Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 18:47
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
het zit zow:
ik heb het een paar dagen terug uitgemaakt met mijn vriend uitgemaakt... nu zijn der een paar jongens die mij leuk vinden en die willen de hele tijd afspreken. vanmiddag heb ik dus met 1 van die jongens afgesproken en we hebben gezoent . iedereen zegt dat we nu iets hebben maar dat weet ik niet! ik zit nog heel erg te twijfelen of het wel kan omdat het net uit is en wil niet uitgemaakt worden voor slet omdat ik al zo snel een nieuw vriendje heb. ook zou ik het erg lullig vinden voor mijn ex omdat ik eigenlijk nooit meer aan hem denk en hij wel aan mij (heb ik van veel vrienden gehoort)..... dus wat moet ik nou doen????! plz help!
Oud 09-07-2003, 18:51
PardonMe
PardonMe is offline
nou ja ''erg'' is het niet echt.
Maar het is voor je vorige vriendje niet leuk als je snel erna al weer een nieuw vriendje hebt.. Hij zou zich kunnen afvragen wat hij dan eigenlijk voor jou betekende, als je al zo snel weer over hem heen bent. Het zal de relatie tot je ex-vriend er in ieder geval niet echt beter op maken, als jullie vrienden zouden willen blijven..

En ikzelf zou het niet zo snel weer kunnen met iemand anders, er zijn nog te veel emoties en gevoelens van je vorige relatie in het spel.
Oud 09-07-2003, 18:52
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik denk dat je op jou leeftijd vooral even om je eigen reputatie moet denken. Veel jongens zien je, denk ik, als makkelijk doelwit. Wanneer je nu weer meteen iets neemt met een jongen heb je de kans dat mensen je gaan zien als 'slet'.
Je moet trouwens op het moment alleen iets met iemand nemen omdat je echt iets wilt met diegene. Dus als je super verliefd op hem bent en dat je steeds aan hem moet denken.
Bij mij komt het nu over dat heel wat jongens je leuk vinden en dat je de leukste uitkiest, niet omdat je echt verliefd bent, maar omdat de mogelijkheid er is.
Oud 09-07-2003, 18:55
Verwijderd
Op jouw leeftijd heb je denk ik vooral een vriendje voor de lol, niet echt omdat je heel erg serieus verliefd bent sorry als ik nu iemand beledig.

Maar ja ik denk toch dat het voor je exvriendje niet erg leuk is om te horen dat je al zo snel iemand anders hebt, maar echt erg... Misschien heeft hij ook wel weer snel een nieuwe vriendin...
Oud 09-07-2003, 18:57
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
jah dat hoop ik ook voor hem....
ik wil ff duidelijk maken die jonge waar ik meej had afgesproken vond ik al leuk voordat ik wat met mijn ex had alleen toen had hij het niet echt duidelijk gemaakt dat hij mij ook leuk vond. maar als ik het zow hoor raad iedereen het me af om iets met hem te beginnen?
Oud 09-07-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 09-07-2003 @ 19:57:
jah dat hoop ik ook voor hem....
ik wil ff duidelijk maken die jonge waar ik meej had afgesproken vond ik al leuk voordat ik wat met mijn ex had alleen toen had hij het niet echt duidelijk gemaakt dat hij mij ook leuk vond. maar als ik het zow hoor raad iedereen het me af om iets met hem te beginnen?
Hmm dan had ik je eigenlijk al afgeraden om iets met je ex te beginnen, als je een andere jongen leuk vond, maar goed...
Oud 09-07-2003, 19:03
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 09-07-2003 @ 19:58:
Hmm dan had ik je eigenlijk al afgeraden om iets met je ex te beginnen, als je een andere jongen leuk vond, maar goed...
inderdaad..
Het gaat er om dat je verkering hebt met een jongen waar je verliefd op bent en hij op jou..

Het gaat niet om het verkering hebben op zich en al helemaal niet omdat die jongen jou leuk vindt ''dan vind ik hem ook wel leuk'' zo werkt het niet..
Maar daar kom je nog wel achter (niet lullig bedoelt!!), geen zorgen
Oud 09-07-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 09-07-2003 @ 20:03:
Maar daar kom je nog wel achter (niet lullig bedoelt!!), geen zorgen
Ja als je later groot bent
Oud 09-07-2003, 19:19
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 09-07-2003 @ 20:07:
Ja als je later groot bent
achja, look who's talking natuurlijk.. ikzelf ben ook nog niet zo groot....
Oud 09-07-2003, 19:50
Buffy
Buffy is offline
ik vin van nie...

het zo pas sletterig staan als je die jongen met wie je (na een paar dagen vrijgezel geweest te zijn) verkering krijgt nie eens leuk vindt.
ik heb dit zelf ook een x gehad, ik was 4 dagen vrijgezel toen mijn ex weer voor mijn deur stond. hij wou me al trug toen ik nog met die andere jongen had, maar heeft toch even gewacht tot ik weer vrijgezel zou zijn. ik heb hem pas teruggenomen nadat we onze fouten uit de 1e x verkering recht hebben gezet. ik werd er toch wel wat raar op aangekeken, maar het kon me allemaal nix schelen! ik hoop dat jij ook die instelling hebt

liefs Buffy
Oud 09-07-2003, 20:59
Verwijderd
Ik vind het niet kunnen hoor.. Wacht dan tenminste even. Ik zou wel zoiets hebben van: wel sletterig..
(bedoel t niet lullig)
En ik denk dat je ex zich gebruikt gaat voelen.

Maar als jij t wilt.. het is jouw beslissing.

grrr.. eigenlijk heeft PardonMe al alles gezegt ... zucht..
Oud 09-07-2003, 23:14
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb ook zo'n vriendin. Had eerst met mijn huidige vriend, toen dat uit was na een week met een vriend van me, tijdens die relatie flirtte ze met een andere vriend van me, toen t uit was kreeg ze binnen een paar dagen met die jongen. Toen heeft ze er 9 maanden mee gehad en toen was t nog geen week uit of ze had weer een andere vriend uit de vriendengroep. Dat was even uit en toen weer aan en toen weer uit, toen kreeg ze dr laatste vriend, ook uit onze vriendengroep. Dat is inmiddels een paar dagen uit. Béétje sletterig maar...

Ze heeft dus 4 jongens uit de vriendengroep gehad en eentje hebben we nooit meer contact mee.. Maar toch wel ernstig. Als t uit zou gaan met mijn vriend zou ik echt een paar maanden niemand meer willen, misschien wel een jaar wachten ofzo!!
Oud 09-07-2003, 23:17
AtHell
AtHell is offline
Dat zou een mooie superheld zijn: Rebound-Guy

Ik bel Marvel Comics nú op .
Oud 09-07-2003, 23:17
Verwijderd
Ik zou die jongens 1 voor 1 pakken, dan kun je ze op de lijst zetten en lekker opscheppen!
Oud 09-07-2003, 23:59
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-07-2003 @ 00:17:
Ik zou die jongens 1 voor 1 pakken, dan kun je ze op de lijst zetten en lekker opscheppen!
Owh jezus kleuter dat dat nu zo werkt bij pubers zoals jij. Het is echt niet iets om over op te scheppen dat je elke week (ok misschien overdreven) een andere vriend/in hebt. Op een gegeven moment gaan mensen ook zoiets hebben van ja dag, met haar/hem wil ik geen relatie. Want hij/zij dumpt me toch zo weer.
Oud 10-07-2003, 00:12
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 10-07-2003 @ 00:59:
Owh jezus kleuter dat dat nu zo werkt bij pubers zoals jij. Het is echt niet iets om over op te scheppen dat je elke week (ok misschien overdreven) een andere vriend/in hebt. Op een gegeven moment gaan mensen ook zoiets hebben van ja dag, met haar/hem wil ik geen relatie. Want hij/zij dumpt me toch zo weer.
Blijkbaar had ik er een '' bij moeten zetten. Het was sarcastisch bedoeld, namelijk.
Oud 10-07-2003, 09:40
Magdalena
Magdalena is offline
meid, mijn moeder had hiervoor een slecht huwelijk en was tijdens dat huwelijk bevriend met mijn vader. Zodra de scheiding rond was kregen mijn ouders wat met elkaar. Je begrijpt wel, de wildste verhalen gingen in de ronde, maar in de tussentijd had mijn moeder het wel lekker ontzettend naar haar zin met mijn vader (meer dan die mensen die erover zaten te zeveren).

Ik vind het onzin dat er een bepaalde tijd tussen relaties moet zitten. Soms kom je nou eenmaal de volgende dag al iemand tegen die je ontzettend leuk vind, of waar je gewoon mee wilt zoenen en verder niets. Mensen maken het leven altijd zo veel meer gecompliceerd dan dat het eigenlijk is...

doe gewoon wat je hart je ingeeft (god, ik klink als mijn oma) en heb gewoon lol. Als je heel de tijd rekening moet houden met je omgeving dan kan je wel de rest van je leven achter de geraniums blijven zitten want het is nooit goed. Voor slet of al het andere slechte in de wereld maken mensen je achter je rug toch altijd wel uit (niet tegen jou persoonlijk gericht,maar in het algemeen even voor de duidelijkheid. ik maar je dus niet uit voor slet nu ). lekker belangrijk!!
Oud 10-07-2003, 10:16
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
owh bij mij is het echt niet zow hoe meer hoe beter kan ik opscheppen daar heb ik JUIST EEN HEKEL AAN! en ik neem nooit iemand uit een vrienden groep want als het daarmeej uitgaat en we hebben ruzie is het ook niet meer leuk in die vrienden groep.
en ja mensen ik weet ut ik ben nog ma 14 maar snap heus wel dat je alleen iets met iemand moet nemen als je echt verliefd ben en dat was ik al op hem totdat me ex kwam maar jah hijs nu ookal verledentijd hij komt vandaag trouwens langs om me te feliciteren dak over ben wat moek doen!!!!!!!
Oud 10-07-2003, 10:51
Verwijderd
Je bent eerst verliefd op hem, 'neemt' vervolgens die jongen die nu je ex is en nu 'neem' je die andere jongen weer? Waar slaat dat op?
Oud 10-07-2003, 10:51
Genela
Genela is offline
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 10-07-2003 @ 11:16:
hij komt vandaag trouwens langs om me te feliciteren dak over ben wat moek doen!!!!!!!
Hem bedanken?

Hoe dan ook, ik zou het niet fijn vinden als mijn ex, zogezegd, na een paar dagen een nieuwe vriendin had. Je moet zelf weten wat je wil doen, maar ik zou nog even wachten
Oud 10-07-2003, 11:01
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-07-2003 @ 11:51:
Je bent eerst verliefd op hem, 'neemt' vervolgens die jongen die nu je ex is en nu 'neem' je die andere jongen weer? Waar slaat dat op?
hallow ik zeg tog ik wist niet dat die jonge mij toen leuk vond anders was het toen al wel iets geworden maar toen kwam mijn ex en vond ik hem leuk...
jah ik weet ut ingewikkeld mah jah da ben ik nu eenmaal! :$
en ik neem die andere jonge niet weer zow klinkt het net alsof ik jonges gebruik!!!!!
Oud 10-07-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 10-07-2003 @ 12:01:
hallow ik zeg tog ik wist niet dat die jonge mij toen leuk vond anders was het toen al wel iets geworden maar toen kwam mijn ex en vond ik hem leuk...
jah ik weet ut ingewikkeld mah jah da ben ik nu eenmaal! :$
en ik neem die andere jonge niet weer zow klinkt het net alsof ik jonges gebruik!!!!!
Ik citeer:"... en ik neem nooit iemand uit een vrienden groep ..."
Oud 10-07-2003, 11:10
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
hm wat bedoel je daar meej
Oud 10-07-2003, 11:12
Verwijderd
*zucht* Laat maar..
Oud 10-07-2003, 11:13
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
nee kom op zeg ff bedoel je dat ik jongens tog gebruik??? omdat ik neem zei???
Oud 10-07-2003, 11:17
Verwijderd
Ik zeg niet dat je jongens gebruikt, maar je doet uitspraken als 'ik neem nooit iemand uit de vriendengroep', hetgeen uitdraagt dat je al wat vriendjes achter de rug hebt. Het feit dat jij zegt 'ik neem iemand' indiceert dat je het eigenlijk maar ziet als een spelletje.
Oud 10-07-2003, 11:20
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
owh het valt wel meej maar ik bedoel te zeggen als iemand mij in een vrienden groep leuk vindt ga ik er niets meej beginne omdat ik weet dat dat gewoon niet goed gaat....

@Cocksparrer: ik ben GEEN SLET! en daar is dit forum tog voor???
Oud 11-07-2003, 17:03
Verwijderd
heb geen zin om heel het topic te lezen (heb hier en daar een paar woordjes gezien en ik geloof dat er een hele discussie aan de gang is. ik reageer gewoon op de allereerste post van bitchy_me.)

ik vind het absoluut niet erg.
toen ik het had uitgemaakt met m'n ex (die ik trouwens nog altijd énorm graag zag) had ik dezelfde dag nog een nieuw lief (hij was de reden waarom ik het eigenlijk had uitgemaakt in the first place, maar ik zag het nut er niet van in om eerst te wachten tot m'n ex eroverheen was enzo).
trek je alleen iets aan van je eigen gevoelens. als je die andere jongen graag ziet, begin dan iets met hem en laat de rest maar zeveren. je ziet toch zelf wel wat je doet en of het al dan niet iets wordt?
en je hebt het toch UITGEMAAKT? the relationship is over and done with. life goes on.
laat de rest maar zeveren.

xxx
Oud 11-07-2003, 17:07
Verwijderd
toch maar ff heel het topic gelezen, echt een discussie is het niet echt blijkbaar

blijf toch bij m'n standpunt.

xxx
Oud 11-07-2003, 20:45
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
@ *blue angel* thx voor de tip ik heb nu idd iets met die jongen en ben er heeel erg blij mee!!! ik heb echt nog nooit zoveel lol met een vriendje gehad zoals ik met hem heb! voor mijn gevoel was het een beslissing! ik was in het begin niet zow verliefd maar nu zit ik gewoon inde 7de hemel! en me ex jah volgens mij is hij super jaloers want toen hij mijn msn naam zag (staat in dak heel veel van me vriendje hou!) veranderede hij zijn naam in: hey (naam van een meisje) je bent echt zo'n lekkerding!!!! like you very much.....
nou volgens mij is hij dan jaloers of zie ik dat dan weer fout?

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 21:05.
Oud 11-07-2003, 20:59
Verwijderd
Gefeliciteerd BiTcHy_Me!!! Nu heb je je ex-vriend lekker jaloers gemaakt

1-0 voor jou!!!

...
Oud 11-07-2003, 21:05
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-07-2003 @ 22:03:
AtHell, doe niet zo vervelend.... :/
gelukkig zijn der ook nog normale mensen (slijm slijm) thx aan dit soort mensen heb ik tenminste wat of niet dan?
Oud 11-07-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 11-07-2003 @ 22:05:
gelukkig zijn der ook nog normale mensen (slijm slijm) thx aan dit soort mensen heb ik tenminste wat of niet dan?
geen idee Het is mijn taak om de topics gezellig te houden

Maarre.. heeft het nu nog nut dat dit topic open blijft? Aangezien je nu wat met die jongen hebt enzo. De vraag is dus niet meer van toepassing, toch?
Oud 11-07-2003, 21:07
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-07-2003 @ 22:03:
AtHell, doe niet zo vervelend.... :/
Ok (k), ik zal stoppen.
Oud 11-07-2003, 21:08
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 11-07-2003 @ 22:05:
En dan beloof ik net om aardig te zijn.

One big fuck you for me.
Oud 11-07-2003, 21:09
Verwijderd
argh.
Oud 11-07-2003, 21:09
Bitchy-Angel
Bitchy-Angel is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 11-07-2003 @ 22:07:
geen idee Het is mijn taak om de topics gezellig te houden

Maarre.. heeft het nu nog nut dat dit topic open blijft? Aangezien je nu wat met die jongen hebt enzo. De vraag is dus niet meer van toepassing, toch?
nope ik heb eigenlijk geen advies meer nodig hahaha hoe sluit je dit dan????
Oud 11-07-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
BiTcHy_Me schreef op 11-07-2003 @ 22:09:
nope ik heb eigenlijk geen advies meer nodig hahaha hoe sluit je dit dan????
dat doe ik.

Ik neem nu dus aan dat ie dicht mag.

Nou ja en als je weer eens ergens mee zit open je een nieuw topic.

xx
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten