Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2012, 20:50
anonon
anonon is offline
Hallo,
Ik vind iemand leuk, maar ik weet niet of zij mij leuk vind. Vandaag ging ik naar haar toe en zag ik dat ze een foto van een andere jongen op haar kamer heeft. Een jongen waar ze veel mee omgaat.

Ik durf niet te vragen of ze hem (of mij) leuk vind, maar ik wil ook niet afwachten.
Wat moet ik doen? help!!! (onzeker persoon)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2012, 20:56
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Je zou eens in die richting kunnen gaan en vragen waarom ze die foto heeft van hem en of dat iets betekent. Let wel op dat je niet in de friendzone terecht komt; je wil niet dat jij de persoon bent die haar gaat helpen om die jongen te krijgen. Je wil niet afwachten, dus moet je het gewoon doen. Je kan het beter proberen en falen dan dat je het niet probeert en het nooit te weten zult komen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 21:04
anonon
anonon is offline
Heb ik al gevraag, maar die vraag ontweek ze. Door lachend te zeggen dat ze hem leuk vond en vervolgens zegt grapje. Betekend dat iets?

En zeggen dat ik haar leuk vind durf ik niet, dat is het probleem. Is er niet een suptielere manier? Wel is me opgevallen dat ze mijn deze week al voor twee projecten heeft gevraagt om samen te werken, waarop ik natuurlijk ja zij. Ik weet dat dit kinderachtig klink allemaal, maar dat komt omdat ik nog nooit een meisje gevraagt heb.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 21:07
anonon
anonon is offline
Ik zit nu met haar op msn, zal ik het vragen. Of is het beter om het gewoon te zeggen als ik haar zie? Maar hoe. Ik ben zo schijtert
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 21:12
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Geen idee of het iets betekent, dat kunnen wij vanaf hier niet beoordelen. Je hoeft het niet heel direct te vragen, je kan haar ook gewoon vragen of ze eens iets leuks samen met je wil doen. Naar de film of ergens iets drinken of wat dan ook. Desnoods gaan jullie samen bij een van de twee thuis "aan het project werken". Dan merk je op dat moment vanzelf hoe het loopt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 21:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je jezelf al omschrijft als onzeker en een schijterd is de kans dat ze interesse heeft uiterst gering.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 21:41
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Als je jezelf al omschrijft als onzeker en een schijterd is de kans dat ze interesse heeft uiterst gering.
Ik denk dat dat meer met de leeftijd te maken heeft en zijn kansen niet direct verlaagt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 21:48
anonon
anonon is offline
OT:Vinden meisjes het raar als je dicht bij ze gaat zitten?

Laatst gewijzigd op 08-05-2012 om 17:26. Reden: Foutje
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 17:25
anonon
anonon is offline
Ik was vandaag weer bij haar en het ging perfect, maar ik heb haar niks verteld omdat haar ouders in de buurt waren. En ze ruikt zo lekker (heeft er eigenlijk niks mee temaken). Wat is het beste moment om het te vragen? Thuis bij haar/mij of op school.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 18:36
Verwijderd
Als je even alleen bent. Maakt niet zoveel uit of het op de WC of op school is.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 18:57
RienoBieno
RienoBieno is offline
ik zit ook in het zelfde schuitje maar ik ga veel met haar om geef der complimentjes over de haar enz. en zij over me broeken enz. dat ze leuk zijn.

Ik zie wel of het wat wordt
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 19:13
anonon
anonon is offline
Citaat:
ik zit ook in het zelfde schuitje maar ik ga veel met haar om geef der complimentjes over de haar enz. en zij over me broeken enz. dat ze leuk zijn.

Ehmm... Dude jij bent verlieft op iemand die bezet is, dat heeft hier niet zoveel mee temaken, aangezien jij haar nu moeilijk kan vragen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 19:14
anonon
anonon is offline
Citaat:
Als je even alleen bent. Maakt niet zoveel uit of het op de WC of op school is.
Ik wil niet lullig zijn, maar hoe kan ik haar op de wc vragen. Zij is een meisje en ik een jonge?!

Wel bedankt dat jullie mee denken
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 19:19
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
heb je haar nou al gevraagd dan?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 19:20
Verwijderd
Zijn er onzichtbare barrières die discrimineren op geslacht bij jouw wc? Met een beetje geprop kan je meestal wel 3 meisjes en 3 jongens in een wc krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 19:22
anonon
anonon is offline
Je hebt roch apparte jongens en meisjes wc's. Beetje raar als ik daar met haar kom en al die bovenbouwers staan me aan tekijken als ik het vraag.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 20:54
Verwijderd
Wil je de bovenbouwers ook al de wc in sleuren?

Maargoed, ik sprak figuurlijk want je gaat uiteraard niet smooth operaten op de wc. Het gaat erom dat je even met haar alleen bent. Die wc was puur een voorbeeld zz.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 20:58
anonon
anonon is offline
Ow, sorry
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 21:00
RienoBieno
RienoBieno is offline
ga in de pauze ergens samen in een hoekje zitten of zo waar niemand komt
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 21:58
anonon
anonon is offline
Ik sprak haar net een halfuur geleden en heb mijn angst overwonnen en gewoon gevraagt. Aangezien ik nergens anders meer aan dacht. Maar ze wil helaas gewoon vrienden blijven. En die jongen op de foto vond ze ook niet leuk, ze wil gewoon even geen liefde in haar leven.

Nou ik hoop dat ik ooit de waren vind(als de puisjes weg zijn). In iedergeval bedankt allemaal.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 08:18
Vowel
Vowel is offline
Nou, toch goed dat je de ballen had om het te doen. Nu weet je waar je aan toe bent en kun je verder.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 00:53
Verwijderd
als je hiet niet vraagt weet je het morgen nog niet. En wij weten het niet. Vraag!!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 21:49
Siron
Siron is offline
Nu is het al te laat, maar ik zou als je nog eens zoiets meemaakt de verleiding proberen te weerstaan om te vragen of ze jou leuk vindt, want op die manier zoek je goedkeuring bij haar en dat is nu net iets dat vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Als je goedkeuring vraagt dan wordt je afhankelijk van haar. Hiermee bedoel ik dat haar mening jouw gemoedstoestand zal bepalen.

Citaat:
En die jongen op de foto vond ze ook niet leuk, ze wil gewoon even geen liefde in haar leven.
Geloof jij haar zomaar? Ze kan het even goed zeggen om je niet te kwetsen.
Als ze zegt dat ze niet klaar is voor een relatie of even geen relatie wilt dan neem ik dat met een korrel zout.

Citaat:
Nou ik hoop dat ik ooit de waren vind(als de puisjes weg zijn). In iedergeval bedankt allemaal.
Wat bedoel je hier mee? De reden dat ze jou als vriend beziet heeft niets te maken met of je nu puistjes hebt of niet. Het ligt aan je gedrag. Waarschijnlijk was dat niet de enige keer dat je goedkeuring zocht bij haar en dat lijkt me ook één van de redenen waarom ze gewoon vrienden wilt blijven

Citaat:

Met dat complimentjes geven zou ik zeker niet overdrijven. Ze zal waarschijnlijk al genoeg complimenten horen over hoe mooi haar ogen wel zijn dus als je dat ook gaat doen dat gaat dat niet bepaalt nieuw zijn.

Als je een compliment geeft kun je best een beetje kritisch zijn dat geeft meteen ook aan dat je jouw eigen mening tegen haar durft zeggen.

Laatst gewijzigd op 15-05-2012 om 21:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten