![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vrouwen kunnen heftiger klaarkomen. Als de seks heel goed is voel je het inderdaad in je hele lichaam. Vrouwen kunnen na het klaarkomen ook verdergaan en nóg eens klaarkomen (hoewel de geilheid soms verdwijnt). Ook kunnen we op meerdere manieren klaarkomen: Penetratie door een penis, stimuleren van de clitoris, en met een vinger kan een vrouwe weer op een andere manier klaarkomen door te spuiten (squirtten). Er zijn ook nog manieren om heftiger klaar te komen, dingen die bij een man minder werken of waar mannen minder voor open staan.
|
![]() |
|
Ik weet alleen dat het bij mij meestal wel ongeveer 15-20 seconden duurt voordat het over is, en ik voel het inderdaad door mijn hele lichaam. Soms iets heftiger, soms iets minder heftig, maar dat is natuurlijk logisch. En het zal ook per persoon verschillen.
Zelf heb ik vaker horen zeggen dat het bij mannen minder lang duurt en minder heftig is, maar ook daar zullen onderling verschillen zijn. |
![]() |
|
Nou, verschilt volgens mij niet alleen per persoon, maar ook per keer.
![]() Als het bij mij zegmaar een beetje geforceerd is, duurt het maar heel even en is het niet zo heeel intens. Als het allemaal lang heeft geduurd, ik er 'aandachtig bij was' zegmaar duurt het heelwat langer en is het ook fijner ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
meisje klaarkomen escadameisje 17 | 23 | 02-06-2015 12:40 | |
Seksualiteit |
Hoe komen meisjes klaar? Luciaa | 51 | 05-12-2009 20:18 | |
Seksualiteit |
meisje klaarkomen?? Sigaklop | 10 | 12-06-2004 15:23 | |
Seksualiteit |