Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2012, 11:59
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Een paar dagen geleden bleef ik bij mijn Vriendje (bijna 18) slapen, waar ik nog net geen twee maanden een relatie mee heb.
We hadden allebei enkel een onderbroek aan, behalve ik nog beha en tshirt. Dus op een bepaald moment werd het zoenen heviger - we bleven nog naast elkaar liggen - en opeens, uit het niets, vroeg hij: 'En, voel je hem?'
Voor degenen met minder inzicht onder ons, hij had het weldegelijk over zijn stijve penis.

Anyway, ik weet niet meer wat ik er precies op heb gezegd, maar ik vraag me op dit moment af waarom het in zijn hoofd omging om dat aan mij te melden. Jongens doen dat toch niet normaal gesproken?
Misschien ook handig om te weten: we hebben nog geen seks of voorspel gehad, enkel het droogneuken gebeurde later die avond wel.

Thanks!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 12:01
Verwijderd
En dit is raar want? Je hebt al bijna twee maanden een relatie.....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 12:06
Em.
Em. is offline
Ik zie het gekke er niet zo aan. Jongens zullen je over het algemeen niet melden 'hé zie je dat ik een stijve hebt?' maar dat komt vooral omdat de meeste jongens je vriendje niet zijn en alle reden hebben om opgewonden van je te raken en dat ook te tonen. Als jullie ooit seks gaan hebben (en dat lijkt me niet onwaarschijnlijk) toon je ook je opwinding en lijkt het me handig er ook over te kunnen praten en dat soort dingen - dus niet terug te schrikken van mededelingen als 'mijn piemel is stijf' (in verkapte vorm).

En ik weet ook niet waarom hij dat precies zei, en het was misschien ook niet nodig, maar zoveel is niet per se nodig om te zeggen en ik vind dit niet zo'n rare uitspraak en alles. Als vriendje enzo.
Oud 12-04-2012, 12:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap je wel. Mijn ex moest ook altijd even de nadruk erop leggen, wanneer hij dan ook een stijve had, terwijl het 9 van de 10 keer echt wel duidelijk was.

Ik denk dat het gewoon een hint is dat hij seks wilde, maar ik snapte het ook nooit zo waarom dat medegedeeld moest worden
Oud 12-04-2012, 13:58
Verwijderd
En waarom is dit een probleem voor je? Ik zou het niet erg vinden. Het is toch je vriendje, als het goed is vind je het opwindend als hij een stijve heeft/dat zegt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 14:15
Verwijderd
Misschien was 'ie wel bang dat z'n penis te klein was, en dat je 'm daarom niet voelde. Kan natuurlijk ook, maar denk inderdaad dat 'ie gewoon seks wilde.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 15:43
Verwijderd
Jaa, seks wilde hij sowieso
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 15:47
Verwijderd
Ik schrok toen mijn vriendje ooit zei dat hij een stijve had. Ik dacht meteen 'Jezus, moet dat nou?' Ik durfde niet dicht tegen hem aan te gaan staan of liggen, was bang dat ik het zou voelen. Maar ik ben duidelijk nog niet klaar voor seks
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik schrok toen mijn vriendje ooit zei dat hij een stijve had. Ik dacht meteen 'Jezus, moet dat nou?' Ik durfde niet dicht tegen hem aan te gaan staan of liggen, was bang dat ik het zou voelen. Maar ik ben duidelijk nog niet klaar voor seks
Jaa ach er zit ook wel een paar jaar verschil in leeftijd tussen jou en TOMMYHILFIGERRR
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 18:25
Mimuna
Mimuna is offline
Haha wat grappig. Ik herinner me nog dat mijn vriend voor het eerst een stijve had en hij meldde het niet, maar ik vroeg er zelf naar. Echt nogal stom van me
Helemaal niets raars aan dat hij dat vraagt. Waarschijnlijk wou hij een opwindend gesprek met je aangaan of zo
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:
En ook nog niet klaar voor een vriendje, dus.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat wel. Maar ik heb gewoon nog geen behoefte aan seks.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 19:35
Verwijderd
Wat is het probleem? Dat je je druk maakt om niets? Gewoon niet meer doen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft toch niet per se seks te hebben als je een vriendje hebt. Zeker niet als je 15 bent.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 21:47
Verwijderd
hoe durft die zak een stijve te krijgen tijdens het hevig halfnaakt zoenen!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 22:13
Verwijderd
Toen je vriend vroeg 'En, voel je hem?' had je nee moeten zeggen. Totdat hij je G-spot gevonden had en dan had je de vraag met meerdere jaahaaah 's kunnen beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 07:15
TOMMYHILFIGERRR
Citaat:
Toen je vriend vroeg 'En, voel je hem?' had je nee moeten zeggen. Totdat hij je G-spot gevonden had en dan had je de vraag met meerdere jaahaaah 's kunnen beantwoorden.

Misschien ben ik wat onduidelijk geweest in mijn uitleg, maar het was absoluut niét de eerste keer dat hij een stijve had en dat is ook niet meer dan normaal, maar het zit'm bij het feit dat hij die opmerking wilde geven en daarom vroeg ik aan jullie wat de meerdere opties zouden kunnen zijn die de oorzaak waren van zijn mededeling.

Pfu, en dat zo vroeg in de ochtend
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 11:29
Vowel
Vowel is offline
Waarschijnlijk had 'ie gewoon zin in seks en was het een soort hint, zodat je eraan zou gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 15:10
Verwijderd
Je had het natuurlijk ook aan hem kunnen vragen gezien wij alleen maar kunnen speculeren. Maargoed. Logica enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 14:43
arPos
arPos is offline
Hoor: "Voel je hem",

Lees: "Ik wil neuken, en jij?".
Oud 14-04-2012, 16:58
TOMMYHILFIGERRR
Citaat:
Hoor: "Voel je hem",

Lees: "Ik wil neuken, en jij?".

Naarmate ik meer reacties lees, lijkt het er steeds sterker op dat mijn vermoedens bevestigd worden
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 17:02
Axel11
Axel11 is offline
Wat Vowel zegt, lijkt mij ook:

Citaat:
Waarschijnlijk had 'ie gewoon zin in seks en was het een soort hint, zodat je eraan zou gaan zitten.
Verder vind ik het geen gekke mededeling, hij vraagt gewoon niet direct "wil je seks?" maar wat verdekt.

Citaat:
Naarmate ik meer reacties lees, lijkt het er steeds sterker op dat mijn vermoedens bevestigd worden
Niet erg toch?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 21:43
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hij probeert ietwat subtieler en minder banaal te zijn dan simpelweg beetpakken op het bed smijten en stevig de les lezen

Regels voor berichten