Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga spulletjes verkopen op de rommelmarkt en zelf ook even rondneuzen.
Maar ik heb werkelijk geen één oranje kledingstuk in mijn kast hangen. En ook geen rood shirt, dus kan ook geen rood-wit-blauw aan doen (ja heb wel zo'n glitterding, maar die doe ik niet aan xd). Dan maar mijn oranje nepwimpers ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een kater dus heb met een muziekje aan (om het lawaai van het gewone volk niet te horen) even snel langs de markt gelopen. Nog even props gescoord bij Mohamed want een oude moslimman werd onwel en good guy Reverend is dan niet te beroerd om even te helpen, in tegenstelling tot het plaatselijke gepeupel wat blijkbaar óók oude mocro's eng vindt.
Oh, en die goeie broodje kebab gescoord. |
![]() |
|
- Feestje was leuk, behalve de glitters die ik dus overal op mijn lijf, op mn kleren, in mn haar en over een paar uur waarschijnlijk ook in de rest van mn huis heb zitten
![]() - Ik schijt twintig cent muntjes - Ik heb een superleuk koffiezettertje gekocht (kijk Miekje*, hier staat hij dan): ![]() Met originele doos etc!
Spoiler
|
Mijn plan was om de dag van tevoren allemaal boodschappen te doen, zodat ik niet naar buiten zou hoeven. Maar toen had ik me in de dag vergist en was het vandaag en moet ik alsnog naar buiten. Bah.
||
Citaat:
![]()
|
Vorig jaar heb ik met een paar Nederlanders in Bangkok koninginnedag gevierd en dat was veel leuker.
![]()
|
Vanmorgen al onze zooi uitgestald, het was echt moeilijk veel. Werden we weggestuurd door de politie omdat je daar blijkbaar niet mocht staan (overal stonden borden waar je wel en niet mocht staan en waar wij waren was niks aangegeven) Al die teringzooi dus weer ergens anders heen. Uiteindelijk hadden we een prachtplekje en hebben we samen 220 euro verdiend! Heerlijk weertje en alles. Op een gegeven moment was ik echt shameless en stond ik als een viswijf mijn spullen aan de man te gillen met cheesy teksten. De beste tekst was echt 'TAXFREE SHOPPEN,ALLEEN HIER!1!", dat vonden mensen grappig.
Nou ja op een gegeven moment kwam ik echt los, het was heel bevrijdend en ik kijk nu al uit naar volgend jaar.
|
Ik werd gefilmd door RTV Utrecht, ik ben te zien/horen bij de de sfeerbeelden van maandagochtend:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/4283...ustig-verlopen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wij hebben een heel gezellig weekend gehad. Zondagavond beetje door de stad wandelen en 's avonds laat bij een tapasrestaurantje wat drinken onder het genot van een bakje knoflook-garnalen en wat brood. En gisteren vonden we het eigenlijk te druk hier om nog een keer Utrecht in te gaan (we waren ook allebei ietwat moe en brakkig) en hebben we spontaan besloten om naar een dorpje in de buurt te gaan waar mijn moeder woont en daar een beetje rond te gaan lopen op het marktje, in het zonnetje te liggen in het gras en even bij het muziek/bier-hoekje te hangen. Het was daar echt heel prima. Gezellig om wat oude bekenden tegen te komen en het was er wel gezellig druk maar niet zo'n mensenmassa als in Utrecht. We hadden mijn moeder ook niets verteld dus wij kwamen haar na een tijdje bij een terrasje tegen, en ze was helemaal verbaasd en blij. 's Avonds bij haar kaasfondue gegeten en daarna lekker thuis op de bank series kijken. 't Was gezellig
![]()
|
Zondag was echt een chaos hier, heb met mijn vriendje en een vriend van ons bier gedronken en door de stad gelopen en we hebben nog een groot blok ijs gekocht van een turk die koud bier stond te verkopen.
Maandag heb ik vier paar schoenen gekocht en brak door de stad gezworven tot ik een zonnesteek had. Het was heel leuk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor nutteloze crap heb jij bij elkaar gegraaid op de vrijmarkt? Verwijderd | 20 | 02-05-2009 03:33 | |
De Kantine |
Een beetje van de forumers en een beetje van saai. #192 Missy | 499 | 30-04-2008 08:47 |