Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2012, 11:31
Animosity
Animosity is offline
Ik ben een tijdje ziek geweest en het waren best vreemde verschijnselen. Allereerst werd ik verkouden. Vervolgens verhoging, koorts. Daarna heb ik een week lang last gehad van 2 á 3x per dag bloedneuzen. Ennn daarna weer een week verkouden.

Dit is echter allemaal goed gekomen en ongeveer 5 weken erna word ik iedere morgen heel brak wakker. Heel vermoeit en daarbij heb ik iedere keer weer mijn neus verstopt. Kan dit te maken hebben dat ik in een moeilijke situatie zit? (Ondanks dat ik er heel positief fysiek en mentaal mee om ga?) Of heeft dit met wat anders te maken?

Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 11:48
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Ik denk dat bloedneuzen bij een verkoudheid voorkomen omdat je neusslijmvlies geirriteerd is en door het constante snuiten, neus optrekken etc..; niets om je zorgen over te maken m'n vriendin heeft er altijd last van als ze zwaar verkouden is. een verkoudheid vraagt erg veel energie van een persoon dus het kan zijn dat het wat aan blijft houden. misschien heb je een vitaminetekort?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een tijdje ziek geweest en het waren best vreemde verschijnselen. Allereerst werd ik verkouden. Vervolgens verhoging, koorts. Daarna heb ik een week lang last gehad van 2 á 3x per dag bloedneuzen. Ennn daarna weer een week verkouden.

Dit is echter allemaal goed gekomen en ongeveer 5 weken erna word ik iedere morgen heel brak wakker. Heel vermoeit en daarbij heb ik iedere keer weer mijn neus verstopt. Kan dit te maken hebben dat ik in een moeilijke situatie zit? (Ondanks dat ik er heel positief fysiek en mentaal mee om ga?) Of heeft dit met wat anders te maken?

Groetjes!
De verschijnselen klinken eigenlijk niet heel vreemd Een verkoudheid kan erg lang aanhouden, dus ook dat is niet zo heel gek. Genoeg vitamines (vooral C), genoeg slaap en goed eten.

Blijf je last houden van een verstopte neus 's nachts (terwijl overdag niet zo gek veel aan de hand is), dan kan het zijn dat je licht allergisch bent voor iets in je bed. Ik heb het zelf met stoffige dingen, aangezien ik een extreme huisstofmijtenallergie heb.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten