Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NO FUCKING WAY dat je vrienden voor eeuwig zijn. vraag maar eens aan je ouders of ze al hun vrienden van vroeger nog hebben, guess not. Wat vind ik dat dom gelul zeg! @ TS Wanneer je familie en vrienden nog het opbrengen om beleefd tegen haar te zijn, dan zie ik geen probleem. Dat je vrienden zeggen dat zij niet het juiste meisje is, nou, dat denken alle vrienden wel, en zij hoeven ten slotte niet met haar in 1 bed te liggen. |
![]() |
||
Citaat:
IK ga er geen discussie over starten want daar helpen we de topicstarter niet mee, maar je komt er vanzelf wel achter en ja mijn ouders hebben nog vele vrienden van vroeger, bij sommige zijn ze al 25 jaar bevriend, dus echt slecht kan ik dat niet noemen.. Je houd natuurlijk niet alle vrienden, maar met goede vrienden blijf je altijd contact hebben en kan je je verhaal aan kwijt.. Anders zijn jouw vrienden verkeerd bezig ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede je weet niets over mij en mijn prive-omstandigheden gaan je geen flikker aan dus het is zinloos dat te insinueren. Ten derde ik groei als persoon en soms gaan er personen niet mee, dat kan, je kunt uit lelkaar groeien en dat zal ook gebeuren. Het is natuurlijk. Ik heb nooit gezegd dat je al je vrienden niet houdt, maar een klein deel. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heb precies hetzelfde als jij!! (heb nml erg veel gehad/heb nog steeds veel aan m'n vrienden vanwege narigheid!!!) ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maarja, ik zou het daarom niet meteen uitmaken. Dat niet. Maar na verloop van tijd zou ik dat denk ik niet meer trekken. Ik wil mn vriend ook als gewone vriend zien en dus als vrienden onder elkaar met meer mensen erbij iets kunnen doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou niet van vrienden, ze maken me zenuwachtig, eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op de beste vriend van mijn vriendje vibi | 5 | 21-12-2014 18:39 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Psychologie |
bang voor mijn gevoel moon | 7 | 07-09-2005 21:28 | |
Liefde & Relatie |
is het erg om al een nieuw vriendje te hebben na een paar dagen? Bitchy-Angel | 37 | 11-07-2003 21:11 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken..? BenDeGek | 9 | 18-06-2003 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend en zijn 'vrienden' Klein~Meisje~86 | 25 | 02-04-2003 08:31 |