Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Voor echt sjieke dameslaarzen moet je idd wel wat beter zoeken of meer betalen, maar als dat niet per se hoeft, dan zie ik het probleem niet zo. Ik stamp in de winter gewoon rond in m'n kisten. Werkt prima. Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Nou ja, ik heb geen één paar schoenen boven de 35 euro en er zitten toch aardig wat merkschoenen tussen. Gewoon goed zoeken. Van bepaalde merken hebben ze ook hele toffe ballerina´s en hakken in grote maten. Ik heb een paar hakken van Demonia in maat 43, ooit in de sale gekocht bij attitude.
En op ebay zoeken levert me ook vaak goede dingen op.
|
Verwijderd
|
Hmm alleen maar vrouwen die reageren. Laat ik hier eens verandering in brengen.
Ik heb maat 47. Van die zomer Vans werden nergens verkocht in maatje 47. Ik heb ook nog hele smalle voeten dus gympen staan me niet (Lijkt alsof ik maat 50 heb). Dus ik ben weer voor skaters gegaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Lol, normaal krijg ik heel snel blaren op mn voeten, pas had ik blaren en toen had ik de goedkoopste slippers aangetrokken die ik kon vinden bij de action en ik voelde er niets meer van, vandaag maar even 2 paar extra van gekocht voor die 1 euro per paar
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb 3 paar hakken, een paar enkellaarsjes met een hak van ongeveer 6 cm die hoognodig toe waren aan vervanging, een paar pumps waar ik ontzettende blaren van krijg en dus zijn dat mijn zitschoenen en een paar nieuwe met hakken van 8 cm. Daar ben ik zo blij mee! <3 ik merk wel dat ik graag op hakken loop, dus ik wil dat meer gaan doen. Het nadeel is dat ik geen hakken kan dragen als ik aan het werk ben. Dat vind ik wel eens jammer.
|
![]() |
|
Ik had een paar hele leuke hakken, en ik vind ze nu nog steeds leuk maar ik trek ze niet meer elke dag aan aangezien de zool aan de onderkant gescheurd is en mijn lijmpistool geen zin heeft om elke dag opnieuw te lijmen
![]() Ik heb nog wel andere hakken maar ik heb ze eigenlijk niet vaak aan, waarom weet ik niet. Deze zomer heb ik wel echt wekenlang op sandalen met sleehakken gelopen, maar ook die zijn nu kapot.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Op hakken lopen kan geen kwaad idd, sowieso niet aangezien ik nooit echt HAKKEN heb, hoogste wat ik ooit had was geloof ik 6 of 7 centimeter.
Maar ik doe het toch maar niet, aangezien ik vroeger altijd steunzolen nodig had en ik nu nog snel last krijg van mn voeten wissel ik hakken en niet hakken wat meer af.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic Oktober spunky | 490 | 09-10-2003 21:35 | |
Lifestyle |
Schoenen gezocht Fearless | 6 | 26-08-2003 20:29 | |
Lifestyle |
Belangrijk: Evaluatie-topic Verwijderd | 213 | 22-05-2003 11:12 | |
Lifestyle |
En wat heb je vandaag aan? Verwijderd | 486 | 06-04-2003 20:35 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag aan? (dag xxxxxx uit de wat heb je aan geschiedenis) Black Sugar | 487 | 18-02-2003 07:56 |