Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede, hij heeft geen vriendin of zo iets Maar ik zei toch dat ik niets met hem wilde!!! Ik zie hem vaak, op school en bij mijn straat ook (We wonen in dezelfde wijk) Ik ga naar Spanje op vakantie, misschien is dit een kans, en bedank maar mijn corazón is tot nu helemaal goed xD Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om niet over hem te denken ! :/ Waarom moet hij zo knap zijn?!! *_* |
![]() |
|
lieverd,
tis heel vervelend en ik weet hoe't is (niet echt tot over mijn oren, maar wel zoiets van... ja hij mag er wezen op een bepaald niveau) maar wanneer je een vriendje krijgt is het meteen over pop. het is tijdelijk. je zoekt gewoon iemand om verliefd op te zijn. jongens uit je omgeving van jouw leeftijd zijn gewoon 'saai' omdat ze jouw leeftijd zijn. oudere mannen komen psychisch meer overeen. Je zoekt gewoon iemand (mannelijk) die jou psychisch kan evenaren Daarom voel je iets voor hem. dus eigeniljk moet je gewoon op zoek naar een wat oudere vent, midden twintig ofzo, waarbij je hetzelfde gevoel krijgt. bovendien, van afstand lief hebben is in je hoofd altijd groter. verliefd zijn is fijn, omdat je kunt zwijmelen en hem ophemelen terwijl hij helemaal niet zo geweldig is. tgaat wel over meis ![]() XX |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 |