Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2012, 18:54
ja-duh
ja-duh is offline
Hallo mede scholieren. Ik ben op zoek naar mijn eerste (smart)phone. En mag een telefoon kiezen tot 200euro. Alles daarboven moet ik zelf betalen. Ik zal even vertellen wat ik ermee ga doen:
muziek luisteren
soms filmen/foto's maken
vaak internetten
veel apps downloaden
soms youtube
continu contact whatsap enz.
Een abo wil ik niet. Ik heb zelf al rondgekeken en kwam op deze uit. tweakers.net/pricewatch/292572/sony-ericsson-xperia-neo-v-mt11i-blauw.html#tab:info Is dit een goede telefoon? En werkt de interface van Sony Ericsson goed? En misschien weten jullie nog betere rond dit budget. Of iets erboven.

Laatst gewijzigd op 09-03-2012 om 19:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2012, 06:54
ja-duh
ja-duh is offline
kick
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 06:27
ja-duh
ja-duh is offline
upje
Met citaat reageren
Oud 16-03-2012, 19:20
ja-duh
ja-duh is offline
iemand?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 08:29
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Gsm is een persoonlijke keuze
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 13:37
SusanVo
SusanVo is offline
Alles wat je er mee wil doen kan tegenwoordig op bijna iedere telefoon van boven de 100 euro. Het ligt er dus helemaal aan wat jij graag wil. Wil je bijvoorbeeld een qwerty toetsenbord, hoe belangrijk is een camera voor jou, hoe groot mag de telefoon zijn. Je kunt het beste een heleboel telefoons in die prijsklasse vergelijken en kijken wat iets voor je is. Je kunt natuurlijk ook even naar de plaatselijke telefoon winkel gaan om even rond te kijken en je te laten informeren.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 11:36
penn001
penn001 is offline
Deze telefoon heb ik vorige week ook besteld! Ik zat te twijfelen tussen de Neo en de Neo V. Maar ik zou zeker voor de Sony Ericsson Neo V variant gaan, die is iets goedkoper en qua prestaties bijna gelijk. alleen de camera is 5 mp i.p.v. 8. Maar dat verschil merk je haast niet. Verder is het internet snel op deze telefoon in vergelijking met mijn oude HTC. Ik heb al vele apps geinstalleerd maar hij is nog steeds erg snel. Ik ben er heel blij mee. Ja de interface werkt prima. Het is Android, dus dat werkt sowieso heel gebruiksvriendelijk. Succes
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 19:16
ja-duh
ja-duh is offline
Oke bedankt ik denk dat het de neo v wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten