Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2009, 01:39
Verwijderd
Dit moet in een apart topic, want het Koninginnedagtopic gaat al over hoe mensen het vieren. Het gaat ook over omleidingen in het openbaar vervoer en over malle mallerds die met hun auto op de koningin willen inrijden. In dit topic wil ik opsommingen van curieuze voorwerpen die je nooit gaat gebruiken maar die je toch hebt gekocht dan wel als een aasgier hebt weggegrist zodra de voormalige eigenaar de beste voorwerpjes aan de kant van de weg zette.

Ik heb een gave antiek-achtige koperen toeter, een communistische propagandaposter over dat je met je zatte kop geen bomen kapot moet maken en als je het toch doet dat je je dan moet schamen (SCHAMEN!), een wanstaltige zwarte leren handtas, een belachelijk klein metalen kannetje, een zwart leren polsbandje en een eveneens zwartleren soort van koffer. Wel een erg kleine koffer. Volgens mij moesten er ooit cassettebandjes in. Verder heb ik een goed stel boeken, waaronder Theory of Everything door Stephen Hawking, een paar mooie Duitse sprookjesboeken uit het begin van de 20ste eeuw (waaronder een derde druk, nohhh), een filmjaarboek uit 1981 en een bijzonder prachtig-lelijk plaatjesboek uit de jaren '50. Hij gaat over zeebeesten. Er staan een paar mooie algen in.
Alleen de eerste twee voorwerpen heb ik gekocht, de rest heb ik heldhaftig gered van een zekere dood in de vuilniswagen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2009, 01:43
Verwijderd
Oja, ik heb ook een mysterieus houten ding waarvan ik niet weet wat het is.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 01:49
TopDrop
TopDrop is offline
Een huisgenootje, met een aantal vriendinnen, is met tassen vol meuk teruggekomen, betreffende voornamelijk gratis kleding. De eerste 10 minuten ben ik meegelopen, daarna vriendelijk, doch dringend, ontsnapt, en zelf een sneltreinrondje door het centrum gemaakt. Ikzelf heb niks gekocht, daar mijn interesses in menig meuk ver te zoeken was. Ik wist trouwens niet dat het zoveel fijner is om alleen op dit soort gebeurtenissen rond te dwalen, dan om dat met enkele metgezellen te doen, hetgeen je toch dwingt je constant te comformeren aan de personen met wie je op stap bent.
Oud 01-05-2009, 02:37
Verwijderd
Huh? Iets doen?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 08:23
Missy
Missy is offline
Niks.
Oud 01-05-2009, 09:28
Tink*
Tink* is offline
Ik ook niks, het was allemaal troep! Ik zocht naar SNES games maar na de halve rommelmarkt te hebben gehad, had ik geen zin meer.
Oud 01-05-2009, 09:59
Verwijderd
Ik wou nog naar boeken/platen kijken, maar daar had ik geen zin in/ tijd voor
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 10:38
Uice
Uice is offline
Dit jaar niets. In voorgaande jaren heb ik een keer een doos colberts gratis meegenomen, en ik ben eens met een vriend een dag lang videobanden gaan kopen. We hadden er een stuk of twintig per persoon.
Oud 01-05-2009, 10:47
marrel
marrel is offline
Ik snap zo niet wat mensen toch met al die rotzooi willen Ik heb het geduld niet om te zoeken naar dat ene leuke/bruikbare/mooie ding wat er tussen ligt.
Oud 01-05-2009, 11:06
Verwijderd
Een ring met een blauw steentje en een boek van Toon Hermans.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 12:00
Calyx
Calyx is offline
Een cupcake <3 receptenboek voor €2
Oud 01-05-2009, 12:59
Martiño
Martiño is offline
Ik heb getwijfeld toen ik een doos boeken van Agatha Christie zag liggen, maar ik heb uiteindelijk niks gekocht.

Edit: Ohja, ik kwam ook even in de verleiding toen ik een LP van het Christelijk Urker Visserskoor zag liggen.
Oud 01-05-2009, 13:03
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
.

Edit: Ohja, ik kwam ook even in de verleiding toen ik een LP van het Christelijk Urker Visserskoor zag liggen.
Dan ben jij nu vast enorm jaloers op mij omdat ik ze live heb mogen aanschouwen!

Ik heb ook niks gekocht.
Oud 01-05-2009, 13:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oud 01-05-2009, 15:17
Verwijderd
een boek over slakken
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 15:17
Verwijderd
gratis, natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niks, het was allemaal troep! Ik zocht naar SNES games maar na de halve rommelmarkt te hebben gehad, had ik geen zin meer.
In Zwolle zit een zaak die dat wel heeft. Volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2009, 17:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Een paar mooie fotoboeken in goede staat. Niet bepaald nutteloze crap, maar toch.

Een van die boeken zag ik laatst nog bij De Slegte liggen voor 45 euro
Oud 01-05-2009, 17:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde eigenlijk een nieuwe oude stadskaart van Groningen kopen voor een euro, maar toen ben ik eerst verder gelopen, en ben het daarna vergeten
Oud 01-05-2009, 23:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Geen nutteloze troep. Alleen twee truitjes, oudroze stiletto's en een cd met vivaldi's vier jaargetijden.
(dat laatste is best nutteloos want volgensmij heb ik die cd al ;x)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 03:33
Verwijderd
Citaat:
een communistische propagandaposter over dat je met je zatte kop geen bomen kapot moet maken en als je het toch doet dat je je dan moet schamen (SCHAMEN!)
FOTO. (Of is het saaier dan het klinkt?)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten