Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik sprak haar net een halfuur geleden en heb mijn angst overwonnen en gewoon gevraagt. Aangezien ik nergens anders meer aan dacht. Maar ze wil helaas gewoon vrienden blijven. En die jongen op de foto vond ze ook niet leuk, ze wil gewoon even geen liefde in haar leven.
![]() Nou ik hoop dat ik ooit de waren vind(als de puisjes weg zijn). In iedergeval bedankt allemaal. |
![]() |
||||
![]() |
Nu is het al te laat, maar ik zou als je nog eens zoiets meemaakt de verleiding proberen te weerstaan om te vragen of ze jou leuk vindt, want op die manier zoek je goedkeuring bij haar en dat is nu net iets dat vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Als je goedkeuring vraagt dan wordt je afhankelijk van haar. Hiermee bedoel ik dat haar mening jouw gemoedstoestand zal bepalen.
Citaat:
Als ze zegt dat ze niet klaar is voor een relatie of even geen relatie wilt dan neem ik dat met een korrel zout. Citaat:
Citaat:
Als je een compliment geeft kun je best een beetje kritisch zijn dat geeft meteen ook aan dat je jouw eigen mening tegen haar durft zeggen. Laatst gewijzigd op 15-05-2012 om 21:58. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
The art of Love New-Michael | 2 | 09-11-2003 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |
My modern love life Type | 9 | 13-03-2003 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
voor floris i love you I love floris | 7 | 18-04-2002 17:07 | |
Verhalen & Gedichten |
if love... AnTaRTiCa | 4 | 08-03-2002 19:40 | |
Verhalen & Gedichten |
It is love... HipHopSter | 0 | 29-11-2001 22:59 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichten= baby I love you, unanswered love, whiskey dreams vempire | 4 | 30-08-2001 00:40 |