Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vriendin heeft ook een vlinder op haar zij laten tatoeëren, erg mooi! Ik zou het eerst voorleggen aan je vader. Hij zal de eerste keer misschien niet er mee instemmen, maar dan weet hij in ieder geval van je plannen om een tattoo te zetten.
|
Ik snap je wel, ik wil zelf ook een tattoo gaan laten zetten en ik ben ook 16. Waar je alleen wel heel erg rekening mee moet houden is dat je met een tattoo op een zichtbare plek(lees: nek, hoofd,onderarmen) voor een hele hoop beroepen een grote kans heb dat je alleen daarvoor al niet wordt aangenomen.
Een vriend van mij zit bij defensie en daar was hij bijna niet bijgekomen vanwege een tattoo op zijn bovenarm die, als hij een t-shirt draagt, ongeveer 1,5 cm uitsteekt, dat bewijst maar hoe streng sommige mensen daarover denken. Ik snap ook wel dat het iets moet gaan bedekken, dat betekent dat je hem niet zomaar ergens anders kan zetten, maar(ik weet natuurlijk niet wat je van plan bent qua beroepskeuze) je moet echt rekening houden met je toekomstige werk. Dat alles gezegd hebbende, iik denk dat je je vader gewoon moet zeggen dat je het echt heel graag wilt en dat je er goed over hebt nagedacht en dat je het echt héél zeker weet. Succes! Groetjes, vloertegel P.S. trek je niks aan van wat Reverend zegt. Die kerel heeft geen idee waar hij het over heeft en kickt erop om mensen af te zeiken.... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Symbolishe tattoo Cyber2335 | 10 | 15-03-2015 12:40 | |
Muziek |
03/09 Eindhoven Rockcity Tattoo festival Bartvanoeffelen | 11 | 25-08-2006 00:08 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Tattoo zetten SilverBlue | 25 | 02-12-2005 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
tattoo tongpiercingkje | 15 | 21-04-2003 19:54 | |
ARTistiek |
tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! Opiate | 5 | 19-01-2002 18:49 |