Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2002, 19:07
Destiny
Destiny is offline
Heej!
Ik woon in een leuk dorp met leuke mensen. Nou leuk zal je nu wel denken! Maar dat valt tegen, want ik heb het gevoel dat mijn (beste) vriendin H me steeds meer buitensluit.
We waren altijd met zn drieën, H, N en ik. Ik trok eigenlijk altijd het meeste met H op. En H en N hadden vaak wat ruzie met elkaar enzo dus het ging niet altijd goed.
Maar meestal hadden we het heel gezellig met elkaar. In deze vakantie is ze nog met me op vkanatie geweest en dat was hartsikke leuk! Maar dan komen we weer terug en dan heb ik het gevoel dat ze me in de steek laat. Ik zal wel even een voorbeeld noemen anders weten jullie ook niet waar ik over praat.
Als we bijvoorbeeld een feest hebben dan gaan we meestal met zn drieën heen. H, N en ik dus. Maar als we daar eenmaal zijn dan kijkt H niet meer naar me om. Als ik iets vraag dan krijg ik een kort mompelend antwoord en dan gaat ze weg. Ze doet tegen alle meisjes daar op dat feest dan heel erg leuk en vooral tegen N. Ze vraagt ook steeds aan iedereen waar is N nou??
IK voel me dan zo buitengesloten.
En als ik de dag erna dan met haar praat dan zegt ze hoe dom N wel niet deed enzo en dat ze niet meer met haar om wil gaan en blablabla. Als we de volgende avond dan weer weg gaan dan gaat ze wel weer steeds met N om. Ik heb helemaal geen zin meer om naar een feest te gaan met hun en ik durf er eigenlijk ook niks van te zeggen. Er ziin nog een paar meisjes en daar praat ik er wel eens mee over en die merken het ook wel wat. Maar ik weet niet echt wat ik moet doen, want eigenlijk wil ik haar niet kwijt. Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? En hoe ben je er dan mee om gegaan??? Ik hoop op een reactie.
Hehe wat een verhaal.... Nou dikke zoen van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2002, 19:17
Verwijderd
Nouw ja.. je wil het ws niet horen..

maar je zal met haar moeten praten denk ik.. Wie weet is ze zich helemaal niet bewust van haar gedrag ofzow..

Als je haar er niet mee confronteerd hoe vervelend je het vind, zal er ook niks veranderen. Hoe ga jij dan met N. om? En hoe is N. dan tegen jou? Want misschien kan jij dan op een feestje ook wat meer naar N. toe trekken?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 08:27
makita
makita is offline
ik heb hetzelfde een beetje. een vriendin van mij heeft nu een vriend en tegen hem en zijn hele groep doet ze altijd heel gezellig en mij ziet ze dan niet meer staan. Als we op stap gaan dan ben ik in het begin nog wel interessant enzo maar zodra meneer verschijnt niet meer. Ik heb er een keer wat van gezegd en ze snapte niet waar ik het over had dus nu zoekt ze het maar lekker uit allemaal. Ik ben echt niet zo moeilijk maar als mensen je gaan buitensluiten daar kan ik echt zo kwaad om worden !!!

ik zou er eerst met je vriendin er over gaan praten en als dat niet helpt dan moet je haar maar lekker haar gang laten gaan en het haar maar uit laten zoeken. Je wilt haar dan wel niet kwijt maar wil je wel een vriendin die jouw alleen een beetje gebruikt als zij daar zin in heeft??

in ieder geval succes !!

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 08:30.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:50
aguila
aguila is offline
'M'n beste vriendin laat me ook in de steek voor een ander meisje.

en je wil niej weten hoe verkloot ik me daarbij voel.

tis me al eens gebeurt dat ik een beste vriendin had en die liet me dan in 1 keer valluh. ik heb nou echt geen vertrouwen meer in mensen......
Oud 14-08-2002, 08:47
arrebar
arrebar is offline
ik heb het zelf gehad met 2 vriendinnen, 2lingzusjes, en normaal was een daarvan mijn beste vriendin en we konden het hartstikke goed met elkaar vinden, totdat we op hun verjaardag zaten en ze net allebij vriendjes hadden en nog 2 andere stelletjes er waren en ze helemaal niet meer naar me om keken,
op dat soort momenten heb je door hoeveel je eigenlijk wel niet betekend voor mensen, not
hoe ik het uiteindelijk opgelost heb, niet, ja ik heb nu andere vrienden en ik ga hun in de kou laten zetten,
Oud 14-08-2002, 10:23
Gothic
Gothic is offline
3 is teveel, werkt niet...
Oud 14-08-2002, 10:29
Verwijderd
N is waarschijnlijk populairder dan H en Destiny. H keurt het gedrag van N niet altijd goed, maar wil zelf ook graag populair zijn.

Juist?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:25
Destiny
Destiny is offline
Heyyy ********, je hebt helemaal gelijk. En ik heb zelf nu ook wel door dat ik echt met haar moet praten, want dit is ook niks.
En ik heb inderdaad niks aan een vriendin die wel met me omwil gaan en aardig tegen me doet als het haar uitkomt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten