Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2012, 09:12
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
Ik ga al sinds de eerste met een meisje om, maar ben haar een tijd geleden uit het oog verloren door verschillende roosters en lestijden. Door een gezamenlijke vriendengroep ben ik haar weer tegengekomen. Als ik uitga breng ik altijd de mensen die alleen zouden moeten fietsen naar huis omdat ik degene ben die het beste tegen alcohol kan. Nu breng ik haar de laatste tijd ook wel eens naar huis, en door de gesprekken die we oa. daar hadden zijn we goede vrienden geworden. De laatste tijd merk ik aan haar dat ze met me probeert te flirten, dit merken andere mensen ook. Ze heeft tijdens het fietsen dronken verteld dat ze geil was en wilde dat ik mee naar binnen ging om nog wat te drinken. Ik schrok hiervan en heb toen snel een smoesje verzonnen. Hoe kan ik echter de volgende keer laten weten dat ik haar alleen als vrienden wil en niet meer zonder haar pijn te doen?
Alvast bedankt
Oud 17-05-2012, 09:56
mytholon
mytholon is offline
Friendzoned...
Maar ff serieus, ik denk dat je het beste kunt vertellen (als ze nuchter is natuurlijk).
Het is beter nu dan wanneer ze nog meer verliefd op je is, het komt nu zachter aan dan dan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 11:30
Verwijderd
"ik wil je alleen als vriend"
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 11:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
"Ik vind je niet aantrekkelijk."
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 12:24
honkballertje
honkballertje is offline
"Ik zou je nooit doen"
Oud 17-05-2012, 13:08
Pluis
Pluis is offline
Wat dacht je van "ik breng je naar huis als vriend, en ik ga niet met je mee naar binnen"
Oud 18-05-2012, 10:15
Verwijderd
Wat voor smoes heb je gebruikt eigenlijk? Misschien heeft zij het er toen ook maar wat uitgeflapt en heeft ze het al door.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 10:29
Verwijderd
Citaat:
"Ik zou je nooit doen"
Tja, en dan is ze weer beledigd... zou het wat subtieler zeggen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Wat voor smoes heb je gebruikt eigenlijk? Misschien heeft zij het er toen ook maar wat uitgeflapt en heeft ze het al door.
Lijkt mij ook wel. En anders de volgende keer (weer?): ik wil niet mee naar binnen. Lijkt me vrij duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 11:11
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ze heeft tijdens het fietsen dronken verteld dat ze geil was en wilde dat ik mee naar binnen ging om nog wat te drinken.
Wat een rare meid, als je geil bent helpt drinken toch niet?

Maar goed, als je die kans toen al niet met beide handen aangepakt hebt zou het haar al duidelijk moeten zijn dat je niet geïnteresseerd bent. Als ze het nog eens probeert mag je dus gewoon wat botter reageren tot ze het wel begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 15:27
napoleonzuurtje
Ze heeft haar excuses aangeboden en heeft gezegd dat ze het nooit had moeten zeggen, ik heb haar verteld dat ze me alles kan vertellen en dat ik haar meer als een goede vriendin zie
Oud 18-05-2012, 15:46
Verwijderd
Waarom heeft ze haar excuses aangeboden?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft haar excuses aangeboden en heeft gezegd dat ze het nooit had moeten zeggen, ik heb haar verteld dat ze me alles kan vertellen en dat ik haar meer als een goede vriendin zie
oftwel..je wilt haar
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 19:41
napoleonzuurtje
Citaat:
Waarom heeft ze haar excuses aangeboden?
Omdat ze dronken was en het niet de bedoeling was om mij in zo´n situatie te brengen

Citaat:
oftwel..je wilt haar
Ja heel erg
Oud 20-05-2012, 22:50
allan53
allan53 is offline
Haar pijn doen gebeurt sws ofje het wilt of niet. Je zou het alleen minder erg maken door het niet tegen iedereen te vertellen. Ik zou gwn eerlijk tegen haar zeggen dat het niks wordt en dat je haar graag als vriendin(mattie) wilt houden
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 11:54
Verwijderd
zeg gwbn: ik weet niet wat jij wil maar ik wil je gewoon als normale vriend. Het is idd erg rot om het te zeggen succes ermee

@offtopic: wat is friendzoned nou? Kom dat vaker tegen op het forum-
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 22:22
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Citaat:
zeg gwbn: ik weet niet wat jij wil maar ik wil je gewoon als normale vriend. Het is idd erg rot om het te zeggen succes ermee

@offtopic: wat is friendzoned nou? Kom dat vaker tegen op het forum-
Als iemand je probeert te versieren door continu met je op te trekken heel aardig tegen je te doen omdat die persoon jou leuk vindt en dan vertel je die persoon dat je ze alleen als vriend ziet en als vrienden met elkaar wilt optrekken.

Het komt van het punt dat meisjes schijnbaar in de eerste paar seconden van de eerste ontmoeting je indelen in de groep "datebaar" of "ondatebaar". En al doe je zo je best als je bij die groep "ondatebaar" zit zit je in de "friendzone" je kunt doen wat je wilt maar blijft altijd alleen haar "beste vriend" op zijn best.

Teminste dat is de gedachte erachter.

Het is gewoon een blauwtje lopen omdat de ander je niet aantrekkelijk vindt.
Oud 28-05-2012, 21:56
brocoliboy
brocoliboy is offline
Citaat:
Wat dacht je van "ik breng je naar huis als vriend, en ik ga niet met je mee naar binnen"
das een goeie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten