![]() |
|
![]() |
Leuk voor je vriend. Haalt waarschijnlijk, net zo zenuwachtig als jou, voor de eerste keer z'n slurf uit z'n broek en jij begint te lachen. + Fout doen? Zoveel 'aftrektechnieken' zijn er niet. Sterker nog, ik zou er zo niet een aantal op kunnen noemen. Gewoon hand eromheen en sjorren, niet zeiken.
|
![]() |
|
![]() |
Het is toch helemaal niet zo vreemd dat wanneer je nog nooit iemand hebt afgetrokken het niet meteen perfect gaat? Wat Reverend zegt: je kunt ook niet meteen fietsen. Blijf gewoon proberen, hou je hand eens anders, gebruik je andere hand ook en voer het tempo op. Als je goed naar hem (bv. ademhaling) luistert, merk je ook vanzelf wel wanneer hij iets lekker vindt of niet. En als dat zo is, ga je dus door. Of je vraagt hem, wanneer je bezig bent, of hij het lekker vindt, of je door moet gaan op deze manier, of wat hij lekkerder vindt.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou echt niet weten wat ik met mn andere hand moet doen. Eentje vind ik al lastig genoeg.
En ja, oké. Ik heb hem gisteren ook al gezegd van 'als het anders moet, moet je het maar zeggen'.. En dan geeft ie ook wel aan dat het bv sneller moet. En dat probeer ik ook, maar op één of andere manier toch niet goed genoeg. En ik wéét dat hij het lekker vindt. Maar net niet lekker genoeg om klaar te komen. |
![]() |
|
Joh, hij heeft zelf toch ook jaren de tijd gehad om zijn techniek te perfectioneren? Net als dat jij er vast wel een tijdje over hebt gedaan voor je het vingeren onder de knie had. Je deed het dus eigenlijk al een stuk beter dan de vorige keer, dus als je in deze lijn doorgaat lukt het binnenkort vast wel een keer om hem klaar te laten komen!
|
bij twijfel pijpen
![]() Probeer een beetje losjes te trekken en niet te hard knijpen. Als je boven komt bij de eikel mag je best wel iets harder "knijpen" maar niet tot een niveau dat de dop blauw aanloopt De andere hand kan op de zak, op de kont of onder de zak, ook kan de andere hand af en toe een tepel knijpen. naast trekken is het ook niet verkeerd om je hand er een beetje bij te draaien. Nu ben ik niet de grootste fan van gerukt worden dus het kan best dat anderen het anders liever hebben. überhaupt vind ik dat vrouwen over het algemeen slecht zijn in rukken, maar das ook logisch
|
och dat hangt er van af, je hebt natuurtalentjes en ervaringsdeskundigen maar je hebt er ook die er helemaal niks van bakken, die nemen "zuigen" vaak net iets te letterlijk.
|
![]() |
Het leek hem niet echt wat? Dat zegt elk meisje en jongen.. Totdat het 1 keer gebeurt is en goan.
Ik zal je eerlijk zeggen dat een meisje behoorlijk lang en hard moet aftrekken wil ik klaar komen, dan heb je het niet over 3 minuten.. Je moet vooral lekker onzekerheid blijven uitstralen want dan voelt je vriend zich echt fijn en op z'n gemak en dan zal die ook sneller klaarkomen. Of niet. |
![]() |
|
![]() |
Zorg er allereerst voor dat jij je op je gemak voelt, zodat hij zich ook op z'n gemak voelt. Als hij zich niet op z'n gemak voelt en heel de tijd maar zenuwachtig is heeft hij geen tijd om te genieten want dan focust die zich constant op het klaarkomen omdat jij dat zo graag wil. Guess what, hij komt niet.
|
![]() |
||
Citaat:
Da's echt niet raar hoor, vind ik. |
![]() |
|
gepijpt worden lijkt em raar? wow, dat is de eerste keer dat ik dat hoor.
Overigens niet om je droom uiteen te laten spatten, maar een meisje/vrouw heeft me nog nooit klaar kunnen trekken.
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat je hier zo min mogelijk over moet blijven lullen, dan is het alleen maar ongemakkelijker. Probeer gewoon wat dingen uit en je kunt hem terwijl je oefent best wat dingen vragen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nat worden lukt niet! IkkeLief | 8 | 12-04-2015 10:44 | |
Psychologie |
Ik weet het gewoon niet meer, misschien jullie wel? KirstenR | 11 | 28-10-2009 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Het gaat niet over, wat moet ik hiermee? Dice94 | 7 | 10-07-2009 01:42 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet zelfs na een half uur hetluktnietje01 | 13 | 20-05-2008 22:31 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet :s DaRK GiRL X | 21 | 10-03-2003 16:57 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet :-/ In Eternity | 14 | 13-12-2002 10:01 |