Advertentie | |
|
![]() |
|
Hee,
Het klopt dat dexamfetamines ook tics kunnen verergeren. Je kunt er dus dwangmatiger door worden. Dat zou best wel een verklaring kunnen zijn voor de toename van jouw deurentic, als ik het zo even zal noemen ![]() Succes! X |
![]() |
|
Hoi!
Het is soms wel redelijk vervelend, omdat als iemand de deur open laat ik hem dan zelf dicht moet gaan doen enzo... En dus ook weer volledig uit m'n focus gehaald wordt, als ik die nog niet verloren had door de open deur. Maar het is niet dat het zo erg is dat ik er ontzettende last van heb. Ik kan er mee leven ![]() Ik was de laatste tijd wel veel vaker mijn handen, maar dat is sinds ik m'n piano heb. We hebben afgesproken dat je je handen wast voor je aan m'n piano zit, dus daarvoor was ik ze sowieso. Maar soms dan sta ik gewoon randomly m'n handen te wassen. Ik betwijfel alleen of dit dwangmatigheid is, ik denk dat ik het gewoon fijn vind om een schoon gevoel aan m'n handen te hebben. Ik heb eerder al ritalin, equasym, medikinet en concerta gebruikt, maar niks hielp goed (genoeg). Daarom ben ik nu op de dexamfetamine! ![]()
|
Hee,
Goed dat je het nog wel leefbaar vindt, als het je echt gaat belemmeren moet je namelijk snel oplossingen gaan zoeken. Het kan ontzettend rot zijn om met dwang te moeten leven. Er zit natuurlijk ook een verschil tussen vaak dingen willen doen, en echt een dwangmatig probleem hebben. Als je je ongemakkelijk, opgejaagd of rot voelt als je je handen niet kan wassen, of als je handen uitgedroogd en gescheurd raken door het vele wassen, dan moet je wel erkennen dat je een probleem hebt. Neem het in ieder geval serieus ![]() Je hebt al veel gebruikt inderdaad, hopelijk gaat de dexamfetamine je een beetje helpen en heeft het niet te veel bijwerkingen. Geen hoofdpijn, moeite met inslapen, minder eetlust, prikkelbaar zijn, buikpijn, duizeligheid, spierpijn, etc.? Houd het allemaal een beetje in de gaten! Het kan dat je erg gevoelig bent voor bijwerkingen. ![]() |
![]() |
|
Ik had bij de Methylfenidaat-medicijnen wel erg veel bijwerkingen. Bij de Dexamfetamine valt het heel erg mee, een beetje verminderde eetlust, en vaak aan het einde van de dag last van dat het uitwerkt... Dan voel je je wel erg rot, maar ik begin er nu aan te wennen, dus dat wordt ook steeds minder vervelend... Dus dat is mooi
![]() En ik ben ook heel erg blij met de piano. Eerst zat ik op keyboard maar ik kan echt veel meer genieten van het pure geluid van de piano ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De Deur Silk-and-Satin | 9 | 26-01-2007 13:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |