ik weet dat dit eigenlijk niet mag... maar ik vond het jullie toch de moeite waard om het te vermelden...
rodina en ik hebben de ontdekking gedaan dat spirit en fornarina 1 dezelfde persoon zijn. Waarom wij dat denken, spirit reageert altijd meteen na post van fornarina en andersom ook...
Eergister heeft rodina hierover een topic op feedback geopend met de vraag of een fb dat zou kunnen bevestigen. Vervolgens is het topic spoorloos verdwenen. Wie zou dat topic verwijderd hebben? Een fb natuurlijk! En wie dan? Blacksugar!!!
En waarom denken we dat? Nou, ik heb fornarina/spirit laatst gesproken op msn en ze vertelde mij dat ze in enschede woonde! En wie woont er heel toevallig ook in enschede? Nou, dat is blacksugar! Daarom posten spirit en fornarina ook nooit foto's van zich zelf in fototopics...
Dan nog iets... waarom in black sugar zo weining online als fb? Nou, gewoon, omdat ze vaak onder de nicks spirit en fornarina post...
Hiermee zat ik inderdaad ookal een tijdje in mn maag, maar ik wou geen chaos veroorzaken.
Ik vind dat dit goed uitgezocht moet worden, voor de gemoedsrust van de lifestylers..
CemetarySlut schreef: Hiermee zat ik inderdaad ookal een tijdje in mn maag, maar ik wou geen chaos veroorzaken.
Ik vind dat dit goed uitgezocht moet worden, voor de gemoedsrust van de lifestylers..
CemetarySlut schreef: Hiermee zat ik inderdaad ookal een tijdje in mn maag, maar ik wou geen chaos veroorzaken.
idd, vooral dat laatste.
neh vast niet, kvind je wel koel Hoewel die motie van wantrouwen komt wel steeeds dichterbij.... Maak jij ook deel uit van hunnie???
rodina schreef: als het niet kan, waarom is die topic dan verwijderd?
Door een fb+? Of door de topicstarter zelf? Een van die twee
Het is toch gewoon zo dat een fb alleen op zijn/haar eigen forum kan sluiten en verwijderen enzo?
Volgens mij kan zij die topic's helemaal niet verwijderen van feedback!
maar natuurlijk kan ze daarvoor heel gemakkelijk een fb+ voor inschakelen, die zal dat allemaal wel okay vinden
Pebbles schreef: Door een fb+? Of door de topicstarter zelf? Een van die twee
Het is toch gewoon zo dat een fb alleen op zijn/haar eigen forum kan sluiten en verwijderen enzo?
ik was de topicstarter, en zweer OP JIM, dat ik die topic niet heb verwijderd.
op zich maakt het niets uit... een fb mag ook andere forumnamen hebben... maar ik vind het een beetje flauw om met een fictief persoon msn-gesprekken te hebben...
bertbart schreef: op zich maakt het niets uit... een fb mag ook andere forumnamen hebben... maar ik vind het een beetje flauw om met een fictief persoon msn-gesprekken te hebben...
Je voelt je belazerd, en terecht!
06-03-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef: ik was de topicstarter, en zweer OP JIM, dat ik die topic niet heb verwijderd.
zit dat vriendinnetje van jim niet ook op het forum? Ze heet toch charlotte? en ze was toch enorm fan britney spears? is dat hetzelfde meisje met die hairexstentions?
bertbart schreef: zit dat vriendinnetje van jim niet ook op het forum? Ze heet toch charlotte? en ze was toch enorm fan britney spears? is dat hetzelfde meisje met die hairexstentions?
bertbart schreef: zit dat vriendinnetje van jim niet ook op het forum? Ze heet toch charlotte? en ze was toch enorm fan britney spears? is dat hetzelfde meisje met die hairexstentions?
Ja Miss C16...zat veel in de Idols topic van Films&Tv