Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Day 1 - 2:
Op paasmaandag eerst een onzalig eind over de snelweg gereden om in een wat zuidelijk deel van ons buurland Duitsland te geraken. Het weer was de hele dag tamelijk triest, de weg leidde ons naar Würzburg. ![]() Mascotte ![]() That's me: ![]() De laatste 100 km or so gingen wel over binnenwegen en ca 40 km voor Würzburg kwamen we zelfs nog in de sneeuw terecht, wat quite unexpected was: ![]() ![]() En even later weer in een groene omgeving ![]() Volledig onverwacht bleek Würzburg een charismatische stad te zijn met veel mooi-vormgegeven gebouwen Kortom, een mooie, karakteristieke stad. ![]() ![]() De volgende ochtend was het na een goede nachtrust weer tijd om verder 'on the road' te gaan. Naar de parking gewandeld om de auto's op te halen en een laatste fotootje van de stad te maken. ![]() Het idee was om roughly een route-du-amour of zoiets te rijden maar geen idee of we daar uiteindelijk nou overheen gekacheld zijn of niet. Feit was wel dat het geniaal weer was en er dus open gereden kon worden over leuke wegen richting de zuidelijke grens van Duitsland. ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2012 om 07:43. |
![]() |
|
Het idee was om op dag 2 via de Bodensee naar Singen te rijden. An sich lukte dat, ware het niet dat er letterlijk de hele dag gereden werd. Terwijl het eigenlijk de bedoeling was de Bodensee ook aan te doen met een picknick of zoiets. Maargoed, er werd gereden, da's het belangrijkste.
![]() En er werd gestopt voor gezelligheid en de nodige foto-momentjes ![]() ![]() Doordat het toch weer verder was dan verwacht bleef het bezoek aan de Bodensee beperkt tot een fly-by. Aangezien er nog geen hotel gereserveerd was of iets wat daar voor door moest gaan zijn zelfs de foto's rijdend gemaakt ![]() ![]() Alpen! <3 ![]() ![]() Singen zelf is eigenlijk best een behoorlijk lelijk stadje. Toch zal het bij veel autoliefhebbers bekend in de oren klinken
|
Gaaf
![]() ![]() ![]()
|
we hebben alleen maar naar de alpen kunnen zwaaien
![]() temperatuur was prima, dag 2 had iedereen de kop verbrand ![]() rest van de foto's volgen nog ![]() ![]()
|
Oh, dat is jammer op zich
![]() ![]() 2 jaar geleden heb ik dus dit gereden, net iets zuidelijker: ![]() Beetje kleine resolutie en daarom even zonder het Zwarte Woud, maar ik werk nu op een erg kleine laptop ![]() Die 8-configuratie bij C zijn dus allemaal passen (rechtsonder de Gotthard), en vanaf daar via de Oberalp-pas naar de San Bernardino-pas. Vanaf Davos is dezelfde route die ze met Top Gear hebben gereden en vanaf Bormio is dus de Stelvio. Tussen A en E is de Timmelsjoch, maar die kan je niet plannen omdat hij tot 8 uur in de avond open is. Was bij elkaar zo'n 2900 kilometer, dus als je in de zomer nog eens een gave route zoek... ![]() ![]()
|
ah, dat is zeker nice, maar daar hadden we gewoon geen tijd voor, we hadden de jura ook al geskipt
![]() dus dat gaan we alsnog doen, dan kunnen we dat ook meepakken. Maar we willen ook scandinavie, (noord) engeland, en oost europa nog aandoen ![]()
|
we gaan verder!
's Avonds al even bij het pand gepeaked, de volgende dag bleek het gewoon vrije inloop te zijn. De enige bestemming worth mentioning in Singen: Autosalon Singen. Home of many rich-boys-poser-waggels ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na een tijdje rondkijken/gapen weer in de auto's gesprongen en even Swiss ingedoken voor de 'grootste Rheinfall': ![]() Je kon voor weinig met een bootje naar die big rock in het midden en erboven is het geweld van die enorme bak water goed te zien ![]() ![]() Zo na de middag weer ingestapt en door het zwarte woud heen koers gezet naar Frankrijk. Wat een FANTASTISCHE wegen liggen daar zeggen ![]() ![]() ![]() ![]() Rond de koffie een splash 'n' dash gemaakt bij een alleraardigst optrekje. De spoorbrug op de achtergrond maakte het plaatje compleet: ![]() Het doorrijden schoot zo op dat we nog een uurtje overhadden om de binnenweggetjes op te zoeken. Ik durf te zeggen met succes. Wat plaatjes van onderweg: ![]() Komen wij ook aankachelen ![]() ![]() Uiteindelijk dus Frankrijk ingerold tegen de avond
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Welke speeltjes liggen er bij jou in het nachtkastje? Verwijderd | 112 | 27-06-2006 13:03 | |
Films, TV & Radio |
Het Grote 'Mooie Acteurs'-topic Verwijderd | 288 | 02-03-2006 16:14 | |
Seksualiteit |
Seks met dieren, fruit, colaflessen :uhum: ^AmArU^ | 49 | 18-03-2002 17:25 |