Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2012, 17:05
M. Tettenbaum
M. Tettenbaum is offline
Post hier welke schoenen je al hebt en welke je nog wilt.

Ik wil deze:

Oud 27-07-2012, 18:33
Mimuna
Mimuna is offline
Ik droeg een tijd lang gympen van all star. De light ox collectie. Ik wil ze terug kopen maar nergens vind ik ze nog! En ze zaten echt vreselijk goed!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 16:24
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik draag nu het meest mijn Vans, maar ook wel eens slippers als ik naar het strand ga. En jullie?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 16:43
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb ook een tijdje all stars light gehad maar die zijn helaas kapot. Nu draag ik puma's en heel soms slippers of sandalen.
Oud 29-07-2012, 12:10
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik wil nog een stel hele hoge hakken voor een evenement over twee weken, maar ik kan maar niet kiezen
Oud 29-07-2012, 17:39
Vice
Vice is offline
Ik draag vooral m'n zwarte Nike Air Force, maar voor onder rokjes en jurkjes heb ik ook een paar pumps en laarsjes.
Oud 29-07-2012, 18:33
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Foto's, iemand?
Oud 29-07-2012, 19:15
Verwijderd
Deze ik heb.

Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 20:07
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Foto's, iemand?
Oud 29-07-2012, 20:21
*oma*
*oma* is offline
Dit is een deel van mijn schoenencollectie

Spoiler
Oud 31-07-2012, 18:35
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Oma, de meeste van die schoenen zijn echt heeel erg gaaf!!!

Ik wil zelf gewoon leuke schoenen hebben, bij de vanharen kan ik de laatste tijd wel makkelijker winkelen maar daar hebben ze ook niet echt leuke laarsjes ofzo, en ik wil niet weer een winter dat ik alleen goedkope gympen van de scapino heb....
En verder kan ik het echt zo niet uitstaan dat ik sinds de zomervakantie al 4 paar schoenen kapot heb!
Oud 01-08-2012, 08:44
*oma*
*oma* is offline
Dan moet je duurdere schoenen kopen en niet bij winkels als van haren en scapino
Oud 01-08-2012, 11:12
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Oma, ja klopt, probleem is alleen mn schoenmaat(44) bij vanharen hebben ze in die maat nog wel leuke schoenen, maar ga je naar winkels als durlinger of echt die kwaliteitszaken hebben zie maat wel maar zijn het vaak van die schoenen voor echt vrouwen van 40+
Gelukkig zit hier in t dorp wel een schoenmaker die niet teveel kost
Oud 01-08-2012, 16:43
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb deze besteld en ik hoop ZO dat ze passen

Oud 01-08-2012, 18:32
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
@Oma, ja klopt, probleem is alleen mn schoenmaat(44) bij vanharen hebben ze in die maat nog wel leuke schoenen, maar ga je naar winkels als durlinger of echt die kwaliteitszaken hebben zie maat wel maar zijn het vaak van die schoenen voor echt vrouwen van 40+
Ohja, dat is wel een nadeel.

Ot:
Ik heb deze besteld

Oud 01-08-2012, 18:46
Verwijderd
ik zoek nog leuke pumps, het liefst een beetje stoer en niet te hoog en niet te fout en niet te duur en en en
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 11:16
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ohja, dat is wel een nadeel.

Ot:
Ik heb deze besteld

[afbeelding]
Schattig, ik vind het wel echt van die schoenen voor op een boot, of zo, en dat zie ik dan bij jou weer totaal niet voor me.
Oud 02-08-2012, 22:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb deze besteld en ik hoop ZO dat ze passen

[afbeelding]
Helaas, ze waren te groot . Muuuuhhh.
Oud 03-08-2012, 00:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gympen kan je sowieso ook in grote maten kopen, want heel veel is unisex. Daar hoef je niet voor naar de Van Haren.
Voor echt sjieke dameslaarzen moet je idd wel wat beter zoeken of meer betalen, maar als dat niet per se hoeft, dan zie ik het probleem niet zo.
Ik stamp in de winter gewoon rond in m'n kisten. Werkt prima.

Citaat:
Helaas, ze waren te groot . Muuuuhhh.
Ja, Dr Martens vallen altijd groot. Helaas.
Oud 03-08-2012, 11:23
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Schattig, ik vind het wel echt van die schoenen voor op een boot, of zo, en dat zie ik dan bij jou weer totaal niet voor me.
Ik kom dus op het internet over als iemand die niet bij een boot past

hm
Oud 03-08-2012, 11:33
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Gympen kan je sowieso ook in grote maten kopen, want heel veel is unisex. Daar hoef je niet voor naar de Van Haren.
Voor echt sjieke dameslaarzen moet je idd wel wat beter zoeken of meer betalen, maar als dat niet per se hoeft, dan zie ik het probleem niet zo.
Ik stamp in de winter gewoon rond in m'n kisten. Werkt prima.

Ja, Dr Martens vallen altijd groot. Helaas.
Ja idd, gympen heb ik ook echt iets van 8 paar ofzo, maar ik wil wel eens wat anders, ballerina's, of laarsjes ofzo, en al dat sjieke hoeft van mij idd ook niet zo, ik ben dan wel weer zo iemand die liever 10 paar goedkope schoenen heeft dan 3 paar dure.
Oud 03-08-2012, 14:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, ik heb geen één paar schoenen boven de 35 euro en er zitten toch aardig wat merkschoenen tussen. Gewoon goed zoeken. Van bepaalde merken hebben ze ook hele toffe ballerina´s en hakken in grote maten. Ik heb een paar hakken van Demonia in maat 43, ooit in de sale gekocht bij attitude.
En op ebay zoeken levert me ook vaak goede dingen op.
Oud 03-08-2012, 18:10
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ebay of marktplaats is idd nog helemaal geen slecht idee, daar heb ik nog niet aan gedacht maar het is wel slim idd!
Oud 03-08-2012, 22:21
Verwijderd
Hmm alleen maar vrouwen die reageren. Laat ik hier eens verandering in brengen.
Ik heb maat 47. Van die zomer Vans werden nergens verkocht in maatje 47. Ik heb ook nog hele smalle voeten dus gympen staan me niet (Lijkt alsof ik maat 50 heb). Dus ik ben weer voor skaters gegaan.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 07:56
*oma*
*oma* is offline
De schoentjes zitten trouwens heerlijk! En vandaag ga ik, heel toepasselijk, op een boot naar een eiland!
Oud 04-08-2012, 10:05
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
De schoentjes zitten trouwens heerlijk! En vandaag ga ik, heel toepasselijk, op een boot naar een eiland!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 10:05
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Hmm alleen maar vrouwen die reageren. Laat ik hier eens verandering in brengen.
Ik heb maat 47. Van die zomer Vans werden nergens verkocht in maatje 47. Ik heb ook nog hele smalle voeten dus gympen staan me niet (Lijkt alsof ik maat 50 heb). Dus ik ben weer voor skaters gegaan.
Foto's
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 10:06
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb al veel te lang geen schoenen gekocht. Ik heb volgende week een evenement waar ik mijn hoogste hakken voor uit de kast ga trekken (grijs met zwart met veters, van Manfield). Ik denk dat het gruwelijk pijn gaat doen, maar het moet maar even
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Foto's
Op je mobiel de foto's uploaden is me wat veel werk maar dit zijn ze.

Ze hebben een bolling in de zolen die uitzet alsje er kracht achter zet. Vangt lekker klappen op.

Voor de rest loop ik op slippers van het merk rip curl.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 15:36
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Lol, normaal krijg ik heel snel blaren op mn voeten, pas had ik blaren en toen had ik de goedkoopste slippers aangetrokken die ik kon vinden bij de action en ik voelde er niets meer van, vandaag maar even 2 paar extra van gekocht voor die 1 euro per paar ze lopen zoooo fijn!!
Oud 04-08-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Lol, normaal krijg ik heel snel blaren op mn voeten, pas had ik blaren en toen had ik de goedkoopste slippers aangetrokken die ik kon vinden bij de action
Dat heb ik ool vrij snel. Of dat je grote teen, bij wijze van spreken, van de teen daarnaast wordt gesneden door dat plastic. Nooit meer!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 16:56
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Op je mobiel de foto's uploaden is me wat veel werk maar dit zijn ze.

[afbeelding]

Ze hebben een bolling in de zolen die uitzet alsje er kracht achter zet. Vangt lekker klappen op.

Voor de rest loop ik op slippers van het merk rip curl.
Leuk
Oud 04-08-2012, 17:18
Verwijderd
Offtopic: Draagt het mannelijk geslacht geen schoenen? Anders heb ik echt voor schut gestaan.

Ontopic:
Citaat:
Leuk
Dank u zeer.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 19:08
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Waar heb je het over? Natuurlijk draagt het mannelijk geslacht, als in mannen, schoenen.
Oud 04-08-2012, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je het over? Natuurlijk draagt het mannelijk geslacht, als in mannen, schoenen.
Heb nog geen man zijn aankoop zien delen hier. Nu verwacht ik niet dat dat 50/50 wordt, maar een beetje mag ook wel.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 20:17
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Heb nog geen man zijn aankoop zien delen hier. Nu verwacht ik niet dat dat 50/50 wordt, maar een beetje mag ook wel.
Daar trek je je toch hopelijk niets van aan
Oud 05-08-2012, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Daar trek je je toch hopelijk niets van aan
Waarom zou ik? Sidenote: Net eerste privebericht gekregen met de mededeling dat ik homo zou zijn (Heb gevraagd om me een argument te geven voordat ik het zal overwegen ).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 15:35
Verwijderd
Het is wel weer genoeg offtopic jongens!

Verder, het valt me op dat bijna niemand hakken heeft / aantrekt ? Behalve Kameel natuurlijk. Houden de vrouwen hier niet van hakken ?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 16:12
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb best veel hakken, en ik draag ze ook nog eens vaak. Alleen vond ik het niet echt de moeite waard om het te vermelden
Oud 05-08-2012, 16:14
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik heb best veel hakken, en ik draag ze ook nog eens vaak. Alleen vond ik het niet echt de moeite waard om het te vermelden
Foto's? Ik ben dol op hakken hoe hoger, hoe beter!
Oud 05-08-2012, 16:15
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Het is wel weer genoeg offtopic jongens!

Verder, het valt me op dat bijna niemand hakken heeft / aantrekt ? Behalve Kameel natuurlijk. Houden de vrouwen hier niet van hakken ?
Ho ho, ik trek alleen hakken aan als het echt moet, dus bij evenementen en premieres en andere plaatsen waar ik vanwege het werk dat me te doen staat goed voor de dag moet komen. En langer zijn dan iedereen is in chaotische situaties (openingen e.d.) ook best praktisch.
Oud 05-08-2012, 16:59
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik een keer zin en tijd heb, maak ik nog wel eens een foto van mijn schoenencollectie voor in dit topic.
Oud 05-08-2012, 17:43
Verwijderd
Ik heb 3 paar hakken, een paar enkellaarsjes met een hak van ongeveer 6 cm die hoognodig toe waren aan vervanging, een paar pumps waar ik ontzettende blaren van krijg en dus zijn dat mijn zitschoenen en een paar nieuwe met hakken van 8 cm. Daar ben ik zo blij mee! <3 ik merk wel dat ik graag op hakken loop, dus ik wil dat meer gaan doen. Het nadeel is dat ik geen hakken kan dragen als ik aan het werk ben. Dat vind ik wel eens jammer.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 20:51
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Als ik een keer zin en tijd heb, maak ik nog wel eens een foto van mijn schoenencollectie voor in dit topic.
Leuk

Ik wil weer eens nieuwe hakken. Vinden jullie die schoenen van Steve Madden ook zo... ordinair?
Oud 05-08-2012, 20:54
Sammie22
Sammie22 is offline
DAMN YOU nu ben ik jaloers op je schoenen xD
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 10:25
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik had een paar hele leuke hakken, en ik vind ze nu nog steeds leuk maar ik trek ze niet meer elke dag aan aangezien de zool aan de onderkant gescheurd is en mijn lijmpistool geen zin heeft om elke dag opnieuw te lijmen Dus dat worden ws schoenen voor feestjes ofzo.
Ik heb nog wel andere hakken maar ik heb ze eigenlijk niet vaak aan, waarom weet ik niet.
Deze zomer heb ik wel echt wekenlang op sandalen met sleehakken gelopen, maar ook die zijn nu kapot.
Oud 06-08-2012, 11:15
Vesta
Vesta is offline
Ik ben dol op hakken! Ik heb er ook 4 paar, 1 paar zwarte sleehakjes en andere drie zijn killerheels van 13-15 cm.
Oud 06-08-2012, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ik had een paar hele leuke hakken, en ik vind ze nu nog steeds leuk maar ik trek ze niet meer elke dag aan aangezien de zool aan de onderkant gescheurd is en mijn lijmpistool geen zin heeft om elke dag opnieuw te lijmen Dus dat worden ws schoenen voor feestjes ofzo.
Ik heb nog wel andere hakken maar ik heb ze eigenlijk niet vaak aan, waarom weet ik niet.
Deze zomer heb ik wel echt wekenlang op sandalen met sleehakken gelopen, maar ook die zijn nu kapot.
Iedere dag op hakken lopen lijkt me sowieso niet echt gezond.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 17:06
Verwijderd
Ik heb er nooit echt last van gehad
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 18:51
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Op hakken lopen kan geen kwaad idd, sowieso niet aangezien ik nooit echt HAKKEN heb, hoogste wat ik ooit had was geloof ik 6 of 7 centimeter.
Maar ik doe het toch maar niet, aangezien ik vroeger altijd steunzolen nodig had en ik nu nog snel last krijg van mn voeten wissel ik hakken en niet hakken wat meer af.
Reageren

Regels voor berichten