Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2004, 03:41
rockyj
rockyj is offline
Ik heb het vorige week zaterdag uitgemaakt met mijn vriendin. Het was niet dronken of tijdens het uitgaan, maar gewoon tijdens een gesprek met ze tweetjes. Ik heb het oa uitgemaakt, omdat niemand van mijn familie of vrienden het met haar kon vinden. Natuurlijk deden ze gewoon normaal tegen haar, omdat ze mijn vriendin was, maar toch was er een bepaalde wrijving die niet bepaald prettig was. Ik heb me vrienden ook lange tijd niet zo blij gezien als toen ze hoorden dat het uit was. Maar ik voel me echt kut.

Ik weet dat zij een beetje vreemd is en dat ze daardoor niet goed kan opschieten met de meeste mensen, maar dat is juist een van de dingen waarom ik haar leuk vind. Ik wil het weer goedmaken, maar ik weet niet of dat een goed idee is, aangezien iedereen in mijn omgeving dacht dat de breuk definitief zou zijn en er behoorlijk wat kwaad bloed gezet is.

Ik heb ruim 2 maanden wat met haar gehad en het was wel serieus aan het worden. Maar me vrienden ken ik al me hele leven en als ik eerlijk ben, die vertrouw ik ook meer dan haar. Stuk voor stuk zeggen ze dat zij niet het juiste meisje voor mij is. Ik ben niet bang me vrienden kwijt te raken, want dat gebeurt niet, maar ik weet wel dat ik ze een stuk minder zal zien als ik met haar zou verder gaan

Ik weet dat het niet echt een samenhangend stukje is, maar ik zou wel willen horen wat anderen hiervan vinden. En wat advies kan nooit kwaad.
Oud 13-04-2004, 06:38
Maarten
Maarten is offline
Waarom konden ze het niet met elkaar vinden?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:00
kimberley
kimberley is offline
Hmmz...
Kenden jouw vrienden dat meisje wel goed dan? Was er geen mogelijkheid dat ze elkaar aardig konden gaan vinden?
Als je echt van dat meisje hield, waarom maakte je het dan uit voor je vrienden? Je kan ze ook apart houden, dat je met je vrienden op pad gaat, en je vriendin thuis laat en andersom.
Als je vrienden je zouden laten stikken omdat je het weer met haar neemt zou ik bij mezelf gaan nagaan of het wel "echte" vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:30
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Kon je het dan niet gescheiden houden? Als je met je vriendin was je vrienden niet zien en als je met vrienden was je vriendin er niet bijhebben? Ik kan me voorstellen dat de lol er een beetje afgaat als je steeds als ware een "brug" moet gaan fungeren. Tegenover je vriendin (of ex) zou het niet eerlijk zijn als je je nu weer bedenkt, en zometeen nog een keer en dan weer, je snapt mijn punt. Heb je het er weleens met je vrienden over gehad waarom zij vinden dat zij niet het juiste meisje voor jou is? (sowieso een beetje onzin, zij is het juiste meisje als jullie het samen leuk hebben). Heb het anders een keer erover en maak dan een definitieve beslissing (en laat in kwestie het dan ook eerlijk weten waarom). Overigens gaat het erom dat jij haar leuk vindt en niet je vrienden of familie.

conclusie: een keer met je vrienden het erover hebben, een definitieve beslissing maken en doen wat je zelf wilt.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:38
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Stommerd

Misschien had je het beter even wat rustiger aan moeten doen en vrienden en je vriendin wat meer gescheiden hebben gehouden dat was ook een mogelijkheid geweest?! Op een gegeven moment hadden je vrienden echt wel aan haar gewend of had je je vriendin zich echt wel wat meer aan je vriendenkring aangepast hoor, dat weet ik zeker!

Maar denk altijd bij je eigen dat vrienden altijd een streepje voor vriendin hebben, want vrienden zijn voor eeuwig, vriendin kan op de een op de andere dag over zijn en dan heb je toch weer de steun van je vrienden nodig

Als ik jouw was en als zij redelijk was zou ik toch nog een keer met haar praten, gewoon om je gevoelens sowieso uit te spreken en te vragen of zij dat dan ook niet gemerkt heeft dat jouw vrienden een beetje tegen haar zijn en dat je daar erg mee zat en of je niet wist of je moest kiezen tussen haar en je vrienden omdat het voor jouw evenveel betekende en vraag aan haar of 'jullie' misschien nog een tweede kans zouden mogen hebben en dat er dan van beide kanten misscihen wat gecombineert en aangepast moet worden.. ZEG DAT JE HAAR NIET KAN VERGETEN EN DAT DIT VOOR JOUW NIET HET EINDE IS VAN DE GOEDE TIJD EN GEEF HAAR EEN KNUFFEL EN VRAAG HOE ZIJ EROVER DENKT.. Of zij blijft koppig maar geeft veel om je, dan zou ik haar ff met rust laten als ik jouw was, of ze geeft gelijk toe, of ze laat echt duidelijk weten dat ze je niet meer wil, maar die zal het wel niet zijn want ze zal vast nog wel gevoelens voor je hebben.. ..

Succes ermeej en remember vrienden gaan altijd voor vriendin!
Oud 13-04-2004, 11:38
Gent
Gent is offline
Ik heb het volgende meegemaakt en er lering uit getrokken.

Een hele poos geleden had ik een hele goede vriend (MARC).
Marc kreeg verkering met een meisje. We zagen hem steeds minder, hij was vaker bij zijn vriendin die 2 uur verder op zat dan dat hij ons nog wat van zich liet horen.

Marc heeft echt super veel gedonder thuis gehad, en wij als vrienden stonden ALTIJD voor hem klaar... ALTIJD!!!
Na een hele poos niets meer gehoord te hebben en hij plotseling een keer langs kwam hebben we hem op zijn gedrag aangesproken. We hebben echt dikke ruzie gehad.
Het enige wat we hebben gezegd is dat we het lullig vonden dat hij ons opeens links liet liggen vanwege zijn vriendin, al helemaal omdat wij hem de laatste paar maanden bij gestaan hadden (heeft hersenvlies ontsteking gehad, was weggelopen enz. enz.)

Nu 2 a 3 jaar later laat hij pas weer wat van zich horen. Z'n vriendin is er met een ander vandoor. Hij voelt zich hartstikke kut en mist ons nu eigenlijk wel een beetje. Hij wil ons nu eigenlijk wel 'terug'. (denk dus dat vrienden echt WEL belangrijk zijn!!!).

Toen ik zelf verkering kreeg heb ik direct ook tegen m'n vriendin gezegd dat ik mijn vrienden niet opgeef voor haar. Ik wilde gewoon een gulden middenweg vinden tussen m'n vrienden en mijn vriendin. Zij zelf vond dit prima en tot op de dag van vandaag gaat het super!!!

DUS: laat je vrienden NIET zakken die heb je namelijk je hele leven lang. Zorg dat je een tussenweg vind tussen je vrienden en vriendin.

En wat er hierboven stond van het scheiden van je vrienden en je vriendin dat gaat niet. Geloof me!!!

Succes.

Groeten,

The Gent
Oud 13-04-2004, 12:12
Verwijderd
Waarommogen ze haar niet? Is het omdat ze niet in hun straatje past (qua uiterlijk, gedrag) of omdat ze daadwerkelijk vermoedens hebben dat er iets niet klopt?

Een ex heeft het al eens uitgemaakt omdat zijn vrienden mij niet moesten, de reden was dat ik te apart en te extreem was. Hoewel ik altijd er was om met hen naar bepaalde plekken te rijden en ik ook van hun muziek hield enz, was mijn uiterlijk de factor dat ze mij absoluut niet mochten. Die jongen heeft er blijkbaar toch spijt van want hij heeft weer contact gezocht en zegt dat hij niet snapt waarom zijn vrienden zo doen, maar voor mij is de interesse over.
Daarbij heb ik overduidelijk bewezen wat voor vrienden hij heeft: hij had teveel gedronken en wou op de scooter terug naar huis rijden, zijn 'vrienden' deden nix om dat te verhinderen. Ik heb hem naar huis gebracht omdat ik hem niet zo naar huis wou laten gaan.
Zo'n geval vind ik dus echt zielig en dat zijn ook geen vrienden.

Als het zou zijn omdat zedingen zien die jij niet ziet: als je verliefd bent, ben je blind voor bepaalde dingen. Als hun vermoedens gegrond zijn, probeer dan eerst verder te kijken, maar objectief, niet haar verheerlijken en ook niet alles geloven wat je vrienden zeggen. Kijk verder dan je neus lang is en beoordeel dan of die opmerkingen gegrond zijn. Zijn ze datniet, maak je vrienden duidelijk dat je toch met haar verder wilt en dat je het jammer vindt dat zij haar niet accepteren, maar dat je hen iig niet laat vallen, zijn de wel gegrond, geef je vrienden gelijk en laat dat meisje voor wat het is, want dan is ze idd niet de juiste persoon voor jou.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:13
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
je moet het juiste evenwicht vinden tussen vrienden en je vriendin. Als jij haar leuk vindt wat heeft de rest er dan mee te maken. Je moet hen natuurlijk niet laten schieten, dat is ook niet gezond maar het moet echt kunnen!

Vriendin en vrienden gescheiden houden lukt wel. Het is ook leuk om het te combineren. Ik heb er een heleboel vrienden/vriendinnen bij gekregen toen ik met mijn vriend kreeg!

Je vrienden moeten haar ook leren kennen maar zij kunnen niet het gevoel dat je voor haar hebt wegnemen ofzo...
Oud 13-04-2004, 12:52
meisje
meisje is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 13-04-2004 @ 11:38 :
Stommerd

Misschien had je het beter even wat rustiger aan moeten doen en vrienden en je vriendin wat meer gescheiden hebben gehouden dat was ook een mogelijkheid geweest?! Op een gegeven moment hadden je vrienden echt wel aan haar gewend of had je je vriendin zich echt wel wat meer aan je vriendenkring aangepast hoor, dat weet ik zeker!

Maar denk altijd bij je eigen dat vrienden altijd een streepje voor vriendin hebben, want vrienden zijn voor eeuwig, vriendin kan op de een op de andere dag over zijn en dan heb je toch weer de steun van je vrienden nodig

Als ik jouw was en als zij redelijk was zou ik toch nog een keer met haar praten, gewoon om je gevoelens sowieso uit te spreken en te vragen of zij dat dan ook niet gemerkt heeft dat jouw vrienden een beetje tegen haar zijn en dat je daar erg mee
zat en of je niet wist of je moest kiezen tussen haar en je vrienden omdat het voor jouw evenveel betekende en vraag aan haar of 'jullie' misschien nog een tweede kans zouden mogen hebben en dat er dan van beide kanten misscihen wat gecombineert en aangepast moet worden.. ZEG DAT JE HAAR NIET KAN VERGETEN EN DAT DIT VOOR JOUW NIET HET EINDE IS VAN DE GOEDE TIJD EN GEEF HAAR EEN KNUFFEL EN VRAAG HOE ZIJ EROVER DENKT.. Of zij blijft koppig maar geeft veel om je, dan zou ik haar ff met rust laten als ik jouw was, of ze geeft gelijk toe, of ze laat echt duidelijk weten dat ze je niet meer wil, maar die zal het wel niet zijn want ze zal vast nog wel gevoelens voor je hebben.. ..

Succes ermeej en remember vrienden gaan altijd voor vriendin!

NO FUCKING WAY dat je vrienden voor eeuwig zijn. vraag maar eens aan je ouders of ze al hun vrienden van vroeger nog hebben, guess not. Wat vind ik dat dom gelul zeg!
@ TS Wanneer je familie en vrienden nog het opbrengen om beleefd tegen haar te zijn, dan zie ik geen probleem. Dat je vrienden zeggen dat zij niet het juiste meisje is, nou, dat denken alle vrienden wel, en zij hoeven ten slotte niet met haar in 1 bed te liggen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:54
Jules
Jules is offline
Ooh wat lijkt me dat lullig

maargoed tis jouw keuze en als ál je vrienden zeggen dat het beter voor je is, zal dat misschien wel zo zijn.
Oud 13-04-2004, 13:04
blueeyes_jochie
Citaat:
meisje schreef op 13-04-2004 @ 13:52 :
NO FUCKING WAY dat je vrienden voor eeuwig zijn. vraag maar eens aan je ouders of ze al hun vrienden van vroeger nog hebben, guess not. Wat vind ik dat dom gelul zeg!
Heb k dan ook niet tegen hem gezegd dat hij er niet voor moet gaan?! Het is alleen zo dat je op je vrienden altijd kan steunen als er iets fout gaat, dat is gewoon een feit en misschien tussen ons wel een meningsverschil, maar misschien heb jij nog niet zoveel meegemaakt als mij en weet je nog niet echt hoe nodig je je vrienden kan hebben, levenservaring kan je het noemen, maar wacht maar als jij ooit zoiets meemaakt dan zal je mij bevestigen..

IK ga er geen discussie over starten want daar helpen we de topicstarter niet mee, maar je komt er vanzelf wel achter en ja mijn ouders hebben nog vele vrienden van vroeger, bij sommige zijn ze al 25 jaar bevriend, dus echt slecht kan ik dat niet noemen.. Je houd natuurlijk niet alle vrienden, maar met goede vrienden blijf je altijd contact hebben en kan je je verhaal aan kwijt.. Anders zijn jouw vrienden verkeerd bezig
Oud 13-04-2004, 13:06
Pixxa
Pixxa is offline
Hmm de vrienden van mn vriendin zijn ook in grote lijnen de vrienden van mij en andersom =) heb ik ff geluk! Maar nog altijd probeer ik wel een tusseweg te vinden ... ik heb soms ook wel avonden alleen met alleen mn vrienden zonder mn vriendin .. en zij ook met haar vriendein zonder dat ik erbij bent .. mwah gaat goed hoor, zoiets moet je gwn denk ik hebben ... naast mn vriendin die me alles is hebbe mn vrienden ook gwn een speciaal plekje..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:06
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vraag me af of je na 2 mnd wel zker weet of t echt nooit was gaan klikken tussen je ex-vriendin en familie en vrienden...
k heb oook weleens zoiets gehad van damn is dat een vriend van je? en naderhand leer je elkaar beter kennen en dan komt t alsnog goed (hoeft niet de dikste vrienden te worden )
kep t ook weleens andersom gehad dat ik dahct ah leuke griet en dat t een ontzettend achterbaks kutwijf bleek te zijn..
eerste indruk is vaak goed maar niet alijtd he!
maar msischien hadden ze gelijk, vind het alleen wel beter als je daar zelf achterkomt.. nu zul je t niet echt zeker weten...
dat blijkt aan je twijfel om t weer goed te maken!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:15
bassgirl
bassgirl is offline
ik he ongeveer ook hetzelfde, toen ik iets met mn vriend kreeg had iedereen zoiets van huh die 2 dat kan helemaal niet, en ze dachten dan ook dat het niet langer zou zijn dan een paar mnd of paar weken. mijn vrienden vinden/ vonden hem ook raar, zijn vrienden vonden mij nog wel aardig had ik het idee, maar in het begin ging dat ook nietzo heelgoed, maar die vrienden van hem waar er wel wrijving was zeggen me nou ook gedag op school en vroeg me voor een optreden wanrt hij vond ons zo goed dus dat is wel fijn, maargoed ik zie zijn vrienden toch veel vaker dan hij miojn vrienden, die zie ik zelf ook niet heel vaak maargoed, wij vonden er ook wel iets van humor inzitten, als we door de stad lopen zie je mensen hem eerst aankijken, dan mij, dan kijken ze nog eens, maar zit wel iets grappigs in vind ik.
ik zou het als ik jou was nog gewoon een keer proberen, misschien as je vrienden haar wat beter kennen het dan wel gaat. ik heb nu al 10mnd met mn vriend en nogsteeds hoor ik verbaasde reacties mja gewoon niet teveel van aantrekken, en alst echte vrienden zijn gaan ze niet zomaar weg, hoogstens dat ze zoiets hebben van hmm raar meisje maarja
Oud 13-04-2004, 13:18
meisje
meisje is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 13-04-2004 @ 14:04 :
Heb k dan ook niet tegen hem gezegd dat hij er niet voor moet gaan?! Het is alleen zo dat je op je vrienden altijd kan steunen als er iets fout gaat, dat is gewoon een feit en misschien tussen ons wel een meningsverschil, maar misschien heb jij nog niet zoveel meegemaakt als mij en weet je nog niet echt hoe nodig je je vrienden kan hebben, levenservaring kan je het noemen, maar wacht maar als jij ooit zoiets meemaakt dan zal je mij bevestigen..

IK ga er geen discussie over starten want daar helpen we de topicstarter niet mee, maar je komt er vanzelf wel achter en ja mijn ouders hebben nog vele vrienden van vroeger, bij sommige zijn ze al 25 jaar bevriend, dus echt slecht kan ik dat niet noemen.. Je houd natuurlijk niet alle vrienden, maar met goede vrienden blijf je altijd contact hebben en kan je je verhaal aan kwijt.. Anders zijn jouw vrienden verkeerd bezig
Ten eerste je bent een snotneus van mijn leeftijd.
Ten tweede je weet niets over mij en mijn prive-omstandigheden gaan je geen flikker aan dus het is zinloos dat te insinueren.
Ten derde ik groei als persoon en soms gaan er personen niet mee, dat kan, je kunt uit lelkaar groeien en dat zal ook gebeuren. Het is natuurlijk. Ik heb nooit gezegd dat je al je vrienden niet houdt, maar een klein deel.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:19
bassgirl
bassgirl is offline
haha kicke als je jarig bent wordt je leeftijd rood
Oud 13-04-2004, 13:25
blueeyes_jochie
Citaat:
meisje schreef op 13-04-2004 @ 14:18 :
Ik heb nooit gezegd dat je al je vrienden niet houdt, maar een klein deel.
Owk dan zijn we het daar iig over eens. En ik wil ook niks met je prive leven te maken hebben, maar ik vind dat je daar ook gewoon normaal over kan praten en niet gelijk de aanval over in moet gaan.. Zoals ik zei een meningsverschil kan er altijd zijn en de topicstarter helpen we er niet meej.. Maar nog even één ding dan?! Kijk hij heeft een vriendin van 2 maanden en hij heeft *bijvoorbeeld* vrienden van 6 á 7 jaar, dan weet jij toch ook wel gauw wat belangrijker is, of niet?! Het is nog zo`n pril dat staat niet tegenop de vriendschap die je nu met vrienden hebt, owk als je bijvoorbeeld 2,5 jaar iets met elkaar hebt is het een ander verhaal, maar dat is bij hem toch helemaal niet het geval?
Oud 13-04-2004, 13:31
meisje
meisje is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 13-04-2004 @ 14:25 :
Owk dan zijn we het daar iig over eens. En ik wil ook niks met je prive leven te maken hebben, maar ik vind dat je daar ook gewoon normaal over kan praten en niet gelijk de aanval over in moet gaan.. Zoals ik zei een meningsverschil kan er altijd zijn en de topicstarter helpen we er niet meej.. Maar nog even één ding dan?! Kijk hij heeft een vriendin van 2 maanden en hij heeft *bijvoorbeeld* vrienden van 6 á 7 jaar, dan weet jij toch ook wel gauw wat belangrijker is, of niet?! Het is nog zo`n pril dat staat niet tegenop de vriendschap die je nu met vrienden hebt, owk als je bijvoorbeeld 2,5 jaar iets met elkaar hebt is het een ander verhaal, maar dat is bij hem toch helemaal niet het geval?
Ik weet niet wat belangrijker is, het gaat erom welke waarde de TS toedicht aan zijn vrienden. bedenk wel dat je niet met je vrienden een kind krijgt, een huis koopt, de rest van je leven deelt etc. Als hij denkt dat dit heel serieus kan worden...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:34
blueeyes_jochie
Dan heb jij gelijk .... .. Maar 2 maanden kan ik nog niet echt serieus nemen en nou ja anyway je snapt me wel
Oud 13-04-2004, 13:48
Jules
Jules is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 13-04-2004 @ 14:34 :
Maar 2 maanden kan ik nog niet echt serieus nemen
Ligt ook maar net aan de relatie
Oud 13-04-2004, 13:54
blueeyes_jochie
Nou 2 maanden is niet serieus watvoor relatie het ook is... Dan kan je nog niet spreken van houden van, maar meer van verliefd zijn.. En neeh maar zoals ik zei ieder zijn mening.

En voor de topicstarter ik geef me wel gewonnen , want zo leid het naar een heel andere discussie punt..
Oud 13-04-2004, 13:55
Gent
Gent is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 13-04-2004 @ 14:04 :

Je rukt me de woorden uit de bek!

Heb precies hetzelfde als jij!! (heb nml erg veel gehad/heb nog steeds veel aan m'n vrienden vanwege narigheid!!!)

klopt
Oud 13-04-2004, 16:37
rockyj
rockyj is offline
De reden dat mijn vrienden het niet met haar kunnen vinden is letterlijk, omdat ze denken dat ze gek is. Ik heb haar pas het afgelopen jaar leren kennen, maar sommige kennen haar al vanaf de basisschool. (Hilversum is best wel klein, dan krijg je dat)
Ik ga er niet op detail op in, maar geloof me maar als ik zeg dat ze af en toe dingen deed, die niet helemaal door de beugel konden. (ook nog recente dingen)
Daarbij komt ook nog dat ik zelf veel problemen heb van me eigen en ik heb gezegd dat ik niet zou weten of ik die problemen van haar erbij zou willen hebben.

Het klinkt misschien stom, maar nu na het lezen van jullie posts en me eigen, denk ik toch wel dat ik de juiste beslissing heb gemaakt. Ik weet dat jullie hier weinig aan hebben, maar ik heb de dingen een beetje op een rijtje kunnen zetten.
Oud 13-04-2004, 16:47
Zeldom
Zeldom is offline
Citaat:
kitabe schreef op 13-04-2004 @ 11:00 :
Hmmz...
Kenden jouw vrienden dat meisje wel goed dan? Was er geen mogelijkheid dat ze elkaar aardig konden gaan vinden?
Als je echt van dat meisje hield, waarom maakte je het dan uit voor je vrienden? Je kan ze ook apart houden, dat je met je vrienden op pad gaat, en je vriendin thuis laat en andersom.
Hm ben ik het niet helemaal mee eens. Het is toch vervelend als je je vriendin en vrienden uit elkaar moet houden. Het is veel leuker als je af en toe ook dingen kunt doen met meer mensen erbij. Het is gewoon vervelend als je merkt dat mensen je vriend(in) niet mogen. Voor mij zou het toch wel lastig worden. In het weekend zie ik meestal wel aardig wat mensen en als m'n vriend het daar met niemand zou kunnen vinden zou ik de hele tijd met hem moeten praten en dus niet met meer mensen. Voor mij zou het niet zo werken, Gewoon vervelend om te weten dat je vriend(in) niet welkom is.
Maarja, ik zou het daarom niet meteen uitmaken. Dat niet. Maar na verloop van tijd zou ik dat denk ik niet meer trekken. Ik wil mn vriend ook als gewone vriend zien en dus als vrienden onder elkaar met meer mensen erbij iets kunnen doen
Oud 14-04-2004, 12:47
Verwijderd
Wat schattig dat er hier zo veel mensen geloven dat een vriendschap per definitie een leven lang duurt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-04-2004 @ 13:47 :
Wat schattig dat er hier zo veel mensen geloven dat een vriendschap per definitie een leven lang duurt
Het is inderdaad een fabel.
Ik hou niet van vrienden, ze maken me zenuwachtig, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:57
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-04-2004 @ 13:47 :
Hm niet zozeer een leven lang, je verhuist, je wordt ouder etc. etc. meeste vrienden raak je waarschijnlijk toch wel kwijt.. maar een goed vriendschap op dat moment is heel erg gewenst denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:33
blueeyes_jochie
Citaat:
Pixxa schreef op 14-04-2004 @ 16:57 :
Hm niet zozeer een leven lang, je verhuist, je wordt ouder etc. etc. meeste vrienden raak je waarschijnlijk toch wel kwijt.. maar een goed vriendschap op dat moment is heel erg gewenst denk ik
Yeah
Oud 14-04-2004, 17:05
Cruz
Cruz is offline
Sorry, maar dat vind ik echt zo dom Wie maakt het nou uit met het meisje waarop hij nog zo gek is, omdat zijn vrienden dat willen?? Ontzettend kut dat niemand haar verder echt mag, maar jij mag haar en daar gaat het om! Je had kunnen proberen ze elkaar wat beter te laten leren kennen of juist heel gescheiden houden ofzo... Maar je meisje dumpen, omdat niemand haar mag vind ik wel een beetje stom hoor.

Als je nog echt gevoel voor dit meisje hebt, dan zou ik maar heel hard m'n best gaan doen om haar terug te krijgen.
Oud 14-04-2004, 23:35
Verwijderd
Ik ben het wel met Mutant eens.. vrienden kunnen dingen zien die jij met je verliefde kop niet kan zien. Kijk inderdaad maar eens of dat terecht is.. maar kennelijk heb je dat al een beetje gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten