Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
of is het zonnenbank?
|
![]() |
Tis een fabeltje dat je haar sneller gaat groeien door dode punten bij te knippen..het haar groeit vannuit de wortel bovenin en niet onderaan,je haar knippen heeft daar totaal geen invloed op,maar je haar lijkt wel langer als je dode punten er af haalt omdat dode punten omkrullen en levend haar niet.
En ja voor de rest gewoon goed je hoofdhuid masseren. |
![]() |
|
Eh.. mijn haar groet echt heel hard als ik net bij de kapper ben geweest..na verloop van tijd gaat het minder hard groeien..echt vaag...
Dus veel korter knippen dan groet het sneller ![]()
||
Citaat:
![]() maar mijn opmerking was trouwens retorisch... maargoed laat ik maar ophouden, want anders word ik gebanned... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
voorbeeld: Als je haar 1 cm is wordt het sneller 2x zo lang dan wanneer het 10 cm is, maar het duurt alsnog even lang om je haar 3 cm te laten groeien, hoe lang ut ook is. Simpol Verder weet ik niet zoveel truuks om je haar snel te laten groeien Nooit kammen en wassen werkt bij mij wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Vitamine B slikken, je hoofdhuid goed masseren (indien je GEEN vet haar hebt!!) en.. met je haar los in de wind lopen.
daarnaast, kleur je haar niet te veel (al heeft dit geen invloed op het groeien, maar je wil wel GEZOND lang haar) En trek er niet teveel aan.
||
Citaat:
Naja, beetje wazig verhaaltje
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2 Miracle | 499 | 21-08-2006 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mijn haar groeit niet charly not | 22 | 14-12-2003 10:26 | |
Lifestyle |
Algemene dreadstopic deel 4 WishfulDreaming | 479 | 07-11-2003 17:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Haar snel groeien #lamelodiadelmare# | 38 | 29-06-2002 23:27 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |