Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2012, 15:13
nissan GT-R
nissan GT-R is offline
Ik ben 13 jaar en masturbeer wel eens.
maar ik krijg dan een orgasme, maar ik krijg geen erectie.
is dat normaal op deze leeftijd en wanneer zou ik dan een erectie moeten kunnen krijgen?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 15:35
Axel11
Axel11 is offline
Een erectie houdt in: een stijve penis. Ik denk dat je bedoelt dat bij een orgasme geen sperma uit je penis komt? Dat kan op jouw leeftijd prima. Je kunt gewoon masturberen en klaarkomen zonder dat er sperma vrijkomt. Dat zal de komende jaren wel een keer erbij komen. Geen reden om je zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 15:39
Verwijderd
Ergens tussen je 12e en je 16e komt dat meestal bij jongens. Dus het is niet erg als je dat nog niet hebt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 15:43
Verwijderd
Ejaculatie bedoelt hij. Maar waarom stellen mensen deze vragen op een forum, als je het binnen een minuut op Google kan vinden? ...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 17:16
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Ejaculatie bedoelt hij. Maar waarom stellen mensen deze vragen op een forum, als je het binnen een minuut op Google kan vinden? ...
Omdat ze ervaringen van andere mensen willen horen. Waarom ben jij actief op dit forum? Om iedereen te vertellen dat je het ook op google kunt vinden?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom stellen mensen deze vragen op een forum, als je het binnen een minuut op Google kan vinden? ...
Zoek het op op google?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze ervaringen van andere mensen willen horen. Waarom ben jij actief op dit forum? Om iedereen te vertellen dat je het ook op google kunt vinden?
Nee, ik zit hier op het forum omdat ik veel vrije tijd heb en het leuk vind om mensen te helpen. Zolang het geen domme vragen zijn of zolang je het niet binnen een minuut zelf kan vinden. Je reden slaat nergens op, want zijn vragen hebben niets te maken met ervaringen. Hij vraagt wat normaal is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 10:42
Verwijderd
maar hij kan het niet op google vinden, want hij zoekt op erectie in plaats van op ejaculatie, wat hij waarschijnlijk bedoelt en dan zijn forums handig.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 17:23
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Nee, ik zit hier op het forum omdat ik veel vrije tijd heb en het leuk vind om mensen te helpen. Zolang het geen domme vragen zijn of zolang je het niet binnen een minuut zelf kan vinden. Je reden slaat nergens op, want zijn vragen hebben niets te maken met ervaringen. Hij vraagt wat normaal is.
Vragen zijn nooit dom. Vragen of iets normaal is, is hetzelfde als vragen naar iemands ervaring. Hij wil weten of andere jongens dit ook hebben "ervaren" , zoja, dan is hij dus normaal. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten