|
|
|
Verwijderd
Nou, nee. Ik denk niet dat het me staat
|
|
|
|
hehe
![]() nee ik vind catwalkcreaties meestal maar lelijk
|
|
veels te moeilijk
|
|
Verwijderd
rodina schreef op 26-04-2003 @ 16:56:
Mooi bloot is niet lelijk
|
|
|
|
rodina schreef op 26-04-2003 @ 16:28:
Op de Catwalk zie je vaak kleding die amper draagbaar is. Ik denk dan weleens 'Wie trekt dit in hemelsnaam oooooit aan?' Ja beroemdheden op premieres misschien, maar over het algemeen zie je vaak dingen voorbij komen die volstrekt onpraktisch, ondraagbaar en zeer gewaagd zijn. Zou je zulke dingen durven dragen? Als we even aannemen dat je er het geld voor hebt Voorbeeldje: [afbeelding] *oude topic bubbeltjes
|
|
Ik zou die dingen never nooit niet aantrekken.
|
|
Verwijderd
Laïs schreef op 26-04-2003 @ 17:11:
Ik zou die dingen never nooit niet aantrekken. |
|
|
|
Zolang het niet uit elkaar valt zodra je beweegt zou ik het wel aantrekken, idd niet naar school maar naar een feest of gala etc.
|
|
|
|
Hm, nee.
Jij, Rodina?
|
|
rodina schreef op 26-04-2003 @ 16:28:
Op de Catwalk zie je vaak kleding die amper draagbaar is. Ik denk dan weleens 'Wie trekt dit in hemelsnaam oooooit aan?' Ja beroemdheden op premieres misschien, maar over het algemeen zie je vaak dingen voorbij komen die volstrekt onpraktisch, ondraagbaar en zeer gewaagd zijn. Zou je zulke dingen durven dragen? Als we even aannemen dat je er het geld voor hebt Voorbeeldje: [afbeelding] *oude topic bubbeltjes |
|
|
|
Nee.... k trek me eigen idiote creaties (eerder combinaties... het zelf maken gaat mij niet zo goed af) aan...
Schijnt dat ik erg goed ben in het maken van foute combinaties
|
|
|
|
Verwijderd
die foto die je liet zien... dat zou ik best aan doen, maar dan zonder de rare gele frutsels. Ik denk alleen niet dat ik dat kan betalen.
|
|
|
|
Verwijderd
hmmm
![]() ik kan toch niet
|
|
|
|
Verwijderd
![]() Stiekem ben ik verliefd op die jurk. En als iemand hem even voor me koopt dan zal ik hem wel aantrekken, ja. |
|
|
|
Verwijderd
Hehe grapje zeker.
|
|
|
|
Verwijderd
Paranoide schreef op 27-04-2003 @ 12:07:
Hum. Je had het eigenlijk toch wel tegen mij, he? ![]() Ik had 't over de topic in z'n geheel. |
|
|
|
Verwijderd
nee, niet echt, keb hier paar van die mode kanalen op tv met hele dag door modeshows en wat daar voorbijkomt is echt te belachelijk voor woorden
|
|
|
|
vind het een beetje onpraktisch..
maarja, ik heb zelf ook een hele lading onpraktische kleding die ik alleen naar feestjes aantrek. meestal vind ik het gewoon niet mooi of te bloot. |
|
|
|
Oja hoor ikke wel
![]() Als ik het pas, tenminste |