Advertentie | |
|
![]() |
|
Beste Jochem, idd een beetje vreemd dat je afdelingsleider zegt dat jullie je geen zorgen hoeven te maken. Ik neem aan dat S. inmiddels wel proffessionele hulp heeft gekregen. Blijf er in ieder geval niet mee rondlopen maar praat er over met je ouders of een docent. En laat je vriend weten dat jij er voor hem bent als hij dat nodig heeft. Sterkte en laat nog eens weten hoe het met S. gaat.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
haai
heftig verhaal!! ik snap dat je je heel erg zorgen maakt !!!! ik heb ook alleen maar probleem vrienden, maar dit slaat alles !!! ik vind het in elk geval goed van je dat je hier je verhaal verteld !!! Tog lijkt het me goed dat je het met je ouders ook aanspreekbaar maakt ! ze kunnen er dan met jou over praten en eventueel met die ouders van s! hoe is het trouwens met S?? x |
![]() |
|
![]() |
lastig parket
iemand met autisme is moeilijk om mee om te gaan, zelfs voor psychologen. daarnaast is het voor de meeste mensen tussen zeer grote aanhalingstekens makkelijk om te zeggen ow dan ga je er maar voor als je dat zo wil de redenen voor S zijn duidelijk en het is goed dat jij er voor hem bent. mijn suggestie is dat je een luisterend oor blijft, doch ook je eigen grenzen duidelijk aangeeft sterkte! |
![]() |
|
![]() |
dat depressiviteit ken ik ook, had ik vandaag zelfs. dat komt soms door aandacht tekort , spijt, of als veel dingen tegelijk op hem afkomen bv: slechte cijfer, vervelende kinderen, of andere nare dingen. dan krijg ik ook zo een woede maar ik pleeg geen zelfmoord. maar wat mij inderdaad kalmeert is aandacht of als iemand mij troost. zo iets moet je een proberen, zeker als een vriend.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kinderen van autisme hebben het vaak moelijk met dingen de ene met communiceren de ander met huiswerk maken t is hetzelfde met kinderen met adhd die zijn toch ook niet gek? alleen erg druk |
![]() |
|
Xenophon, ik heb pddnos maar ik pleeg geen zelfmoord, heb het 4 keer geprobeerd, omdat ik zo gek werdt dat ik van de brug voor de trein wilde springen, maar toen dacht ik aan me ouders enzo.
laat me 1 ding duidelijk maken: Autisme is geen HANDICAP, Of iets dergelijks, het is een Gedragstoornis waarbij mensen met autisme of heele druk in hun hoofd zijn, of zoals S aandacht nodig heeft om meerdere redenen, ik zelf heb dit: mijn hoofd is zo rommelig als een varkenstal, ik weet niet wat ik moet, maar toch, als ik me mediecijnen inneem, gaat het over, Jochem, vraag aan S of hij medicijnen heeft, praat met je ouders of zijn Sucidiaal-heid en vraag of ze contact met S zijn ouders opnemen, en laat ze vragen of S medicijnen heft ofzo, het is echt heel goed van je dat je er voor hem bent, Ga zo door MAAR laat je niet gekmaken, jochem, sommige autisten zijn echt heel moeilijk te overtuigen van het fijt dat ze normaal zijn, ik weet dat het mijn eerdee beweringen tegen spreekt, maar met sommige mensen met autisme is het echt moeilijk praten, als ik me medicijnen niet inneem ben ik ook moeilijk te hanteren enzo, Maar, echt waar praat erover met je ouders, of met een docent van Verzorging ofzo, miss kan hij iets helpen enzo? Greetz. Dennis |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
PDD d nos (wat ik zelf heb) Asperger klassiek autisme het zijn 3 vormen asperger is heel wat anders dan PDD d nos maar je hebt geen ernstige form autisme t is allemaal net wat anders dat zeer moelijk uit te leggen is.. en dat kan ik nu niet typen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
zelfmoord, snijden, ... DepressedMe | 25 | 30-10-2012 13:14 | |
Psychologie |
Denken aan zelfmoord (depressie?) Verwijderd | 61 | 06-03-2012 15:08 | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Psychologie |
Oude vriendin zelfmoord gepleegd dit weekend... TranceGirl | 37 | 21-11-2002 07:43 | |
Psychologie |
Waarom roept iedereen toch over zelfmoord en stuff?? Verwijderd | 39 | 16-04-2002 15:51 | |
Psychologie |
zelfmoord Betsy | 21 | 05-02-2002 18:48 |