Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 12:58
densie
densie is offline
nou ff heel lang verhaal zo kort mogelijk gemaakt:
vorig jaar heb ik 9 maanden met ene hele lieve jongen gehad.. tot augustus.. toen ben ik verkracht geworden door een man bij mij in de buurt.. ik durfde neit meer bij mn vriend te zijn en heb t uitgemaakt.. hij wist de reden niet.. we zijn tot december om elkaar heen blijve draaien.. ik durfde neit opnieuw iets met m beginnen, wat hij wel wilde.. ik was wel nog super verliefd.. en we zoende nog steeds.. met kerst heb ik m toen verteld dat ik m trg wilde.. dat ik nog van m hield.. de week ervoor zei hij nog t zelfde tegen mij.. maar nu zei hij niks trg.. ik ben maar naar huis gegaan.. na een weke vertelde hij me dat t gevioel vanuit izjn kant over was.. en hij wild edus neit meer veder.. ik was helemaal overstuur.. hoe kon dat in een week.. een weke erna had hij een ander.. dat deed enorm pijn.. na 2 weken was dat uit.. hij begon weer veel tege me te prate en wilde weer afspreke.. in een avondje stappe heb ik een avond veel pelzier emt m gehad.. maar meer is er niks gebeurd.. 2 dagen later had hij weer een andere vriendin.. ondertussen heeft mijn beste vriend me over hem heen geholpen.. en bloeide iets tussen ons.. en hij had t met izjn vriendin uitgemaakt.. zodat wij de tijd kregen iets op te bouwen.. toen mn ex zn 2e vriendin had was in over hem heen (dacht ik) het ging erg goed met "s" (mijn beste vriend) en hij wilde ook iets.. maar hij wild enog ff w88 in verband met zn ex.. een week later kreeg ik van mn ex te horen dat hij me trg wilde.. hij had t weer utigemaakt met zn vriendin.. hij zei dat hij toen die keuze had gemaakt om niet verder te gaan omdat hij bang was mij weer pijn te doen.. met mn ex kan ik over alles praten.. met mn beste vriend neit meer echt.. hij is nu te serieus over alles.. maar ik vind hem wle super leuk.. maar ik hou ook nog heel veel van mn ex.. maar dat lijtk gewoon nooit over te gaan.. ik weet neit meer wat ik meot.. ik ben al 3 weken na aant denken en hun willen dat ik een keuze maak.. ik denk dat t geen van beide word.. ik wil ze allebei neit kwijt en ook wil ik ze alle2 niet kwetsen.. maar wta lijkt jullie het beste?? please help!!
dikke kus Densie
Oud 03-06-2004, 13:03
teirg
teirg is offline
Citaat:
densie schreef op 03-06-2004 @ 13:58 :
ik denk dat t geen van beide word.. ik wil ze allebei neit kwijt en ook wil ik ze alle2 niet kwetsen
Eigenlijk geef je het antwoord zelf al... Gun jezelf eventjes de tijd om na te denken wat je echt wil.

En ik begrijp eigenlijk ook niet echt waarom je niet meer bij je vriend durfde zijn? Nu denk je dus blijkbaar dat je dat wel weer durft. Weet hij er al van intussen?
Oud 03-06-2004, 13:08
densie
densie is offline
ja maar hun geven mij geen tijd.. de een snapt wrom ik trg naar mn ex zou willen.. en mn ex snapt niet wrom ik nu zoalng meot nadenken terwijl ik nog van hem hou..

mijn vriend en ik waren heel close.. deden ook veel aan sex.. maar we hadden "het" nog nooit gedaan.. toen ik daarna steeds bij m was.. en hij me aanraakte werd ik gewoon gek.. ik kon er neit tege dat hij me aanraakte en steeds verder wilde.. dus heb ik t maar uitgemaakt.. ja in november ergens heb ik t hem verteld.. en aan de ene kant begreep hij t ook, maar ik had t hem ook eerder meoten vertelle.. hij wist alles van me.. maarja

xxxx
Oud 03-06-2004, 14:04
snoodaard
snoodaard is offline
Je verhaal nog korter maken, misschien lezen mensen het dan .
Oud 03-06-2004, 14:20
elledc
elledc is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 03-06-2004 @ 15:04 :
Je verhaal nog korter maken, misschien lezen mensen het dan .
En misschien ook eens letten op spellingsfouten, hoofdletters en leestekens wat dit leest niet aangenaam.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:11
Verwijderd
zo te merken ben je dol op allebei, maar op je ex als vriendje en je vriendje nu toch wel weer als beste vriend. het probleem is alleen vaak dat als je beste vriend je vriendje is geworden en je maakt het uit, het toch nooit helemaal weer zo wordt als vroeger. je ex kan wel weer je vriendje worden. leg het je beste vriend uit, hopelijk begrijpt hij het...

sterkte
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:43
droomkoningin
droomkoningin is offline
1 punt achter een zin is genoeg

en zoals teirg ook al zei: gun jezelf rust en tijd om na te denken.
En ook de tijd om over je ex heen te komen, want zoals je zelf zegt, houd je nog heel veel van hem, maar als je hem steeds blijft zien en contact blijft houden, duurt dat gevoel nog langer.

En weet je echt heel zeker dat hij je terug wilt?
Reageren

Regels voor berichten