Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou het toch op z'n minst netjes vinden om niet drie keer met iemand naar bed te gaan als je geen gevoelens voor iemand hebt.
Als je het echt zo fijn vind om bij die jongen te zijn zou ik hem misschien nog een kans geven en nog even de tijd gunnen, als hij dan geen initiatief neemt om met je af te spreken ofzo dan kun je hem inderdaad beter laten. Het zou wel kunnen dat hij daadwerkelijk niet klaar is voor een relatie, maar je moet ook weer niks met een jongen die niet bereid is om moeite voor je te doen. Misschien als jullie ietsje door blijven daten, hij wel verliefd wordt? Hou wel je verstand erbij, als je het idee hebt dat jij de enige bent die initatief neemt om hem te zien kun je het misschien maar beter gewoon laten, je hebt niks aan een jongen die geen moeite voor jou wil doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als iemand zelf zegt er niet klaar voor te zijn, dan geef het maar gewoon op. Hij wil niet monogaam zijn, hij wil geen verantwoordelijkheid nemen, hij wil wellicht niet teleurstellen, wat het ook is: het wordt niks. Als het nog in de datefase zit, dan begin je niet zelf over omg geen relatie. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik gewoon accepteren dat ik er nog niet klaar voor ben? Bamboestokje | 4 | 09-10-2014 15:04 | |
Liefde & Relatie |
Onzeker over relatie huggles | 3 | 08-10-2014 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma: zijn vriendin verlaten voor mij? Trinity | 12 | 18-04-2010 10:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Ik schaam me hier eigenlijk best wel voor... Yab-Yum | 14 | 30-12-2003 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Nog niet klaar voor een volgende relatie.... EternalDeath | 8 | 13-07-2002 12:49 |