Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wtf. dit komt een beetje bekend voor. gelukkig ben jij iemand anders
![]() Misschien heeft hij nog andere, 'geheime vriendinnen' waarbij precies hetzelfde verhaal geld. Hij wil inderdaad puur sex, lijkt mij, je moet inderdaad met hem praten, zeggen wat jij wil, misschien wil hij wel hetzelfde als jouw maar denkt hij precies hetzelfde over wat jij nu hier schrijft. Of je word gewoon gebruikt. |
![]() |
|
Ik weet niet wat voor OP jullie allemaal lezen, maar volgens mij staat er dat de TS het geheim wilt houden, omdat ze haar vriendin niet wil kwetsen.
En de reactie ''ik weet niet, het lijkt zo vanzelfsprekend'' zou ik zelf eerder op kunnen vatten als ''hij vindt mij ook relatiemateriaal'', hoewel het natuurlijk ook anders uitgelegd kan worden. TS, als je inderdaad echt verliefd op hem bent en graag een normale relatie wilt, dan zou ik aan hem vragen of hij dat ook wil en het daarna eerst met die vriendin van je bespreken! En als zij het niet tof vindt, moet je gaan bedenken of deze vriendin belangrijker is dan deze jongen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rouvoet roept op tot brede discussie over seks Kitten | 41 | 15-11-2008 15:29 | |
Liefde & Relatie |
als je vriend vriendinnen heeft meisje833 | 47 | 27-05-2005 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Langste relatie Verwijderd | 144 | 14-04-2003 07:31 | |
Liefde & Relatie |
Waarin zit het verschil tussen een relatie en een vriendschap? John Sickbock | 73 | 08-07-2002 14:16 | |
Liefde & Relatie |
belangrijkste in een relatie? Kupu | 45 | 20-05-2002 21:15 | |
Liefde & Relatie |
vriendschap en seks Verwijderd | 4 | 13-05-2002 14:28 |