![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Aanhakend op de post van bloodyb: er is niet zo zeer een klepje dat voorkomt dat je zaad je blaas in gaat ipv naar buiten tijdens een orgasme, maar je prostaat zwelt op als je opgewonden raakt, waardoor de plasbuis wordt afgesloten. Dit maakt plassen met een stijve dus ook wat lastiger (maar niet onmogelijk) Dit fenomeen is ook waarom oude mannen vaak plasklachten hebben want de prostaat vergroot vaak bij het ouder worden waardoor het plassen wordt bemoeilijkt.
|
Nee, de prostaat kan je niet voelen aan de buitenkant. Je prostaat kan je alleen voelen als je een vinger in je anus stopt en richting je navel voelt, en het is een glad elastisch ding dat qua formaat en opbouw lijkt op een walnoot.
||
Ik heb even de topics samengevoegd want 1 topic over over plassen en een erectie lijkt me wel voldoende
Nu nog een antwoord op je vraag Alex en daarvoor quote ik eerst mezelf een beetje: Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Gekrompen penis (niet altijd) Verwijderd | 12 | 14-11-2017 08:43 | |
Seksualiteit |
vragenlijst voor jongens erikdebruin | 32 | 03-11-2011 17:14 | |
De Kantine |
[SPEL] Het toppunt van...? Shadyboy-Ray | 21 | 27-04-2006 06:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
ochtendlul DG | 52 | 05-10-2004 23:48 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |