Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2012, 18:12
Miekje*
Miekje* is offline
Hoe vier jij koninginnedag? Vier je het überhaupt? Ga je naar de stad om je helemaal van de wereld te zuipen, of zit je gezellig met je familie op de bank naar de koninklijke familie te kijken? Eet je oranjetompoucen of vind je dat oranjegedoe maar niets?

TS: ik doe meestal niet veel koninginnedag-achtigs in de zin van naar de stad in met oranjekostuum o.i.d. Ik ben meestal bij mijn vriend in Delft, en dit jaar weer. Er is altijd een grote rommelmarkt op koninginnedag, dus misschien gaan we daar even heen, maar waarschijnlijk is het stervensdruk in de stad, dus misschien gaan we ook niet. Verder geven wij graag commentaar op de kledij en het gedrag van de koninklijke familie, dus dat gaan we zeker ook weer doen. En oranjetompouchen .
Oud 27-04-2012, 20:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga werken! Op de kermis wel, dus ik krijg wel wat mee van het feestgedruis.
Oud 27-04-2012, 20:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje komt naar nederland en waarschijnlijk komt mijn middelbareschoolvriendinnetje ook en dan gaan we met een vriend van school door Utrecht struinen, dingen kopen die we niet nodig hebben en veel bier drinken.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ga je naar de stad om je helemaal van de wereld te zuipen
Check
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 21:39
Verwijderd
Ik vind Koninginnedag wel leuk! In Limburg valt er weinig te beleven, maar in Utrecht vind ik het erg tof. Dit jaar geen Koninginnenacht, maar ik ga wel met mijn ouders overdag even de stad in, als ik überhaupt door de drukte kom met mijn stoel op wielen. Ik vind het altijd leuk om met een doel de vrijmarkt af te struinen. Een keer op zoek geweest naar een goedkope naaimachine, een keer naar een gameboy en een keer naar een playstation 1. Voor dit jaar weet ik het nog niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 23:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet ook werken, maar niet op een kermis. Wel in het feestgedruis, want ja, dat heb je op het station. Ben wel benieuwd hoe druk het dit jaar gaat worden, vanwege het druilerige weer. De laatste keer dat ik met koninginnedag werkte kwamen iig 's avonds allemaal dronken mensen langs die nog even nuchter wilden worden.
Verder heb ik echt helemaal niks met koninginnedag, vind de kleur oranje ook echt lelijk, maar omdat we ons dit jaar voor het eerst 'feestelijk' mogen kleden, doen ik mss ook maar een oranje shirtje aan ofzo. Het enige wat ik meestal leuk vind aan de dag is gratis muziek in de stad en allerlei kraampjes enzo...
Oud 28-04-2012, 09:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
I.p.v. Koninginnedag heb je hier "Vappu", de nacht voor de Dag van de Arbeid (1 mei). Het is vergelijkbaar met Koninginnenacht (namelijk: iedereen gaat zuipen). Misschien dat ik nog even ga kijken in de stad, ik zie wel.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2012, 11:39
drukknoopje
drukknoopje is offline
Rommelmarkten natuurlijk!
Oud 28-04-2012, 12:40
Martiño
Martiño is offline
Morgenavond ga ik naar een feestje. En maandag heb ik niet echt plannen... ja, thuiskomen vanuit utrecht
Oud 28-04-2012, 12:54
joris19
joris19 is offline
Zondag/op maandag nach Koninginne nacht vieren in Den Haag, met me buurmeissie en vrienden en hun vriendin, waar een aantal bands optreden op een paar podia verspreid in het centrum van Den Haag, , waarbij de pils niet zal ontbreken, en natuurlijk naar de kermis met vrienden en vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2012, 13:36
Verwijderd
Hangt compleet van het weer af. Als het mooi is ga ik wel even kijken wat er te doen is, als het regent kom ik het huis niet uit.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2012, 14:36
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
oranjetompoucen of vind je dat oranjegedoe maar niets?
Nou, die gaan nog wel, maar de oranje roze koeken vind ik wel erg blasfemisch.

Normaliter doe ik vrijwilligerswerk op koninginnedag, maar nu ben ik ziek en het is maar de vraag of ik op tijd weer beter ben.
Oud 28-04-2012, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Nou, die gaan nog wel, maar de oranje roze koeken vind ik wel erg blasfemisch.

Normaliter doe ik vrijwilligerswerk op koninginnedag, maar nu ben ik ziek en het is maar de vraag of ik op tijd weer beter ben.
Wat voor werk doe je dan normaal gesproken?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2012, 18:54
Verwijderd
Ik moet werken! In ieder geval vanaf 8 uur 's ochtends, tot maximaal 8 uur 's avonds. Wat ik 's avonds ga doen weet ik niet. Uitgeput in bed liggen waarschijnlijk :')
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 20:20
Zeppelin
Zeppelin is offline
mijn bff en ik gaan duizend spullen verkopen.
Oud 29-04-2012, 21:36
astro-rock79
astro-rock79 is offline
Ik ga naar de markt voor leuke LP'tjes zoeken van Judas Priest en Metallica en Iron Maiden

Met een vriend van mij , want wij sparen LP's en die gaan we altijd samen draaien enzo, Altijd leuk dat

Laatst gewijzigd op 29-04-2012 om 21:37. Reden: Toevoeging
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 21:46
Verwijderd
Ik ga spulletjes verkopen op de rommelmarkt en zelf ook even rondneuzen.

Maar ik heb werkelijk geen één oranje kledingstuk in mijn kast hangen. En ook geen rood shirt, dus kan ook geen rood-wit-blauw aan doen (ja heb wel zo'n glitterding, maar die doe ik niet aan xd). Dan maar mijn oranje nepwimpers
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 22:03
Verwijderd
Ik ga samen met een vriend naar de rommelmarkt, daar komen we vast nog wel duizend oude bekenden tegen en dan wordt het vanzelf wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 06:26
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga op de vrijmarkt staan en liedjes spelen op mijn gitaar.
Oud 30-04-2012, 07:46
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
helemaal niks
Oud 30-04-2012, 09:16
Verwijderd
Ik blijf voorlopig in bed, maar ik kijk naar de koningin op tv! En ik vind dat Maxima een mooie jurk aan heeft
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 09:18
Verwijderd
Wat is dat commentaar van Maartje toch saai. Halloooo feeeeestje! Dan mag je best een beetje vrolijk zijn!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 09:24
Verwijderd
oh, commentaar is van Astrid Kersseboom.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 10:08
Verwijderd
Brak
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 11:57
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik heb er echt helemaal niets mee. Zo met een vriendin afspreken, voor mij geen oranje-gekte
Oud 30-04-2012, 16:36
Verwijderd
Ik had een kater dus heb met een muziekje aan (om het lawaai van het gewone volk niet te horen) even snel langs de markt gelopen. Nog even props gescoord bij Mohamed want een oude moslimman werd onwel en good guy Reverend is dan niet te beroerd om even te helpen, in tegenstelling tot het plaatselijke gepeupel wat blijkbaar óók oude mocro's eng vindt.

Oh, en die goeie broodje kebab gescoord.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 16:53
Martiño
Martiño is offline
- Feestje was leuk, behalve de glitters die ik dus overal op mijn lijf, op mn kleren, in mn haar en over een paar uur waarschijnlijk ook in de rest van mn huis heb zitten
- Ik schijt twintig cent muntjes
- Ik heb een superleuk koffiezettertje gekocht (kijk Miekje*, hier staat hij dan):

Met originele doos etc!
Spoiler
Oud 30-04-2012, 17:02
Uice
Uice is offline
Mijn plan was om de dag van tevoren allemaal boodschappen te doen, zodat ik niet naar buiten zou hoeven. Maar toen had ik me in de dag vergist en was het vandaag en moet ik alsnog naar buiten. Bah.
Oud 30-04-2012, 17:42
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Mijn plan was om de dag van tevoren allemaal boodschappen te doen, zodat ik niet naar buiten zou hoeven. Maar toen had ik me in de dag vergist en was het vandaag en moet ik alsnog naar buiten. Bah.
Oud 30-04-2012, 17:46
Philosophy
Philosophy is offline
Vorig jaar heb ik met een paar Nederlanders in Bangkok koninginnedag gevierd en dat was veel leuker. Een paar gekke mensen voor een kroeg. Dit jaar was ik weer gewoon in Nederland en het was ook de laatste keer dat ik de stad in ben geweest. Vind het niet zo boeiend. We zijn de stad in geweest en het enige dat je doet is struikelen over andere mensen.
Oud 30-04-2012, 18:53
Zeppelin
Zeppelin is offline
Vanmorgen al onze zooi uitgestald, het was echt moeilijk veel. Werden we weggestuurd door de politie omdat je daar blijkbaar niet mocht staan (overal stonden borden waar je wel en niet mocht staan en waar wij waren was niks aangegeven) Al die teringzooi dus weer ergens anders heen. Uiteindelijk hadden we een prachtplekje en hebben we samen 220 euro verdiend! Heerlijk weertje en alles. Op een gegeven moment was ik echt shameless en stond ik als een viswijf mijn spullen aan de man te gillen met cheesy teksten. De beste tekst was echt 'TAXFREE SHOPPEN,ALLEEN HIER!1!", dat vonden mensen grappig.
Nou ja op een gegeven moment kwam ik echt los, het was heel bevrijdend en ik kijk nu al uit naar volgend jaar.
Oud 30-04-2012, 19:00
Martiño
Martiño is offline
Ooit overwogen om op de markt te werken?
Oud 30-04-2012, 19:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik werd gefilmd door RTV Utrecht, ik ben te zien/horen bij de de sfeerbeelden van maandagochtend:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/4283...ustig-verlopen
Oud 30-04-2012, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ik werd gefilmd door RTV Utrecht, ik ben te zien/horen bij de de sfeerbeelden van maandagochtend:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/4283...ustig-verlopen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 23:22
joris19
joris19 is offline
Brak, maar voldaan, samen met mijn buurmeisje, koninginnenach en dag geviert, nog net niet misselijk geworden in de kermis atracties, het was weer , eigenlijk over de top, vrijmarkt bezocht, nog een onderdeel gevonden waarvan ik dacht dat ik die nooit meer zou vinden
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 23:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb me de tering gewerkt op de kermis (ik heb het idee dat mijn benen er beter afgehakt kunnen worden). Wel veel gezellige mensen en veel mooie prijzen weg mogen geven, dus het was wel weer leuk
Oud 01-05-2012, 08:18
Chevy
Chevy is offline
Ik ben bij een vriendin gaan barbecueën
Oud 01-05-2012, 09:21
Lorelei
Lorelei is offline
Wij hebben een heel gezellig weekend gehad. Zondagavond beetje door de stad wandelen en 's avonds laat bij een tapasrestaurantje wat drinken onder het genot van een bakje knoflook-garnalen en wat brood. En gisteren vonden we het eigenlijk te druk hier om nog een keer Utrecht in te gaan (we waren ook allebei ietwat moe en brakkig) en hebben we spontaan besloten om naar een dorpje in de buurt te gaan waar mijn moeder woont en daar een beetje rond te gaan lopen op het marktje, in het zonnetje te liggen in het gras en even bij het muziek/bier-hoekje te hangen. Het was daar echt heel prima. Gezellig om wat oude bekenden tegen te komen en het was er wel gezellig druk maar niet zo'n mensenmassa als in Utrecht. We hadden mijn moeder ook niets verteld dus wij kwamen haar na een tijdje bij een terrasje tegen, en ze was helemaal verbaasd en blij. 's Avonds bij haar kaasfondue gegeten en daarna lekker thuis op de bank series kijken. 't Was gezellig
Oud 02-05-2012, 09:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zondag was echt een chaos hier, heb met mijn vriendje en een vriend van ons bier gedronken en door de stad gelopen en we hebben nog een groot blok ijs gekocht van een turk die koud bier stond te verkopen.
Maandag heb ik vier paar schoenen gekocht en brak door de stad gezworven tot ik een zonnesteek had. Het was heel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten