Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat er om dat je verkering hebt met een jongen waar je verliefd op bent en hij op jou.. Het gaat niet om het verkering hebben op zich en al helemaal niet omdat die jongen jou leuk vindt ''dan vind ik hem ook wel leuk'' zo werkt het niet.. Maar daar kom je nog wel achter (niet lullig bedoelt!!), geen zorgen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik vin van nie...
het zo pas sletterig staan als je die jongen met wie je (na een paar dagen vrijgezel geweest te zijn) verkering krijgt nie eens leuk vindt. ik heb dit zelf ook een x gehad, ik was 4 dagen vrijgezel toen mijn ex weer voor mijn deur stond. hij wou me al trug toen ik nog met die andere jongen had, maar heeft toch even gewacht tot ik weer vrijgezel zou zijn. ik heb hem pas teruggenomen nadat we onze fouten uit de 1e x verkering recht hebben gezet. ik werd er toch wel wat raar op aangekeken, maar het kon me allemaal nix schelen! ik hoop dat jij ook die instelling hebt ![]() liefs Buffy
|
Verwijderd
|
Ik vind het niet kunnen hoor.. Wacht dan tenminste even. Ik zou wel zoiets hebben van: wel sletterig..
(bedoel t niet lullig) En ik denk dat je ex zich gebruikt gaat voelen. Maar als jij t wilt.. het is jouw beslissing. grrr.. eigenlijk heeft PardonMe al alles gezegt ... zucht.. |
![]() |
|
Ik heb ook zo'n vriendin. Had eerst met mijn huidige vriend, toen dat uit was na een week met een vriend van me, tijdens die relatie flirtte ze met een andere vriend van me, toen t uit was kreeg ze binnen een paar dagen met die jongen. Toen heeft ze er 9 maanden mee gehad en toen was t nog geen week uit of ze had weer een andere vriend uit de vriendengroep. Dat was even uit en toen weer aan en toen weer uit, toen kreeg ze dr laatste vriend, ook uit onze vriendengroep. Dat is inmiddels een paar dagen uit. Béétje sletterig maar...
Ze heeft dus 4 jongens uit de vriendengroep gehad en eentje hebben we nooit meer contact mee.. Maar toch wel ernstig. Als t uit zou gaan met mijn vriend zou ik echt een paar maanden niemand meer willen, misschien wel een jaar wachten ofzo!!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
meid, mijn moeder had hiervoor een slecht huwelijk en was tijdens dat huwelijk bevriend met mijn vader. Zodra de scheiding rond was kregen mijn ouders wat met elkaar. Je begrijpt wel, de wildste verhalen gingen in de ronde, maar in de tussentijd had mijn moeder het wel lekker ontzettend naar haar zin met mijn vader (meer dan die mensen die erover zaten te zeveren).
Ik vind het onzin dat er een bepaalde tijd tussen relaties moet zitten. Soms kom je nou eenmaal de volgende dag al iemand tegen die je ontzettend leuk vind, of waar je gewoon mee wilt zoenen en verder niets. Mensen maken het leven altijd zo veel meer gecompliceerd dan dat het eigenlijk is... doe gewoon wat je hart je ingeeft (god, ik klink als mijn oma) en heb gewoon lol. Als je heel de tijd rekening moet houden met je omgeving dan kan je wel de rest van je leven achter de geraniums blijven zitten want het is nooit goed. Voor slet of al het andere slechte in de wereld maken mensen je achter je rug toch altijd wel uit (niet tegen jou persoonlijk gericht,maar in het algemeen even voor de duidelijkheid. ik maar je dus niet uit voor slet nu ![]()
|
owh bij mij is het echt niet zow hoe meer hoe beter kan ik opscheppen daar heb ik JUIST EEN HEKEL AAN! en ik neem nooit iemand uit een vrienden groep want als het daarmeej uitgaat en we hebben ruzie is het ook niet meer leuk in die vrienden groep.
en ja mensen ik weet ut ik ben nog ma 14 maar snap heus wel dat je alleen iets met iemand moet nemen als je echt verliefd ben en dat was ik al op hem totdat me ex kwam maar jah hijs nu ookal verledentijd ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe dan ook, ik zou het niet fijn vinden als mijn ex, zogezegd, na een paar dagen een nieuwe vriendin had. Je moet zelf weten wat je wil doen, maar ik zou nog even wachten
||
Citaat:
jah ik weet ut ingewikkeld mah jah da ben ik nu eenmaal! :$ en ik neem die andere jonge niet weer zow klinkt het net alsof ik jonges gebruik!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
owh het valt wel meej maar ik bedoel te zeggen als iemand mij in een vrienden groep leuk vindt ga ik er niets meej beginne omdat ik weet dat dat gewoon niet goed gaat....
@Cocksparrer: ik ben GEEN SLET! en daar is dit forum tog voor???
|
Verwijderd
|
heb geen zin om heel het topic te lezen (heb hier en daar een paar woordjes gezien en ik geloof dat er een hele discussie aan de gang is. ik reageer gewoon op de allereerste post van bitchy_me.)
ik vind het absoluut niet erg. toen ik het had uitgemaakt met m'n ex (die ik trouwens nog altijd énorm graag zag) had ik dezelfde dag nog een nieuw lief (hij was de reden waarom ik het eigenlijk had uitgemaakt in the first place, maar ik zag het nut er niet van in om eerst te wachten tot m'n ex eroverheen was enzo). trek je alleen iets aan van je eigen gevoelens. als je die andere jongen graag ziet, begin dan iets met hem en laat de rest maar zeveren. je ziet toch zelf wel wat je doet en of het al dan niet iets wordt? en je hebt het toch UITGEMAAKT? the relationship is over and done with. life goes on. laat de rest maar zeveren. xxx |
![]() |
|
@ *blue angel* thx voor de tip
![]() ![]() ![]() nou volgens mij is hij dan jaloers of zie ik dat dan weer fout?
Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 21:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maarre.. heeft het nu nog nut dat dit topic open blijft? Aangezien je nu wat met die jongen hebt enzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |