Advertentie | |
|
![]() |
|
Betalen via Ideal of automatische incasso. Bij dat laatste geef jij toestemming dat ze dat bedrag van je rekening halen. Atijd verstandig om wel te controleren dat ze wel het juiste bedrag afschrijven.
Kijk voor meer info: http://www.nibud.nl/scholieren/uitga...-internet.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hallo! wat bedoelen jullie of je nou met reclame en slotje? heb ik iets gemist? wat was nou het foutje? ik vind het een interessant onderwerp, juist omdat er op het moment zo veel rare dingen gebeuren met fake codes e.d. als er betrouwbare manieren zijn om online te kunnen betalen vind ik het leuk en belangrijk om tips van anderen hier te krijgen.
@tijmen 2000: op welke sites gebruik je de PSC? Ik koop soms op amazon en op skype koop ik beltegoed. hiermee ben ik erg tevreden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Habbo (Vroeger) -Grepolis (Vroeger) -Hosting (Nog steeds) Omdat ik prof. site's maak en verkoop. -Domeinen (Nog steeds) Omdat de mensen waar aan ik de website verkoop ook graag een .nl of .com domein wilt koop ik ze. -One2xs Reclame: Misschien was er iets met een website maar goed het is aangepast dus is niet zo ernstig alleen mensen maken het erg ![]() Mvg, Tijmen Laatst gewijzigd op 09-04-2012 om 09:25. Reden: + Toevoeging |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Betalingsachterstand P.:NTIL | 37 | 26-07-2007 16:27 | |
Software & Hardware |
Camera voor het fotograferen van fuiven etc. Igorrrai | 21 | 01-04-2006 13:21 | |
Muziek |
Online vinyl shoppen [gezocht] mixtape | 19 | 28-09-2005 11:40 | |
Films, TV & Radio |
waar het beste online dvd's kopen?? (gewoon regio 2 met nederlandse ondertiteling) G.T.C. | 5 | 19-07-2003 18:28 | |
Software & Hardware |
online winkelen: ervaringen Verwijderd | 28 | 14-06-2002 18:44 | |
Software & Hardware |
netwerk Xenation | 31 | 10-05-2001 18:45 |