Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2012, 21:03
cockkiller
cockkiller is offline
Hallo,

Ik ben een jongen van 16.
Ik val gewoon op meisje maar ik heb altijd geil gevonden
om een jongen te pijpen! Hebben andere dit ook?
Oud 18-03-2012, 21:31
Verwijderd
Ge ben gewoon homo!
Oud 18-03-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ge ben gewoon homo!
Dat kan, en dat zou helemaal niet erg zijn maar het kan ook dat je gewoon aan het experimenteren bent met wat je opwindt
Oud 18-03-2012, 22:43
Verwijderd
En homo bent.
Oud 18-03-2012, 23:16
bartm1997
bartm1997 is offline
Of bi, als je op meisjes valt maar ook jongens wil pijpen?
Oud 19-03-2012, 08:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom moet er een labeltje op? Lekker belangrijk. Als jij graag fantaseert over een jongen pijpen dan mag dat gewoon, gedachten zijn vrij. En misschien krijg je ooit nog eens de kans het in het echt te proberen, zolang je dat veilig doet is daar ook niets mis mee.
Oud 19-03-2012, 08:49
Verwijderd
Citaat:
zolang je dat veilig doet is daar ook niets mis mee.
zolang hij de cocks niet killt bedoel je?
Oud 19-03-2012, 14:02
freezer
freezer is offline
Idd, door die naam wek je wel een beetje gay indruk. Als je jongens wil pijpen moet je dat gewoon doen ofzo. Ik weet niet nooit die drang gehad omdat te doen. Maar als jij daar de drang naar hebt moet je dat gewoon doen. En Ja dan ben je bisexueel.
Oud 19-03-2012, 16:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ach, donder toch op, dan ben je heus niet gelijk biseksueel of homoseksueel. Er zijn genoeg homo's die het wel eens met een vrouw hebben gedaan (of ermee zijn getrouwd of wat dan ook) en die zijn ook nog steeds homo. En er zijn ook hetero's die experimenteren. Dat maakt je niet gelijk bi of homo.

Ts: je moet doen waar je je goed bij voelt. Er hoeft heus niet per se een label op. En misschien ben je wel homo of bi, maar daar kom je dan vanzelf wel achter. Maar je bent gewoon nieuwsgierig en daar is niks mis mee.
Oud 19-03-2012, 16:55
Verwijderd
Uiteraard ben je dan homo. Of in ieder geval bi.
Oud 19-03-2012, 17:00
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
idd, ik vind omgaan met gasten hartstikke leuk, maar de kleren blijven aan. en ik moet er niet aan denken....

Maar doe waar je je goed bij voelt!
Oud 19-03-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
dit dus, geen gelul verder. slotje!
Oud 19-03-2012, 17:48
freezer
freezer is offline
Ja ik weet niet, als je het echt doet, dan ben je volgens mij gewoon gay. Mja. Als jij dat wilt dan is daar niks mis mee.
Oud 19-03-2012, 18:32
Pluis
Pluis is offline
Jongens en meisjes, TS zoekt mensen die hetzelfde ervaren als hij, hij zoekt geen advies over zijn geaardheid.
Oud 19-03-2012, 18:48
Em.
Em. is offline
Mwah, als je een beetje door dit board heenkijkt kom je meer dan genoeg andere jongens tegen die min of meer interesse hebben in seksuele dingen met andere jongens. Overigens zou ik niet iemand als bi- of homoseksueel beschouwen als diegene niet verliefd wordt (en daarmee mis ik de term voor alleen seksuele aantrekkingskracht). Je zult voor jezelf uit moeten zoeken wat je voelt en wat je ermee wilt doen, maar er zijn in ieder geval genoeg andere jongens (die in ieder geval beweren hetero te zijn) die ook seksueel geïnteresseerd zijn in andere jongens. Als ik zo op dit forum rondkijk, dan.
Oud 20-03-2012, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Ge ben gewoon homo!
Eh.. waarop baseer jij dat? Kende ge hem ofzo? (ja ik dacht ik doe maar even mee in dat dialect..) Hij kan ook bi-nieuwsgierig zijn of bi of hetero. Beeeeeeeetje kortzichtig om hem meteen tot homo te bombarderen..
Oud 20-03-2012, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Ach, donder toch op, dan ben je heus niet gelijk biseksueel of homoseksueel. Er zijn genoeg homo's die het wel eens met een vrouw hebben gedaan (of ermee zijn getrouwd of wat dan ook) en die zijn ook nog steeds homo. En er zijn ook hetero's die experimenteren. Dat maakt je niet gelijk bi of homo.

Ts: je moet doen waar je je goed bij voelt. Er hoeft heus niet per se een label op. En misschien ben je wel homo of bi, maar daar kom je dan vanzelf wel achter. Maar je bent gewoon nieuwsgierig en daar is niks mis mee.
Oud 20-03-2012, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet niet, als je het echt doet, dan ben je volgens mij gewoon gay. Mja. Als jij dat wilt dan is daar niks mis mee.
Nee je weet het niet... dat kan.. Maar ga dan niet zeggen dat ie gay is..
Oud 20-03-2012, 01:33
Verwijderd
Citaat:
dit dus, geen gelul verder. slotje!
Gelukkig beheer jij de slotjes niet...
Oud 20-03-2012, 07:05
Vowel
Vowel is offline
InfoBoy, zie je dat plusje naast de quoteknop? Als je daarop klikt kun je meerdere posts tegelijk quoten en hoef je niet 20 losse posts te maken.
Oud 20-03-2012, 07:43
Verwijderd
Heb ik ook maar kan niet verliefd op een jonge worden
Oud 20-03-2012, 11:13
Verwijderd
Citaat:
maar er zijn in ieder geval genoeg andere jongens (die in ieder geval beweren hetero te zijn) die ook seksueel geïnteresseerd zijn in andere jongens.
Dan ben je geen hetero, dus.

Ik begrijp niet waarom het zo lastig is. Als je hetero bent heb je geen interesse whatsoever in personen van hetzelfde geslacht. Die personen die jij noemt zullen dan ook voornamelijk gewoon geen homo of bi genoemd willen worden, en dat is dan ook de reden dat ze zo vel demonstreren tegen die label.
Oud 20-03-2012, 11:16
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dan ben je geen hetero, dus.

Ik begrijp niet waarom het zo lastig is. Als je hetero bent heb je geen interesse whatsoever in personen van hetzelfde geslacht. Die personen die jij noemt zullen dan ook voornamelijk gewoon geen homo of bi genoemd willen worden, en dat is dan ook de reden dat ze zo vel demonstreren tegen die label.
idd, prima als je bi/homo bent, maar ontken het dan niet.
Oud 20-03-2012, 12:22
Verwijderd
Volgens mij kan die gewoon geen meiden regelen, en probeert ie het nu bij de jongens...
Oud 20-03-2012, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig beheer jij de slotjes niet...
jammergenoeg heb jij nog geen kennis gemaakt met de multiquote.
Citaat:
Nee je weet het niet... dat kan.. Maar ga dan niet zeggen dat ie gay is..
nee want eventueel gay\bi zijn zou vreselijk zijn!
Oud 20-03-2012, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Eh.. waarop baseer jij dat? Kende ge hem ofzo? (ja ik dacht ik doe maar even mee in dat dialect..) Hij kan ook bi-nieuwsgierig zijn of bi of hetero. Beeeeeeeetje kortzichtig om hem meteen tot homo te bombarderen..
Als ik onzeker was over mijn seksualiteit zou 'cockkiller' niet de eerste naam zijn die in me opkomt.
Oud 20-03-2012, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kan die gewoon geen meiden regelen, en probeert ie het nu bij de jongens...
Even lief blijven, daar gaat het nu niet om.
Oud 20-03-2012, 16:40
Pluis
Pluis is offline
Laat maar, als jullie alleen maar willen discussieren over de geaardheid van de TS zitten jullie op het verkeerde subforum.

Regels voor berichten