Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2012, 12:21
Guinie
Guinie is offline
Zijn er ook games voor meisjes? Mijn vriend speelt bijvoorbeeld Fifa, spaart alle delen ook en brengt veel tijd achter zijn computer & z'n spel door. Maar zelf word ik niet blij van dat soort spellen en nou vroeg ik me af of er ook dat soort games zijn, maar dan minder sport-/geweldachtig (hij speelt ook GTA), dus iets wat ik ook leuk zou kunnen vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2012, 12:28
Verwijderd
The Sims vinden bitches over het algemeen geweldig, al eens geprobeerd?

Verder is het handig om even te noteren wat je -wel- leuk vindt/lijkt als games voordat je geholpen kan worden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 12:33
Guinie
Guinie is offline
The Sims 2 heb ik, maar mijn computer trekt dat niet goed, wordt 'ie heel sloom van.
Umh ja... niet bloederig of met heel veel vechten in ieder geval. En ook geen paardenspellen trouwens
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:14
Verwijderd
Hier dit is een beetje zoals de sims :

http://www.funny-games.biz/sim-girl4.html
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:31
Verwijderd
Ik speel zelf ook wel rollercoaster tycoon (pretpark bouwen) en age of empires (dorpje bouwen en verdedigen tegen indringers, en land veroveren), en ken redelijk veel meisjes die dat ook spelen.
Oh en heroes of might and magic, dat is meer een fantasyspel waarbij je land moet ontdekken en kastelen veroveren. Is niet per se een meisjesspel, maar dat hoeft ook niet lijkt me maar het is niet heel agressief, en doordat het turn-based is (eerst ben je zelf aan de beurt, dan de tegenstander, en totdat je iets gedaan hebt, blijf je aan de beurt) heb je de tijd om rustig na te denken voor je iets doet, waardoor het een handig spel is voor mensen die niet zo vaak gamen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:34
Daantjer
Daantjer is offline
Ik heb wel (gek genoeg) altijd met vrouwvolk ge-raid op World of Warcraft, dus die kan ook wel denk ik.
Oud 29-05-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel (gek genoeg) altijd met vrouwvolk ge-raid op World of Warcraft, dus die kan ook wel denk ik.
maar een spel waarvoor je contributie moet betalen is misschien niet zo handig als ze nog niet eens weet of ze gamen uberhaupt wel leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:38
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
maar een spel waarvoor je contributie moet betalen is misschien niet zo handig als ze nog niet eens weet of ze gamen uberhaupt wel leuk vindt
Je kan beginnen met de gratis trial tot level 20
Oud 29-05-2012, 13:47
Verwijderd
Oh ok
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:54
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
een paar leuke spellen zijn:
tsjah sims 2
perfect world, daar kan je helemaal je eigen poppetje maken echt heel uitgebreid, en dan erop spelen en lvlen, superleuk!
IMVU: chatspel waar je ook je eigen poppetje kan maken, maar het kost wel geld als je superveel spullen wilt..
world of warcraft: gewoon leuk, poppetje maken en lvlen :3
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:56
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ow en trouwens world of warcraft kan je makkelijk gratis downloaden hoor, maar dan heb je niet de echte, maar een private server, dan moet je gewoon een populaire kiezen waar veel mensen op spelen, het enige nadeel is wel dat het meer laggy is dan bij de echte wow.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:22
Dasherman
Dasherman is offline
Probeer eens een RTS? Vrouwen vinden dat (volgens mij) over het algemeen leuker. Het is ook vol geweld, maar een ander soort geweld, en meestal niet zo bloederig
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 18:32
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Inderdaad RTS spellen. Ik heb zelf veel command & conquer generals gespeeld, maar denk ook aan age of empires of red alert.
Verder vond ik trackmania ook altijd leuk(online race spel).
tycoon spellen.
worms.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:12
Verwijderd
Ik vind Zelda en dan Twilight Princess een heel leuk spel. Je moet dingen opzoeken en eigenlijk de wereld redden en tussendoor kom je allerlei vijanden tegen waartegen je kan vechten. Het is heel erg verslavend. Bij mij dan.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Simulatiespelletjes: the Sims, Zoo Tycoon, Rollercoaster Tycoon (zal je vriend ook leuk vinden!), etc.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 11:00
Verwijderd
Citaat:
The Sims 2 heb ik, maar mijn computer trekt dat niet goed, wordt 'ie heel sloom van.
Umh ja... niet bloederig of met heel veel vechten in ieder geval. En ook geen paardenspellen trouwens
Ja maar wat wel? Niet alle meisjes houden van dezelfde games verder. Mijn zus mag bijvoorbeeld graag een headshot schieten of een flinke adventure doorlopen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 11:27
Verwijderd
Dingen als Age of Empires vinden veel meiden inderdaad ook wel leuk, en daar heb je natuurlijk weer heel veel variaties in. Uitbreidingen, dat soort dingen. En Age of Mythology etc. Of misschien iets als SimCity?

Laatst gewijzigd op 30-05-2012 om 14:08.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 11:46
Vowel
Vowel is offline
Amesia, Civ 5, Anno 1400. Eh en F.E.A.R, maar dat is vast te bloederig.

Edit: waarom probeer je niet iets als Spellforce of zo?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 15:14
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik zeg het je: perfect world!! D:
beste spel eva :3
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 16:25
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
GTA San Andreas vind ik als meisje wél leuk! Je moet niet per se mensen neersteken, ik persoonlijk vind spelletjes waar je echt een personage bent toch een meerwaarde hebben dan als je bijvoorbeeld regeert over een rijk (Civilization?) of pretpark, zoo,...
Gewoon al rond rijden of lopen en het persoontje zelf besturen vind ik geweldig
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:29
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
zelf speel ik al heel lang Metin2
zoek eens op, miss lijkt het je wel wat
er zijn wel veel mensen die t spel niet leuk vinden...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten