Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2012, 16:03
Girl121
Girl121 is offline
Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem, ik ben namelijk erg gek op een jongen waarmee ik sinds 3 weken close ben. We hebben reeds 3x samen geslapen, hij was altijd heer erg lief voor mij en gaf me echt de indruk dat hij mij leuk vond. Als ik hem tegenkwam wou hij altijd een kus op de mond, zelfs in het openbaar waar zijn vrienden bij waren. Op een gegeven dag had ik hem gezegd dat ik gevoelens voor hem had. Hij kon hier niet goed mee overweg, en begon erg raar tegen mij te doen, amper nog een smsje sturen etc...

Toen ik hem vroeg wat er aan de hand was en wrm hij zo raar tegen mij deed zegde hij dat hij het wat raar vond dat ik al zo snel gevoelens had en het schrikte hem een beetje af...
Hij vertelde mij dat hij erg verliefd is wanneer ik bij hem ben, maar vanaf ik weg ben dat hij het gevoel heeft dat hij niet klaar is voor een relatie. Hij wil geen relatie beginnen zonder dat hij zeker is van zijn verliefdheid, omdat het anders toch slecht afloopt. Ik weet echt geen raad en vraag mij af wat ik moet doen...

Ik ben van het idee dat ik hem blijkbaar leuker vind dan hij mij en misschien is hij het allemaal niet waard om ervoor te gaan... Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2012, 16:13
Em.
Em. is offline
Hoe bedoel je 'samen slapen'? Als in seks hebben? In dat geval vind ik het wel een beetje gek om eerst seks te hebben en dan pas te zeggen dat je gevoelens voor hem hebt (en dat hij er dan verbaast over is en alles).
Oud 23-03-2012, 16:16
Girl121
Girl121 is offline
We hebben geen seks gehad, hij wou daarmee wachten...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 16:19
Girl121
Girl121 is offline
Laatste keer hadden we gepraat en bleven maar babbelen, hij stelde voor om bij hem te slapen, maar gewoon als vrienden, toen we smorgens wakker werden deed hij echt super lief en nam hij me vast terwijl ik aan het slapen was... Hebben hele middag in bed liggen kussen en dit voelde echt zo goed aan... Daarna heb ik hem niet meer gehoord, heb hem zelf ook niets meer gestuurd gewoon omdat ik bang ben. Ik vraag mij af als hij zegt ik ben nog niet toe aan een relatie of hij dan eigenlijk gewoon wilt bedoelen ik vind je niet leuk genoeg ...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 19:56
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Hij heeft je gewoon gebruikt. Je wel willen zoenen enz is gewoon de positieve aspecten van een relatie willen, maar je echt als "zijn" vriendin zien wil hij niet. Teken dat hij niet om je geeft. Laat je niet gebruiken en zet hier een punt achter!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 20:12
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Hij heeft je gewoon gebruikt. Je wel willen zoenen enz is gewoon de positieve aspecten van een relatie willen, maar je echt als "zijn" vriendin zien wil hij niet. Teken dat hij niet om je geeft. Laat je niet gebruiken en zet hier een punt achter!
Kan je dat werkelijk al zo snel zeggen? Hij heeft zelf nog aangegeven geen seks met haar te willen omdat hij hiermee wil wachten. Ik denk dat als hij haar echt had willen gebruiken hij zijn slag wel geslagen had.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 09:04
Verwijderd
Tja, het is ook lastig als de ander sneller verliefd is dan jij, enjullie zijn pas drie weken close! Geef hem nog even. In de tussentijd kun je bijvoorbeeld besluiten niet te zoenen maar verder wel af te spreken, of waar jij je prettig bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je 'samen slapen'? Als in seks hebben? In dat geval vind ik het wel een beetje gek om eerst seks te hebben en dan pas te zeggen dat je gevoelens voor hem hebt (en dat hij er dan verbaast over is en alles).
Wat is daar raar aan?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 20:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou het toch op z'n minst netjes vinden om niet drie keer met iemand naar bed te gaan als je geen gevoelens voor iemand hebt.

Als je het echt zo fijn vind om bij die jongen te zijn zou ik hem misschien nog een kans geven en nog even de tijd gunnen, als hij dan geen initiatief neemt om met je af te spreken ofzo dan kun je hem inderdaad beter laten. Het zou wel kunnen dat hij daadwerkelijk niet klaar is voor een relatie, maar je moet ook weer niks met een jongen die niet bereid is om moeite voor je te doen. Misschien als jullie ietsje door blijven daten, hij wel verliefd wordt? Hou wel je verstand erbij, als je het idee hebt dat jij de enige bent die initatief neemt om hem te zien kun je het misschien maar beter gewoon laten, je hebt niks aan een jongen die geen moeite voor jou wil doen.
Oud 25-03-2012, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Het zou wel kunnen dat hij daadwerkelijk niet klaar is voor een relatie, maar je moet ook weer niks met een jongen die niet bereid is om moeite voor je te doen. Misschien als jullie ietsje door blijven daten, hij wel verliefd wordt?.
ik vond het meer klinken alsof hij nog niet klaar is voor een relatie met haar, hij kent haar pas drie weken.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het toch op z'n minst netjes vinden om niet drie keer met iemand naar bed te gaan als je geen gevoelens voor iemand hebt.
Lijkt me toch niet echt de verantwoordelijkheid van die jongen

En als iemand zelf zegt er niet klaar voor te zijn, dan geef het maar gewoon op. Hij wil niet monogaam zijn, hij wil geen verantwoordelijkheid nemen, hij wil wellicht niet teleurstellen, wat het ook is: het wordt niks. Als het nog in de datefase zit, dan begin je niet zelf over omg geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 11:18
Volk
Volk is offline
Na 3 weken zou ik ook niet klaar zijn voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 12:06
Verwijderd
Nee ik ook niet, maar als iemand zegt 'hoi ik vind je leuk' zonder een relatie te noemen, dan kun je zeggen 'mja ik jou niet', of 'ik jou ook wel hihi' maar 'ik ben niet toe aan een relatie' is direct al wat dingen vastleggen terwijl er nog geen sprake van is.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 19:32
Cherry Springs
Citaat:
Lijkt me toch niet echt de verantwoordelijkheid van die jongen
Maar als zij wel gevoelens voor hem heeft en onder de indruk was dat hij dat ook voor haar had, vind ik het ook wel gek als die jongen zoiets heeft van 'huh heb je gevoelens voor me, dat had ik echt niet zien aankomen'. Bord voor je kop much? Maar aan de andere kant, ja, met mensen naar bed gaan zonder te weten hoe het ervoor staat met wat ze voor je voelen heeft zo zijn nadelen.
Oud 25-03-2012, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Maar als zij wel gevoelens voor hem heeft en onder de indruk was dat hij dat ook voor haar had, vind ik het ook wel gek als die jongen zoiets heeft van 'huh heb je gevoelens voor me, dat had ik echt niet zien aankomen'. Bord voor je kop much? Maar aan de andere kant, ja, met mensen naar bed gaan zonder te weten hoe het ervoor staat met wat ze voor je voelen heeft zo zijn nadelen.
Op welk topic ben je aan het reageren? Ze zijn bij elkaar blijven slapen maar ze hebben geen seks gehad, en die jongen heeft niet iets van 'huh heb je gevoelens voor me, dat had ik echt niet zien aankomen' maar iets van 'huh heb je nu al gevoelens voor me, dat gaat een beetje snel'.

Citaat:
(...) een jongen waarmee ik sinds 3 weken close ben

We hebben reeds 3x samen geslapen (...)

zegde hij dat hij het wat raar vond dat ik al zo snel gevoelens had en het schrikte hem een beetje af...
Hij vertelde mij dat hij erg verliefd is wanneer ik bij hem ben, maar vanaf ik weg ben dat hij het gevoel heeft dat hij niet klaar is voor een relatie. Hij wil geen relatie beginnen zonder dat hij zeker is van zijn verliefdheid
Citaat:
We hebben geen seks gehad
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 07:47
Cherry Springs
Citaat:
Op welk topic ben je aan het reageren? Ze zijn bij elkaar blijven slapen maar ze hebben geen seks gehad, en die jongen heeft niet iets van 'huh heb je gevoelens voor me, dat had ik echt niet zien aankomen' maar iets van 'huh heb je nu al gevoelens voor me, dat gaat een beetje snel'.
Ohja, dat is waar. Ik was even vergeten dat ze geen seks gehad hadden. Dan gaat mijn verhaal niet zo erg op, maar toch denk ik wel dat hij wel een beetje voorbereid had kunnen zijn als ze wel steeds met elkaar zoenen, hele middagen in bed hebben liggen kussen en dat soort dingen.
Reageren

Regels voor berichten