Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2012, 19:31
bubbles94
bubbles94 is offline
Ik heb een hele goeie vriend, maar naast dat we vrienden zijn, ben ik eigenlijk ook verliefd op hem.
hij had eerder een relatie met een vriendin van mij, maar dat is ondertussen over. Toen hun relatie ongeveer 2weken over was, was ik bij hem. We zouden gewoon gaan 'chillen' maar er is uiteindelijk meer gebeurd dan alleen chillen. We hebben seks gehad, zonder dat we een relatie hebben. Nu is het zo dat we eigenlijk een soort geheime relatie hebben, zodra er niemand is dan gebeurd het weer, maar als er mensen zijn dan blijven we een beetje bij elkaar uit de buurt, puur omdat ik niet wil dat mijn vriendin (zijn ex dus) er achter komt!maar waarom gebeurt dit? Ik weet het niet, ik vind hem leuk, en ik wil nu toch niet meer alles in het geheim doen. Maar waarom doet hij dit? Als ik het hem vraag dan zegt hij dat het zo vanzelfsprekend voelt, alsof het zo moest zijn. Wat moet ik doen? Moet ik zeggen wat ik voel? Of word ik gewoon gebruikt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2012, 19:36
Verwijderd
Je kan er met hem over praten wat je ervan vind het ligt aan jouw deels dus niet de schuld in andermans schoenen schuiven
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 20:14
Verwijderd
Ik herken dit. Ik heb bijna een jaar zo'n 'relatie' gehad. Alleen mochten onze families wel van onze 'relatie' weten, maar de rest van de wereld niet. Uiteindelijk ben ik gewoon gebruikt. Ik hield van hem, hij vond het wel leuk en handig.
Dit zal natuurlijk niet exact dezelfde situatie zijn, maar ik wil je waarschuwen. Laat je niet gebruiken. Jij vindt hem leuk.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 11:53
bierkoning
bierkoning is offline
Het lijkt er idd op dat hij het wel mooi vind zo, en er verder niemand van weet. Dus praat er met hem over, wat hij precies van je wil. En ga niet meer met hem naar bed tot je duidelijkheid hebt... Als hij helemaal verliefd op je was/is dan zou hij het trots aan iedereen vertellen lijkt me...
Oud 14-03-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Of word ik gewoon gebruikt?
Of laat jij je gewoon gebruiken? Hij doet niets verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 14:02
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Misschien kun je het beste eerlijk zijn en zeggen dat het voor jou niet zomaar iemand is, maar dat je hem daadwerkelijk leuk vindt en je graag meer zou willen zijn dan zijn stiekeme bats-buddy. Luister goed naar zijn antwoord en als hij niet hetzelfde wil en je eruit kunt afleiden dat hij helemaal geen relatie wil, kun je hem misschien beter laten gaan. Ook al vind je hem nog zo leuk, als hij niet meer met jou wil dan zo nu en dan naar bed gaan, is het zonde om tijd met hem door te brengen omdat de verhoudingen zo scheef liggen. Waarschijnlijk krijg je er dan alleen maar spijt van.
Oud 14-03-2012, 14:34
Em.
Em. is offline
Het kan inderdaad heel goed dat hij alleen maar seks met je wilt en verder niets. Dat is dan niet zo fijn voor jou, omdat jij veel méér wilt en hij eigenlijk niets voor je voelt maar wel seks met je heeft. Ik zou dus (wat Cherry Springs ook al zegt) uitzoeken of hij je überhaupt wel leuk vindt en echt een relatie met je aan wilt gaan, of dat het alleen gaat om 'hé, wat leuk, dit meisje wilt ook seks met me'.
Oud 14-03-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet, ik vind hem leuk, en ik wil nu toch niet meer alles in het geheim doen. 1. Maar waarom doet hij dit? Als ik het hem vraag dan zegt hij dat het zo vanzelfsprekend voelt, alsof het zo moest zijn. 2. Wat moet ik doen? 3. Moet ik zeggen wat ik voel? 4. Of word ik gewoon gebruikt?
1. Hij wil seks;
2. Vragen of hij direct een relatie wil nadat het uit is;
3. Ja;
4. Tja, waarschijnlijk ben je toch een rebound, dus ja je word in feite 'gebruikt'.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 09:32
Carbi
Carbi is offline
Wtf. dit komt een beetje bekend voor. gelukkig ben jij iemand anders .
Misschien heeft hij nog andere, 'geheime vriendinnen' waarbij precies hetzelfde verhaal geld.
Hij wil inderdaad puur sex, lijkt mij, je moet inderdaad met hem praten, zeggen wat jij wil, misschien wil hij wel hetzelfde als jouw maar denkt hij precies hetzelfde over wat jij nu hier schrijft. Of je word gewoon gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 09:54
Oezem
Oezem is offline
Ik weet niet wat voor OP jullie allemaal lezen, maar volgens mij staat er dat de TS het geheim wilt houden, omdat ze haar vriendin niet wil kwetsen.
En de reactie ''ik weet niet, het lijkt zo vanzelfsprekend'' zou ik zelf eerder op kunnen vatten als ''hij vindt mij ook relatiemateriaal'', hoewel het natuurlijk ook anders uitgelegd kan worden.

TS, als je inderdaad echt verliefd op hem bent en graag een normale relatie wilt, dan zou ik aan hem vragen of hij dat ook wil en het daarna eerst met die vriendin van je bespreken! En als zij het niet tof vindt, moet je gaan bedenken of deze vriendin belangrijker is dan deze jongen.
Oud 22-03-2012, 07:49
Verwijderd
Durven jullie nou nooit eens te praten?!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 12:32
musicfan123
musicfan123 is offline
Friends with benefits, niks mis mee toch ?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 21:30
bubbles94
bubbles94 is offline
Tnxx, heb hier zeker wel wat aan, heb ondertussen zelf ook nagedacht of ik dit wel wil, maar ik heb besloten dat ik geen relatie wil met hem vanwege andere dingen. Daarnaast blijven we gewoon vrienden en verder zie ik het wel!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Friends with benefits, niks mis mee toch ?
Inderdaad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten