Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2012, 16:29
Verwijderd
hoi
ik heb een probleem want ik schaam me voor me navel bijv. bij de gym want dan ziet iedereen hem
het is zeg maar een innie met daarin een bolletje

heeft iemand ook dit probleem of weet iemand wat ik moet doen

bedankt voor de antwoorden alvast
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:31
Verwijderd
Zeggen anderen er wel is wat van?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:34
bierkoning
bierkoning is offline
dit kan denk ik prima bij je andere topic, en verder heb je een beetje een navel fobie. stel je niet zo aan.
Oud 10-05-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Zeggen anderen er wel is wat van?
soms wel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dit kan denk ik prima bij je andere topic,
Zullen we het forumbaas spelen aan de forumbazen overlaten? Dank u!

Laatst gewijzigd op 10-05-2012 om 16:47.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:42
Verwijderd
En wat zeggen ze? Als ze het alleen opvallen maar niks gemeens zeggen, hoef je je zeker niet schamen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:44
Martiño
Martiño is offline
@ mrkjell

Je hoeft je echt niet te schamen voor je navel. Hij ziet er bij iedereen een beetje anders uit, en als anderen jou gaan pesten om jouw navel (wat me onwaarschijnlijk lijkt) dan zegt dat meer over die ander dan over jou.
Als iemand er iets over zegt om je te plagen zou ik gewoon luchtig reageren. Waarschijnlijk is het gewoon een vriendschappelijk plagerijtje. Als je het heel serieus gaat opvatten dan speel je de ander juist in de hand en stel je je kwetsbaar op. Niet doen dus.

Verder kun je toch niets veranderen aan je navel, dus leer er mee leven!
Oud 10-05-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
En wat zeggen ze? Als ze het alleen opvallen maar niks gemeens zeggen, hoef je je zeker niet schamen.
soms lachen ze me uit en de andere keer zeggen ze jij hebt wel een lelijke navel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:45
Verwijderd
Citaat:
@ mrkjell

Je hoeft je echt niet te schamen voor je navel. Hij ziet er bij iedereen een beetje anders uit, en als anderen jou gaan pesten om jouw navel (wat me onwaarschijnlijk lijkt) dan zegt dat meer over die ander dan over jou. Als iemand er iets over zegt om je te plagen zou ik gewoon luchtig reageren. Als je het heel serieus gaat opvatten dan speel je juist het spelletje mee en stel je je kwetsbaar op. Niet doen dus.

dankje voor het advies
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:48
Verwijderd
Iedereen heeft ergens wel een min puntje. Zo als Martiño al zegt. Niks van aan trekken. Wees blij met hoe je bent en negeer ze.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Iedereen heeft ergens wel een min puntje. Zo als Martiño al zegt. Niks van aan trekken. Wees blij met hoe je bent en negeer ze.
jij ook bedankt voor het advies
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:51
Verwijderd
Citaat:
@ mrkjell

Je hoeft je echt niet te schamen voor je navel. Hij ziet er bij iedereen een beetje anders uit, en als anderen jou gaan pesten om jouw navel (wat me onwaarschijnlijk lijkt) dan zegt dat meer over die ander dan over jou.
Als iemand er iets over zegt om je te plagen zou ik gewoon luchtig reageren. Waarschijnlijk is het gewoon een vriendschappelijk plagerijtje. Als je het heel serieus gaat opvatten dan speel je de ander juist in de hand en stel je je kwetsbaar op. Niet doen dus.

nog een vraagje hoe kan je topics verwijderen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:53
Verwijderd
Kan je zelf niet. Je kan slotje vragen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Kan je zelf niet. Je kan slotje vragen.
hoe
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:59
Martiño
Martiño is offline
Door het aan mij te vragen, maar ik ga geen slotje op dit topic zetten.

Het idee van het forum is dat iedereen kan reageren (zo lang het bijdraagt aan het topic).
Misschien dat iemand in de toekomst nog wil reageren of deze informatie wil gebruiken. Dan is het niet handig als er een slotje op zit of het topic is verwijderd! Dus het topic blijft gewoon open.

Als jouw vraag is beantwoord is dat prima. Zo lang er niemand in reageert zakt het topic vanzelf weg in de lijst.
Oud 10-05-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Door het aan mij te vragen, maar ik ga geen slotje op dit topic zetten.

Het idee van het forum is dat iedereen kan reageren (zo lang het bijdraagt aan het topic).
Misschien dat iemand in de toekomst nog wil reageren of deze informatie wil gebruiken. Dan is het niet handig als er een slotje op zit of het topic is verwijderd! Dus het topic blijft gewoon open.

Als jouw vraag is beantwoord is dat prima. Zo lang er niemand in reageert zakt het topic vanzelf weg in de lijst.
oke is goed bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 17:40
Verwijderd
Ik was ook onzeker over mijn navel, maar op een gegeven moment dacht ik 'waar maak ik me druk om, hij hoort bij me en hij is mooi zo als hij is' en nu ben ik er tevreden mee. Ook omdat er wat vet omheen is gekomen en het nu een kuiltje is in plaats van een bultje.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 20:39
Chocolat_muffin
Chocolat_muffin is offline
Zolang niemand er iets over zegt is het geen probleem toch?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 21:47
Silvano08
Silvano08 is offline
Iedereen heeft een andere navel, en ik ken genoeg mensen met een bultje daar. Niets om je over te schamen of zorgen over te maken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten