|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
ik zou haar bh los maken, anders heb je niet echt de ruimte, is voor haar waarschijnlijk ook minder opwindend.
vooral aan de tepels zitten en beeetje knijpen, maar eerlijk: veel meisjes vinden het niet heel opwindend als jongens aan hun borsten zitten, volgens mij vinden vooral de jongens dat leuk. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar. tip: bh uit, en tshirt gewoon aanhouden denk ik? en natuurlijk blijven zoenen terwijl je streelt. Het meisje zelf blijft natuurlijk de hoofdrolspeelster
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Volgens mij ligt het aan t meisje zelf.. Ik vind het wel zeker opwindend, maar het ligt aan de situatie. Als het echt is met het doel mij een beetje te plezieren: ja, dan vind ik het fijn!
Maar er zijn ook momenten dat mn vriend gewoon aan mn tieten zit omdat hij het leuk vindt, een soort tic Dan windt het nou niet helemaal op eigenlijk
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal Infidel | 12 | 04-08-2010 20:01 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
| Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 15:40 | |
| Seksualiteit |
enquete prinsje | 79 | 08-04-2004 21:54 | |
| Liefde & Relatie |
vraagje wil je ff helpen boheempje | 16 | 29-03-2003 18:31 | |