04-2003 @ 16:54:
was laatst gevraagd (toen ik op de HVA design en styling was) of ik voorn examenstudent modeshow voor haar wilde lopen, ik had ja gezegd. Alleen naderhand bedacht ik me dat je grote kans hebt dat je half naakt moet lopen... en daar doe ik dus echt niet aan hehehehe..
heb uiteindelijk gezegd dat ik toch nie tkon want ik moest op vakantie de dag dat die modeshow was.
Maar anders had ik denk ik wel vreemde dingen aagetrokken zolang er maar geen naakt in zit.
Mooi bloot is niet lelijk
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:58
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 26-04-2003 @ 16:56:
Mooi bloot is niet lelijk
ik heb geen mooi bloot
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:04
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 26-04-2003 @ 16:54:
was laatst gevraagd (toen ik op de HVA design en styling was) of ik voorn examenstudent modeshow voor haar wilde lopen, ik had ja gezegd. Alleen naderhand bedacht ik me dat je grote kans hebt dat je half naakt moet lopen... en daar doe ik dus echt niet aan hehehehe..
Dat heb ik ook een aantal keren gedaan, o.a. voor de HVA. Je mist echt iets hoor, enorm gave shows en ontwerpen... En op d catwalk lopen er zoveel halfnaakt, dan boeit je dat niet meer zo (want ik vond het eerst ook geen geslaagd idee), moet je doen joh!
Wat Rodina ook zei, op een groot chique festijn o.i.d. zou ik het ook zeker wel doen, maar dan niet iets bloot of zo om even de boel te gaan shockeren, gewoon iets stijlvols. Maar apart is bij zulke dingen juist leuker. Ik had laatst op een gala een zalm/roze/oranje-achtige jurk aan, terwijl het overgrote deel in zwart was, kreeg ik juist alleen maar complimentjes over
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:08
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
rodina schreef op 26-04-2003 @ 16:28:
Op de Catwalk zie je vaak kleding die amper draagbaar is. Ik denk dan weleens 'Wie trekt dit in hemelsnaam oooooit aan?'
Ja beroemdheden op premieres misschien, maar over het algemeen zie je vaak dingen voorbij komen die volstrekt onpraktisch, ondraagbaar en zeer gewaagd zijn.
Zou je zulke dingen durven dragen? Als we even aannemen dat je er het geld voor hebt

Voorbeeldje:
[afbeelding]


*oude topic bubbeltjes
zonder dat gele vind ik het wel heel mooi
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:09
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
AtHell schreef op 26-04-2003 @ 16:42:
Kunst my ass.

Dat is gewoon een slappe smoes Het schilderij "who's afraid of Red, Yellow and Blue" is ook kunst maar om eerlijk te zijn is het gewoon een doek met vierkantjes in een verschillende kleur er op en dat gaat ook door als kunst.

Bah, kunst.
Dat vind ik geen goed voorbeeld want dat schilderij trof de toeschouwer juist heel erg, daarom is het ook vernield toen... door het intrigerende van dat vele rood. Dus is het niet 'zomaar' een doek met kleurtjes.

Maar sowieso, met die instelling die jij hier uitdraagt kun je eigenlijk alle kunst wel bagatelliseren en dat moet je niet doen
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:11
Laïs
Laïs is offline
Ik zou die dingen never nooit niet aantrekken.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:19
euroshima
Avatar van euroshima
euroshima is offline
Ik kan wel leukere kleding bedenken die ook nog eens stukken goedkoper is, dus nee, mij zul je nooit aantreffen in zulke outfits.
__________________
I didn't do it. Nobody saw me. The sheep are lying.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-04-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 26-04-2003 @ 17:11:
Ik zou die dingen never nooit niet aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:33
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Zolang het niet uit elkaar valt zodra je beweegt zou ik het wel aantrekken, idd niet naar school maar naar een feest of gala etc.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:38
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Esmée schreef op 26-04-2003 @ 17:09:
Maar sowieso, met die instelling die jij hier uitdraagt kun je eigenlijk alle kunst wel bagatelliseren en dat moet je niet doen
Mijn reactie hierop is op misterieuze wijze verdwenen.

Dan maar overnieuw.

Ik geef je groot gelijk, ik wou alleen schoppen tegen het beeld dat men vandaag de dag heeft over kunst. Zo snel als iets ook maar enigzins apart is wordt het gebombardeert tot kunst, daar ben ik het volkomen mee oneens. Natuurlijk zijn er wel degelijk sterke staaltjes designer kleren maar de meeste 'creaties' op de catwalk zijn gewoon foeilelijk en vallen onder verspilling van stof.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:46
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
Hm, nee.

Jij, Rodina?
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 17:11
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Esmée schreef op 26-04-2003 @ 17:04:
Dat heb ik ook een aantal keren gedaan, o.a. voor de HVA. Je mist echt iets hoor, enorm gave shows en ontwerpen... En op d catwalk lopen er zoveel halfnaakt, dan boeit je dat niet meer zo (want ik vond het eerst ook geen geslaagd idee), moet je doen joh!
Wat Rodina ook zei, op een groot chique festijn o.i.d. zou ik het ook zeker wel doen, maar dan niet iets bloot of zo om even de boel te gaan shockeren, gewoon iets stijlvols. Maar apart is bij zulke dingen juist leuker. Ik had laatst op een gala een zalm/roze/oranje-achtige jurk aan, terwijl het overgrote deel in zwart was, kreeg ik juist alleen maar complimentjes over
liep jij toen toevallig op Utrecht centraal? viel me op toen, was denk ik een gala ofzo, iedereen in het zwart en 1 meisje in die kleuren die jij net opgenoemd hebt
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 17:49
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
rodina schreef op 26-04-2003 @ 16:28:
Op de Catwalk zie je vaak kleding die amper draagbaar is. Ik denk dan weleens 'Wie trekt dit in hemelsnaam oooooit aan?'
Ja beroemdheden op premieres misschien, maar over het algemeen zie je vaak dingen voorbij komen die volstrekt onpraktisch, ondraagbaar en zeer gewaagd zijn.
Zou je zulke dingen durven dragen? Als we even aannemen dat je er het geld voor hebt

Voorbeeldje:
[afbeelding]


*oude topic bubbeltjes
Ik zou er weinig problemen mee hebben. Lijkt me sowieso wel een erg leuke ervaring om een keer op de catwalk te mogen staan....
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 18:41
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 26-04-2003 @ 16:54:
was laatst gevraagd (toen ik op de HVA design en styling was) of ik voorn examenstudent modeshow voor haar wilde lopen, ik had ja gezegd. Alleen naderhand bedacht ik me dat je grote kans hebt dat je half naakt moet lopen... en daar doe ik dus echt niet aan hehehehe..
heb uiteindelijk gezegd dat ik toch nie tkon want ik moest op vakantie de dag dat die modeshow was.
Maar anders had ik denk ik wel vreemde dingen aagetrokken zolang er maar geen naakt in zit.
Je weet niet wat je mist. Het is echt superkewl om zo'n show mee te lopen (zelfs al is het in mun blote kont wat mij betreft). Ik doe straks ook weer aan een aantal mee en ik vind het nog steeds super. En trouwens, ik vind het dan ook wel leuk om eens in zo'n outfit te gaan stappen ja, who cares dat iemand een stukje tiet of bips meer ziet...
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2003, 20:16
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Nee.... k trek me eigen idiote creaties (eerder combinaties... het zelf maken gaat mij niet zo goed af) aan...
Schijnt dat ik erg goed ben in het maken van foute combinaties
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 21:23
Verwijderd
die foto die je liet zien... dat zou ik best aan doen, maar dan zonder de rare gele frutsels. Ik denk alleen niet dat ik dat kan betalen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 26-04-2003 @ 16:54:
was laatst gevraagd (toen ik op de HVA design en styling was) of ik voorn examenstudent modeshow voor haar wilde lopen, ik had ja gezegd. Alleen naderhand bedacht ik me dat je grote kans hebt dat je half naakt moet lopen... en daar doe ik dus echt niet aan hehehehe..
heb uiteindelijk gezegd dat ik toch nie tkon want ik moest op vakantie de dag dat die modeshow was.
Maar anders had ik denk ik wel vreemde dingen aagetrokken zolang er maar geen naakt in zit.
Ik heb een paar maanden terug gelopen voor design en styling, was juist hardstikke leuk!
Ik was niet zo bloot, ik had een kruising tussen een trainigspak en een ruimtepak aan!
Eén meisje ging zich een beetje preutsig omkleden op de wc, om er vervolgens uit te komen met een leren bikini die één borst bloot liet...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 22:05
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
rodina schreef op 26-04-2003 @ 16:28:
Op de Catwalk zie je vaak kleding die amper draagbaar is. Ik denk dan weleens 'Wie trekt dit in hemelsnaam oooooit aan?'
Ja beroemdheden op premieres misschien, maar over het algemeen zie je vaak dingen voorbij komen die volstrekt onpraktisch, ondraagbaar en zeer gewaagd zijn.
Zou je zulke dingen durven dragen? Als we even aannemen dat je er het geld voor hebt



*oude topic bubbeltjes

NO WAY!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 22:06
Verwijderd
hmmm



ik kan toch niet
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 23:39
Verwijderd


Stiekem ben ik verliefd op die jurk. En als iemand hem even voor me koopt dan zal ik hem wel aantrekken, ja.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 03:08
Verwijderd
Hehe grapje zeker.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:07
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 27-04-2003 @ 04:08:
Hehe grapje zeker.
Nee, niet eens. Maar de kans dat iemand daadwerkelijk ergens heen rent om dat ding voor me te kopen is niet zo heel groot, dus, tja.

Hum. Je had het eigenlijk toch wel tegen mij, he?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:41
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Noé schreef op 26-04-2003 @ 23:03:
Ik heb een paar maanden terug gelopen voor design en styling, was juist hardstikke leuk!
Ik was niet zo bloot, ik had een kruising tussen een trainigspak en een ruimtepak aan!
Eén meisje ging zich een beetje preutsig omkleden op de wc, om er vervolgens uit te komen met een leren bikini die één borst bloot liet...
Been there seen that... heb ook eens meegelopen in een show waar zo'n meisje bij was. Die ging zich in de wc omkleden omdat er onder haar kostuum geen ondergoed mogelijk was, maar ze liep wel na de show de hele avond op de afterparty in die outfit waarbij iedereen toch wel heel veel kon zien van haar anatomie...
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 27-04-2003 @ 12:07:
Hum. Je had het eigenlijk toch wel tegen mij, he?
Nee sorry

Ik had 't over de topic in z'n geheel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 13:34
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Sommige catwalk kleding is mooi apart, dat erg leuk zou zijn bij een speciale gelegenheid. Maar een groot deel van de kleding is inderdaad echt ondraagbaar.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2003, 13:51
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik zou het wel durven om het aan te trekken en ik zou het dan ook wel doen omdat het heel apart is en super origineel.
Je steelt dan echt de show.
Maar ik vind de kleding meestal niet eens mooi maar


die is inderdaad wel mooi.
daarmee zou ik wel op een feesie willen verschijnen. Niet een fuif ofzo maar klassieker iets.
die witte vind ik echt afschuwlijk
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 16:12
Verwijderd
Naja voor mannen zijn die creaties niet echt heel erg extreem... sommige dingen wel en andere totaal niet. Misschien door middel van een extreem kledingstuk te combineren met een 'normaal' kledingstuk wel...

Lijkt me iig wel heel erg appart
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 16:30
Verwijderd
nee, niet echt, keb hier paar van die mode kanalen op tv met hele dag door modeshows en wat daar voorbijkomt is echt te belachelijk voor woorden
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 18:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
vind het een beetje onpraktisch..
maarja, ik heb zelf ook een hele lading onpraktische kleding die ik alleen naar feestjes aantrek. meestal vind ik het gewoon niet mooi of te bloot.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 18:58
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Oja hoor ikke wel

Als ik het pas, tenminste
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 08:45
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Kijk je moet natuurlijk wel een klein beetje oppassen wat je jezelf aan laat trekken...

__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 17:08
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 30-04-2003 @ 09:45:
Kijk je moet natuurlijk wel een klein beetje oppassen wat je jezelf aan laat trekken...

[IMG]
OMG
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.