Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2012, 18:52
Gymnastic!
Gymnastic! is offline
Mmmm lekker typisch: ik vind iemand leuk, en hij is lang verliefd geweest op een meisje waar hij (dankzij mij) ongeveer overheen is. Nu hebben we laatst gezoend dus ik helemaal blij, is ie gister met een soort van vriendin van me gegaan.. We schelen best wat in leeftijd en ik ben net iets serieuzer qua relaties (ik ga pas met iemand als ik me er echt goed bij voel) dus ik wilde praten, en toen zei hij dat hij het best kut vond wat er speelde en dat hij niet weet wat ie moet. Dus, moet ik hem maar laten gaan of doorzetten? Ik ga sowieso niet te ver want ik wil hem niet kwijt als vriend!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2012, 19:04
Verwijderd
Dat moet je helemaal zelf weten. Weetikveel waar jij zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 19:09
Gymnastic!
Gymnastic! is offline
Bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 19:16
Verwijderd
Ja, wat wil je horen? Wat je nu doet is vergelijkbaar met aan een willekeurig iemand op straat vragen of je nou een kroket of toch een frikandel moet bestellen. Zoiets beslis je doorgaans zelf.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 19:21
Gymnastic!
Gymnastic! is offline
Je hebt gelijk maar het is toch niet raar dat ik hoop op een forum wat positieve feedback te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 20:48
hookee
hookee is offline
Ja jeetje, je vond 't helemaal geweldig om te zoenen, nu gaat 'ie met een vriendin van jou en vindt 'ie iets kut. Wat? Heeft 'ie spijt? Heeft "ie liever jou, haar, jullie allebei?
Enneh , is (intiem) vrienden zoenen tegenwoordig al normaal? Als je iemand in de friendzone wil houden moet je 'm niet gaan zoenen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2012, 22:40
Gymnastic!
Gymnastic! is offline
Ik ben er bijna 100% zeker van dat hij niet geintresseerd is in dat andere meisje waarmee hij heeft gezoend en dat hij bang de vriendschap met haar te verpesten., En hij zegt dat hij heel veel zin heeft in een feestje waar we volgend weekend heen gaan.. Maar ik vraag me nu dus af of hij ook bang is de vriendschap met mij te verpesten, hij iets met me wil of dat ik helemaal niks beteken..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 11:35
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag het hem... He .... wat wil je nou precies, want dat van laatst vind ik niet zo heel leuk. Als je wat met mij wil moet je wel alleen voor mij gaan, anders is het klaar. En dan zegt hij ja ok ik wil jou ook, of ik wil vrienden blijven.
Oud 01-05-2012, 12:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even aangepast, zodat die wat duidelijker is. Als die jongen met jou zoent maar ook met een ander meisje lijkt het me geen goed idee om een serieuze relatie met hem aan te knopen. Zeker als je hem ook niet kwijt wil als vriend kun je hem misschien beter gewoon laten.
Reageren

Regels voor berichten