Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
7 7 8 6 9 7 Ik heb het maar even gedaan ![]() Het gedicht vind ik wat simpel, brengt een standaardboodschap naar voren, maar zoals ik al zei: het metrum is wel goed, en het gedicht loopt daarom lekker als je het leest.
|
Nou, dat het leven rot en vervelend is, haha. Mijn standaardboodschap, eerlijk gezegd.
Bedankt voor jullie reakties!!! Ik dicht erg veel en ik heb er veel aan als jullie jullie mening geven! Zo kan ik betere gedichten maken en zo. Dit gedicht had ik trouwens ter plekke bedacht, dus sorry als het niet helemaal loopt en zo. Het was wel een beetje een standaardgedichtje van me, maar goed. Een heel ander soort gedicht van me: over naaktslakken! De naaktslak Er kruipt een naaktslak langzaam over de weg en laat een klein slijmerig spoortje achter tot hij door een auto wordt overreden
Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 14:03. |
![]() |
||
Citaat:
als je hier verder mee dicht en het in volle zinnen zet zegmaar, dan kan het misschien nog een geinig gedichtje worden! wie weet! Het eerste gedichtje vind ik daarentegen wel mooi! Loopt wel lekker, maar verder idd niet zoveel bijzonders
|
Hihi, ik weet het, het is gewoon een irritant gedichtje. Typisch Monrath.
Maar goed, normaal schrijf ik wat "beter lopende en normalere" gedichten, hoor! Hier nog eentje: Langzaam vormt zich het zwart tot je niets meer ziet en hoort enkel donker Voorzichtig open je je ogen en draai je je op je rug enkel leegte Herinneringen dringen zich op tot je hoofd het niet meer aankan enkel pijn Gelukheid bestaat niet meer Je toekomst is weg enkel rust de eeuwige rust
||
![]() |
Citaat:
Ik vind de slak juist wel leuk gedaan, het een woord per regel schrijven is zeker gedaan om het tempo van de slak weer te geven?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten van Monrath Vogelvrij | 5 | 08-05-2003 16:44 |